روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

اگرچه آلرژی ممکن است بیش از ۵۰ میلیون آمریکایی را تحت‌تاثیر قرار دهد، اما گاهی اوقات بد تعبیر می‌شوند و می‌توانند به عنوان یک وضعیت جزئی دیده شوند . یک مقاله منتشر شده در کتاب Allergy ، آسم و Immunology ، ژورنال علمی کالج آمریکایی of ، آسم و آسم ( ACAAI ) نشان می‌دهد که آلرژی می‌تواند عواقب خطرناکی داشته باشد ، به خصوص در مورد مبتلایان به نوجوان .
دکتر مایکل Blaiss ، مدیر پزشکی اجرایی ACAAI ، و نویسنده اصلی مطالعه می‌گوید : " بار عاطفی تب یونجه می‌تواند برای نوجوانان بسیار بزرگ باشد " سه مورد از مطالعات در بررسی ما بررسی کردند که چگونه نوجوانان از نظر عاطفی دچار تب یونجه ( حساسیت آلرژی ) و تب یونجه با آلرژی‌های غذایی ( حساسیت آلرژی ) هستند . آن‌ها نوجوانان را با تب یونجه دریافتند که میزان اضطراب و افسردگی بالاتری دارند و مقاومت کمتری نسبت به استرس دارند. نوجوانان نیز خصومت بیشتری نسبت به خود نشان می‌دادند و اغلب افکار خود را تغییر می‌دادند ."
این مقاله ۲۵ مطالعه را شناسایی کرده‌است که اثرات تب یونجه و تب یونجه را با آلرژی چشم در نوجوانان ( ۱۰ تا ۱۷ سال سن ) بررسی کرده و علایم ، تاثیر بر فعالیت‌های روزانه ، جنبه‌های احساسی ، تاثیر بر خواب ، بار تحصیلی و بار درمان را بررسی می‌کند .
دکتر Blaiss می‌گوید : " بررسی ما نشان می‌دهد که علائم آلرژی ممکن است در نوجوانان متفاوت از بزرگسالان یا کودکان باشد . خواب ضعیف می‌تواند تاثیر منفی بر حضور تحصیلی ، عملکرد و موفقیت تحصیلی داشته باشد."
مطالعات نشان داد که تب یونجه با یا آلرژی چشم می‌تواند تاثیرات منفی بر جنبه‌های زندگی روزانه داشته باشد که شامل رانندگی و توانایی خواندن است و می‌تواند اثر منفی بر عملکرد روانی داشته باشد . نوجوانان ممکن است به طور خاص آسیب‌پذیر باشند چون ممکن است از علائم آن‌ها شرمنده باشند ، ممکن است یاد بگیرند که رانندگی کنند و در مرحله حیاتی در حرفه خود قرار دارند .
دکتر Blaiss می‌گوید : " نوجوانان " بچه‌های بزرگ " یا " بزرگسالان کوچک " هستند . آن‌ها نیازهای ویژه‌ای دارند و allergists می‌تواند به تسکین نشانه‌ها کمک کند که می‌تواند باعث درد و رنج شود. Adolescence یک دوره رشد مهم است و نشانه‌ها می‌توانند به فعالیت‌های روزمره مانند تکالیف و تمرینات ورزشی کمک کنند ."
برای پیدا کردن یک allergist نزدیک به خود که می‌توانید به ایجاد یک برنامه شخصی برای نوجوان خود با آلرژی و آسم کمک کنید ، از مکان یاب ACAAI allergist استفاده کنید .
مدل‌های جدید برای پیش‌بینی خطر خودکشی
امکان ارائه ارزش برای سیستم‌های بهداشتی و پزشکان در هدف قرار دادن مداخلات برای پیش‌گیری از خودکشی
مبدا :
قیصر Permanente
خلاصه :
ترکیب اطلاعات به‌دست‌آمده از پرونده‌های الکترونیک سلامت با نتایج به‌دست‌آمده از پرسشنامه‌های استاندارد شده ، ریسک خودکشی را در ۹۰ روز بعد از مراجعه به تخصصی سلامت روانی یا مراقبت‌های اولیه سرپایی ، پیش‌بینی می‌کند و تیمی از دانشمندان تحقیقاتی را گزارش می‌دهد .
ترکیب اطلاعات به‌دست‌آمده از پرونده‌های الکترونیک سلامت با نتایج حاصل از پرسشنامه‌های استاندارد شده ، ریسک خودکشی را در ۹۰ روز بعد از مراجعه به تخصصی سلامت روانی یا مراقبت‌های اولیه سرپایی ، پیش‌بینی می‌کند ، تیمی از شبکه تحقیقات سلامت روانی را گزارش می‌کند که توسط دانشمندان تحقیقاتی Kaiser Permanente اداره می‌شود.
این مطالعه با عنوان " پیش‌بینی عملیات خودکشی و مرگ خودکشی " با استفاده از سوابق سلامت الکترونیک در پنج منطقه Kaiser Permanente ( کلرادو ، هاوایی ، اورگون ، کالیفرنیا و واشنگتن ) ، امروز در مجله روان‌پزشکی آمریکا منتشر شد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: