روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

استرس مزمن در دوران بزرگسالی می‌تواند عامل مهمی در افسردگی باشد . این اثر ممکن است در بین اقلیت‌های نژادی و قومی به دلیل استرس ناشی از نابرابری‌های اجتماعی و اقتصادی بدتر باشد ، اما روابط بین نژاد / نژاد ، استرس ، رفتار و افسردگی به خوبی درک نشده اند . یک چارچوب نظری که مدل Affordances محیطی نامیده می‌شود ، پیشنهاد شده‌است تا توضیح دهد که چگونه استرس مزمن و رفتارهای خطر بر سلامت تاثیر می‌گذارند . به عنوان مثال ، این مدل پیشنهاد می‌کند که درگیر شدن در رفتارهای ناسالم در واقع اثرات استرس مزمن بر افسردگی را در آمریکایی‌های آفریقایی کاهش می‌دهد .
محققان این تحقیق را برای به دست آوردن درک بهتر رابطه بین استرس مزمن و شانس افسردگی با نژاد و نژاد طراحی کردند . این مطالعه از این سوال پرسیده شد که آیا رفتارهای ناسالم ( سیگار کشیدن فعلی ، مصرف بیش از حد ، ورزش ناکافی ، و رژیم غذایی نامناسب ) احتمال افسردگی ناشی از استرس مزمن در آمریکای‌لاتین را کاهش می‌دهد اما این شانس را برای افسردگی به خاطر فشار مزمن در آمریکای لاتینی‌ها ، در مقایسه با سفیدها افزایش می‌دهد .
به طور متوسط ، آمریکای‌لاتین و آمریکایی‌های آفریقایی استرس مزمن ، رفتارهای ناسالم و شانس بیشتری برای افسردگی داشتند . با این حال ، مطالعه نشان داد که درگیر شدن در رفتارهای ناسالم به شدت با شانس بیشتری برای افسردگی تنها در آمریکایی‌های آفریقایی و سفیدها در ارتباط است .
این مطالعه همچنین برای هر سه گروه یافت شد :
سطح استرس مزمن ، رابطه بین رفتار ناسالم و شانس افسردگی را تحت‌تاثیر قرار نداد .
رفتارهای ناسالم ، ارتباط بین استرس و شانس افسردگی را تغییر نداد .
آموزش بیشتر در برابر افسردگی ارائه می‌شود
برخلاف تحقیقات قبلی ، این مطالعه نشان داد که در هر سه گروه نژادی / قومی ، سطح استرس مزمن رابطه معکوس با نوشیدن بیش از حد و می‌گساری است ( یعنی استرس بیشتر ، نوشیدن بیش از حد افراط ) . این مطالعه همچنین هیچ مدرکی پیدا نکرد - - همانطور که برخی تحقیقات قبلی نشان داده‌اند - - که آمریکایی‌های آفریقایی در رفتارهای ناسالم به عنوان راهی برای مقابله با استرس مزمن و کاهش افسردگی دست و پنجه نرم می‌کنند و یا رفتارهای ناسالم با استرس مزمن در آمریکای‌لاتین برای افزایش افسردگی تعامل دارند . طبق نظر محققان ، مدل Affordances زیست‌محیطی برای هیچ یک از گروه‌های نژادی / قومی مورد تجزیه و تحلیل قرار نگرفت .
دانشمندان به تفاوت‌ها در طراحی تحقیقات خود و استفاده از معیارهای فیزیولوژیکی بیش از حد استرس مزمن به جای معیارهای خود گزارش اشاره می‌کنند که احتمالا ً به یافته‌های متفاوت آن‌ها کمک می‌کنند . آن‌ها توجه دارند که نتایج آن‌ها روابط پیچیده بین استرس مزمن ، رفتارهای ناسالم ، و سلامت روحی بین گروهه‌ای نژادی و نژادی مختلف را برجسته می‌کند .
این مطالعه علاوه بر NIMHD ، توسط موسسه ملی پیری ، موسسه سرطان ملی ، و موسسه ملی قلب ، ریه و خون ، و موسسه علوم پزشکی بالینی و Translational در دانشگاه کالیفرنیا ، سن فرانسیسکو ، حمایت شد .
نوجوانان مبتلا به تب یونجه میزان اضطراب و افسردگی بالاتری دارند .
مطالعه نشان می‌دهد که آن‌ها نیز خصومت بیشتری نسبت به خود نشان می‌دهند و اغلب افکار خود را عوض می‌کنند .
مبدا :
کالج آمریکایی Allergy ، آسم و Immunology
خلاصه :
یک مقاله جدید نشان می‌دهد که آلرژی می‌تواند پیامدهای جدی و گسترده‌ای داشته باشد ، به خصوص در مورد مبتلایان به نوجوان .
اگرچه آلرژی ممکن است بیش از ۵۰ میلیون آمریکایی را تحت‌تاثیر قرار دهد، اما گاهی اوقات بد تعبیر می‌شوند و می‌توانند به عنوان یک وضعیت جزئی دیده شوند . یک مقاله منتشر شده در کتاب Allergy ، آسم و Immunology ، ژورنال علمی کالج آمریکایی Allergy ، آسم و آسم ( ACAAI ) نشان می‌دهد که آلرژی می‌تواند عواقب خطرناکی داشته باشد ، به خصوص در مورد مبتلایان به نوجوان .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: