روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

The - Moul اظهار داشت که بیشتر علائم مربوط به اختلال شخصیت مرزی ، در هفته قبل و در دوران قاعدگی ، به طور متوسط تشدید شدند و در طول مرحله perimenstrual به طور متوسط ۳۰ درصد بدتر شدند .
Eisenlohr - Moul توضیح داد : " برای یک بیمار که تقریبا ً هر روز یک روز دشوار برای مقابله با حالت روحی و استرس است ، ۳۰ درصد بدتر شدن نشانه‌ها حاکی از آن است که این گروه در طی این ماه در حدود شروع دوره خود ، حتی بدتر از آن است که ما می‌توانیم برای کمک به آماده‌سازی بیماران برای مدتی کار کنیم ، براساس تحقیقات جامد ، که اوضاع بدتر می‌شود ."
طبق گفته Eisenlohr - Moul ، مرحله perimenstrual چرخه ممکن است برای افرادی با اختلال شخصیت مرزی خطرناک باشد ، زیرا سطح استروژن و پروژسترون به سرعت کاهش‌یافته است .
او گفت : " برای برخی از زنان ، یا افرادی که آزادانه در حال دوچرخه‌سواری مستقل از هویت جنسیتی خود هستند ، ممکن است به نظر برسد که این هورمون‌ها ممکن است به تنظیم روحیه کمک کنند . هنگامی که این افت به سرعت در اطراف menses افت می‌کند ، تعجب‌آور نیست که برخی از زنان با مشکل تنظیم شرایط و احساسات حتی زمان بیشتری دارند ."
او گفت : " اگر ما بتوانیم قله‌های هورمونی و دره‌ها را در طی این ماه تشخیص دهیم ، جالب خواهد بود که ببینیم آیا می‌توانیم علائم عاطفی را با حذف این عوامل هورمونی ، کاهش دهیم ."
سقط‌جنین منجر به افسردگی نمی‌شود
مبدا :
دانشگاه مریلند
خلاصه :
به گفته یک مطالعه جدید از نزدیک به ۴۰۰، ۰۰۰ زن ، داشتن سقط‌جنین خطر افسردگی را افزایش نمی‌دهد . تحقیقات پیشین دریافته اند که سقط‌جنین به سلامت روان شناسانه صدمه نمی‌زند ، با این حال مطالعات ادعا می‌کنند که برای توجیه سیاست‌های دولت که دسترسی به سقط‌جنین را محدود می‌سازد ، مورد استفاده قرار گرفته‌است .
با توجه به مطالعه جدیدی از نزدیک به ۴۰۰، ۰۰۰ زن که امروزه در رشته روان‌پزشکی JAMA منتشر شده‌اند ، داشتن سقط‌جنین ، ریسک woman's برای افسردگی را افزایش نمی‌دهد . در حالی که تحقیقات قبلی ، سقط‌جنین را به سلامت روانی آسیب نمی‌رساند ، اما مطالعات نشان می‌دهد که این سقط‌جنین به انتشار و سیاست‌های دولت مبنی بر محدود کردن دسترسی به سقط‌جنین در آمریکا ادامه می‌دهد و ادعا می‌کند که سقط‌جنین باعث آسیب روانی زنان می‌شود.
برای درک بهتر رابطه بین داشتن سقط‌جنین و سلامت روانی ، دکتر جولیا R . Steinberg ، از دانشگاه بهداشت عمومی مریلند ، و همکارانش ، داده‌های مربوط به زنان دانمارکی متولد بین ساله‌ای ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۴ را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند . این اطلاعات شامل abortions ، childbirths و داروهای ضد افسردگی است که توسط the ملی دانمارک ثبت شده‌است . این اولین مطالعه برای بررسی خطر استفاده از افسردگی در اطراف سقط‌جنین به عنوان یک پروکسی برای افسردگی است .
این مطالعه نتیجه می‌گیرد که خطر استفاده از ضد افسردگی از سال قبل از سقط‌جنین تغییر نکرده است و خطر استفاده از ضد افسردگی پس از زمان سقط کاهش می‌یابد .
دکتر Steinberg ، که استادیار علوم خانوادگی است ، گفت : " سیاست‌هایی براساس این مفهوم که سقط‌جنین به سلامت روانی آسیب می‌زند ، نادرست است . یافته‌های ما نشان می‌دهد که زنان پس از سقط به احتمال زیاد از افسردگی رنج نمی‌برند ."

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: