روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

افسردگی به پیری نزدیک می‌شود و روان شناسان را پیدا می‌کند .
روانشناسان یک ارتباط بین افسردگی و شتاب نرخ که در آن زمان مغز وجود دارد را پیدا کرده‌اند
مبدا :
دانشگاه ساسکس
خلاصه :
روانشناسان یک ارتباط بین افسردگی و شتاب نرخ که در آن سنین مغز وجود دارد را یافته‌اند .
روانشناسان در دانشگاه ساسکس ارتباطی بین افسردگی و شتاب نرخ که در آن دوران مغز وجود دارد را پیدا کرده‌اند . اگرچه دانشمندان قبلا ً گزارش داده‌اند که افراد مبتلا به افسردگی یا اضطراب در زندگی بعدی خطر افزایش زوال عقل دارند ، این اولین مطالعه‌ای است که شواهدی جامع برای تاثیر افسردگی بر کاهش در عملکرد کلی شناختی ارایه می‌دهد ( همچنین به عنوان حالت شناختی نیز منسوب است ) .
برای این مطالعه ، امروز ، پنج شنبه ۲۴ می ۲۰۱۸ در ژورنال پزشکی روانشناسی ، محققان یک مرور سیستماتیک قوی از ۳۴ مطالعه طولی را با تمرکز بر ارتباط بین افسردگی یا اضطراب و کاهش در عملکرد شناختی در طول زمان انجام دادند . شواهدی از بیش از ۷۱، ۰۰۰ شرکت‌کننده در ترکیب و بررسی شدند . از جمله افرادی که با نشانه‌های افسردگی و همچنین آن‌هایی که به عنوان افسردگی بالینی تشخیص‌داده شده‌اند ، این مطالعه به نرخ کاهش حالت کلی شناختی - فراگیر ، عملکرد اجرایی ( مانند تصمیم‌گیری ) و سرعت پردازش اطلاعات - در بزرگسالان مسن‌تر اشاره کرد .
به طور مهمی ، هر گونه مطالعات مربوط به شرکت کنندگانی که در ابتدای مطالعه مبتلا به زوال عقل بودند از آنالیز حذف شدند . این کار به منظور ارزیابی گسترده تاثیر افسردگی بر سالمندی در جمعیت عمومی انجام شد . این مطالعه نشان داد که افراد مبتلا به افسردگی ، کاهش بیشتری در حالت شناختی در بزرگسالی بزرگ‌تر نسبت به افراد مبتلا به افسردگی را تجربه کرده‌اند . از آنجا که یک دوره طولانی قبل بالینی از چندین دهه قبل از تشخیص جنون وجود دارد ، یافته‌ها برای مداخلات اولیه مهم هستند چون در حال حاضر هیچ درمانی برای این بیماری وجود ندارد .
نویسندگان این مقاله ، دکتر داریا Gaysina و آمبر جان از the ( محیط ، توسعه ، ژنتیک و Epigenetics در روان‌شناسی و روانشناسی ) در دانشگاه ساسکس ، خواهان آگاهی بیشتر از اهمیت حمایت از سلامت روان برای حفظ سلامت مغز در زندگی بعدی هستند .
دکتر Gaysina ، مدرس روانشناسی و آزمایشگاه EDGE ، اظهار نظر می‌کند : " این مطالعه اهمیت زیادی دارد - - جمعیت ما با سرعتی سریع پیر می‌شوند و انتظار می‌رود تعداد افرادی که با کاهش توانایی‌های ادراکی و جنون زندگی می‌کنند در طول سی سال آینده رشد قابل‌توجهی داشته باشد .
یافته‌های ما باید به دولت دلایل بیشتری برای رسیدگی به مسائل بهداشت روانی به طور جدی به دولت بدهد و اطمینان حاصل کند که مقررات بهداشتی به درستی تامین می‌شوند . ما باید سلامت روانی افراد بالغ خودمان را حفظ کنیم و خدمات پشتیبانی قوی برای افرادی که افسردگی و اضطراب را تجربه می‌کنند تا از عملکرد مغز در زندگی بعدی محافظت کنیم ."
یک پژوهشگر به نام آمبر جان ، که این پژوهش را برای دکترای خود در دانشگاه ساسکس انجام داد می‌گوید : " افسردگی یک مشکل ذهنی مشترک است - - هر سال ، حداقل ۱ نفر در ۵ نفر در انگلستان علائم را تجربه می‌کنند . اما افرادی که با افسردگی و ناامیدی زندگی می‌کنند - - بدیهی نیست که شما شاهد کاهش بیشتر در توانایی‌های شناختی و اتخاذ اقدامات پیشگیرانه مانند ورزش کردن ، تمرین‌کردن و انجام درمان‌های درمانی توصیه‌شده ، از جمله رفتار شناختی بالینی ، هستند که به نوبه خود می‌تواند به حفاظت از سلامت شناختی در سنین بالاتر کمک کند ."

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: