روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

مغز به محققان کمک می‌کند تا درد میگرن را رمزگشایی کنند
منبع :
دانشگاه میشیگان
خلاصه :
یک محقق درد در حالی که یک سکان را به کار می‌برد و عینک مخصوص به تن دارد , یک مغز بزرگ و رنگارنگ را از هم جدا می‌کند .
یک محقق درد در حالی که یک سکان را به کار می‌برد و عینک مخصوص به خود به تن دارد , در حال چرخش و تکه‌تکه کردن مغز بزرگ و رنگی است که در فضا قبل از او معلق است .
با وجود پوشش سفید آزمایشگاهی , به نظر می‌رسد که این فیلم موفق‌ترین بازی ویدیویی جهان است . استاد دندان‌پزشکی دانشگاه میشیگان در واقع امیدوار است که درک بهتری از نحوه ساخت مغز ما در هنگام حمله میگرن داشته باشد .
بیمار که سردرد و تلاش درد شکمی در دانشکده دندان‌پزشکی u - m دانشکده دندان‌پزشکی و موسسه عصب‌شناسی رفتاری و رفتاری را بر عهده دارد , می‌گوید که مغز یک روش جدید برای بررسی اطلاعات از تصاویر گرفته‌شده در حین حمله واقعی میگرن است .
رنگ‌های مختلف مغز - d در مورد فرآیندهای شیمیایی که در طول حمله میگرن بیمار با استفاده از اسکن pet , یا پرتونگاری انتشار پوزیترون , نوعی تصویربرداری پزشکی اتفاق می‌افتد , سرنخ‌هایی می‌دهد .
او گفت : " این سطح بالای غوطه‌وری ( در d - d ) به طور موثری محققان ما را درون تصویر مغز بیمار واقعی قرار می‌دهد . "
این تحقیق در آزمایشگاه u - m - d - d , قسمتی از کتابخانه u - m صورت می‌گیرد .
درمان‌های میگرن و عوارض جانبی
منبع :
وب‌گاه رسمی
خلاصه :
یک بررسی جدید تفاوت کمی بین اثربخشی داروهای تجویز شده برای پیش‌گیری از میگرن پیدا می‌کند اما تفاوت آشکار در عوارض جانبی تجربه می‌شود . سردردهای میگرنی یکی از علل اصلی سلامتی بیمار و کاهش کیفیت زندگی هستند . برخی افراد از مشکل میگرن مکرر و شدید رنج می‌برند که بدین معنی است که آن‌ها به داروهای منظم نیاز دارند تا از آن‌ها پیش‌گیری کنند . بازبینی جدید داروها ممکن است به پیش‌گیری از میگرن مقطعی کمک کند .
یک بررسی جدید تفاوت کمی بین اثربخشی داروهای تجویز شده برای پیش‌گیری از میگرن پیدا می‌کند اما تفاوت آشکار در عوارض جانبی تجربه می‌شود .
سردردهای میگرنی یکی از علل اصلی سلامتی بیمار و کاهش کیفیت زندگی هستند . برخی افراد از مشکل میگرن مکرر و شدید رنج می‌برند که بدین معنی است که آن‌ها به داروهای منظم نیاز دارند تا از آن‌ها پیش‌گیری کنند . مروری جدید بر داروها , که ممکن است به پیش‌گیری از میگرن مقطعی کمک کند , در ژورنال پزشکی عمومی منتشر شده توسط انتشارات اسپرینگر . این نویسندگان , از دانشگاه علوم پزشکی مینه سوتا , و همکارانش , تحقیقات منتشر شده درباره داروهایی که در دسترس هستند را با داروهایی که بهترین پیش‌گیری از میگرن را به همراه کم‌ترین عوارض جانبی ممکن ارائه می‌کنند , مقایسه کردند .
درمان‌های پیشگیرانه برای میگرن هدف از این میگرن , کاهش ۵۰ درصدی میگرن است . داروهای مختلفی وجود دارند که عموما ً مورد استفاده قرار می‌گیرند . محققان مرور مطالعات را انجام دادند که نشان می‌داد چگونه انواع مختلف مواد مخدر کار می‌کنند و همچنین مقبولیت آن‌ها از نظر اثرات مضر رنج می‌برند . این مطالعه از نوع توصیفی - مقطعی بود .
نویسندگان دریافتند که تمام داروهای مورد تایید استفاده‌شده در آزمایش‌ها مورد بررسی بهتر از دارونما در کاهش حملات میگرن ماهانه موثر بوده‌اند . همه آن‌ها تاثیرات مشابهی را در این مورد نشان دادند که مانع از بروز میگرن در بیماران تحت درمان شدند . به نظر می‌رسد که داروهای ضد افسردگی و ضد افسردگی بیش‌ترین عوارض جانبی را ایجاد می‌کنند که معمولا ً منجر به توقف دارو می‌شود . داروهای مهار کننده بتا و داروهای مهار کننده آنژیوتانسین , دارای کم‌ترین عوارض جانبی هستند. داروها موادی هستند که توسط اداره غذا و دارو مورد تایید قرار نگرفته‌اند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: