روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

محققان نتیجه می‌گیرند که مطالعات طولی برای بررسی بیشتر رابطه بین کولیک و میگرن دوران کودکی مورد نیاز است .
سرمقاله : قولنج و میگرن
لئون جی . اپستین در سرمقاله یکی از شاگردان مدرسه شیمی , دانشگاه نورث وسترن , شیکاگو , اظهار نظر در یک سرمقاله همراه به دلایلی که مطالعه توسط مک گری و دیگران مهم است .
اول , هم کولیک و هم میگرن شرایط مشترکی دارند . زمینه و هدف: کولیک یکی از شایع‌ترین بیماری‌های عفونی است. شیوع سردرد میگرنی با استفاده از گروه‌های سنی به ترتیب برابر با 17 / 57 % تا 17 / 97 % , 34 / 57 % تا 33 / 97 % , 3 / 57 % تا 33 / 33 % , و 13 / 17 % تا 33 / 99 % از 34 / 6 / 34 سال می‌باشد . هزینه‌های اقتصادی و اقتصادی مرتبط با این شرایط معنی‌دار است . دوم اینکه , اگر کولیک از نوع اولیه میگرن باشد , این امر نشان می‌دهد که اختلالات میگرن ممکن است نشان‌دهنده یک پیوستار از کولیک در کودکی به سندرم استفراغ چرخه‌ای در کودکان جوان تا دوران کودکی و میگرن بزرگ‌سال باشد . آگاهی از علم ژنتیک و پاتوفیزیولوژی میگرن ممکن است برای این تظاهرات بالینی خاص سنی قابل‌اجرا باشد و پتانسیل درمان‌های جدید و تجربی را ارائه دهد . در نهایت این مطالعه نشان می‌دهد که مطالعات مشاهده‌ای می‌توانند بینش‌های مهمی در مورد پرسش‌های اساسی علمی برای بیماری‌های شایع فراهم آورند . "
میگرن به مهارت نیاز دارد
منبع :
مرکز پزشکی ویک فارست
خلاصه :
مطالعه جدیدی نشان داده‌است که برای بیمارانی که علت واقعی میگرن را بدون انجام آزمایش‌های رسمی مشخص می‌کنند , تقریبا ً غیرممکن است .
زنان اغلب به استرس , هورمون‌ها , الکل یا حتی آب و هوا اشاره می‌کنند . اما مطالعه جدیدی در مورد مرکز پزشکی ویک فارست نشان داد که برای بیمارانی که علت واقعی میگرن آن‌ها را بدون انجام آزمایش‌های رسمی مشخص می‌کنند , تقریبا ً غیرممکن است .
نویسنده کتاب , تیموتی تی . food sci. د ) استادیار بی‌هوشی و عصب‌شناسی هنگام بیدار کردن باپتیست ها .
او گفت : " اما تحقیق ما نشان می‌دهد که این یک رویکرد معیوب به چند دلیل است . " " تشخیص صحیح محرک‌ها به بیماران این امکان را می‌دهد تا در تلاش برای جلوگیری از سردردهای بعدی , آن‌ها را مدیریت یا مدیریت کنند . با این حال , نوسانات روزانه متغیرها مانند آب و هوا , رژیم غذایی, سطوح هورمونی , خواب , فعالیت فیزیکی و استرس , برای جلوگیری از شرایط ایده‌آل ضروری برای تعیین محرک‌ها کافی است . "
به عنوان مثال , قانون ساده نوشیدن یک لیوان شراب در روز و نه در آینده ممکن است با ناسازگاری در عوامل دیگر پیچیده باشد . به طور مشابه , یک بیمار ممکن است چندین روز شراب بنوشد , اما اضافه کردن پنیر به مخلوط یک روز می‌تواند منجر به نتایج اریب بیشتری شود. در واقع , یک ارزیابی شخصی معتبر نیازمند چنین شرایطی است که تنها یک‌بار در هر دو سال رخ می‌دهد .
بسیاری از بیماران در ترس از غیرقابل‌پیش‌بینی بودن سردرد زندگی می‌کنند . در نتیجه , آن‌ها اغلب زندگی روزانه خود را محدود می‌کنند تا آمادگی حمله بعدی را آماده کنند که ممکن است آن‌ها را بستری و موقت کند . " " آن‌ها ممکن است حتی در استراتژی‌های استفاده از دارو شرکت کنند که بطور اتفاقی سردردها را بدتر می‌کند . هدف این تحقیق درک بهتر این است که چه شرایطی باید برای سردرد فردی درست باشد تا به این نتیجه برسد که چیزی باعث سردرد آن‌ها می‌شود . "
اچ . تر نر مک ترنر , عضو اداره بی‌هوشی " ویک فارست ", دو مقاله مرتبط را در زمینه سردرد ژورنال منتشر کرده‌است که پیش از چاپ این ماه بصورت آنلاین منتشر شده‌است .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: