روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

وضعیت مالی:
بسیاری از شرکت‌های بیمه تحت پوشش خدمات بهداشت روانی قرار دارند . اگر پوشش بیمه سلامت خصوصی داشته باشید ( معمولا از طریق یک کارفرما ) ، با شرکت بیمه خود چک کنید تا ببینید آیا خدمات بهداشت روانی پوشیده شده‌اند یا خیر، اگر اینطور است ، چگونه می‌توانید این مزایا را به دست آورید . این امر همچنین شامل افرادی می‌شود که در HMOs و دیگر انواع برنامه‌های مراقبت مدیریت‌شده ثبت‌نام کرده‌اند . مشخص کنید که شرکت بیمه چگونه خدمات بهداشت روانی را بازپرداخت خواهد کرد و چه محدودیت‌هایی در مورد استفاده از مزایا می‌تواند اعمال شود.
اگر توسط برنامه بیمه سلامت خصوصی و یا برنامه کمک به کارمندان پوشش داده نشود ، ممکن است تصمیم بگیرید که هزینه خدمات روانی را از جیب خود پرداخت کنید . برخی از روانشناسان بر روی سیاست هزینه در مقیاس کشویی عمل می‌کنند که میزان پرداختی شما بستگی به درآمد شما دارد .
یک منبع بالقوه دیگر خدمات بهداشت روانی شامل برنامه‌های مراقبت بهداشتی تحت حمایت دولت - شامل مدیکر برای افراد مسن ۶۵ سال یا مسن‌تر ، و همچنین برنامه‌های بیمه سلامت برای کارمندان دولت ، پرسنل نظامی و وابستگان آن‌ها می‌شود . مراکز سلامت روانی اجتماعی در سراسر کشور جایگزین دیگری برای دریافت خدمات بهداشت روانی هستند . برنامه‌های مدیکید نیز ممکن است برای خدمات بهداشت روانی از روانشناسان فراهم شود .
به دنبال آن بگردد
پس از فارغ‌التحصیلی از کالج ، روان شناسان به طور متوسط هفت سال در تحصیلات تکمیلی تحصیلات تکمیلی و تحقیق پیش از دریافت مدرک دکترا ، هزینه می‌کنند . آن‌ها به عنوان بخشی از آموزش حرفه‌ای خود باید یک دوره آموزشی تحت نظارت در بیمارستان یا تنظیم سلامت سازمان‌یافته انجام دهند و حداقل یک سال قبل از اینکه بتوانند به طور مستقل در هر حوزه بهداشت و درمان فعالیت کنند ، یک سال سابقه داشته باشد . در این ترکیب از آموزش در سطح دکترا و دوره‌های آموزشی کلینیکی که روان شناسان را از بسیاری از ارائهکنندگان خدمات بهداشت روانی متمایز می‌سازد .
روانشناسان باید توسط دولت یا حوزه قضایی که در آن‌ها عمل می‌کنند مجوز داشته باشند . قوانین Licensure برای حفاظت از مردم با محدود کردن licensure به افراد واجد شرایط برای عمل به روانشناسی که توسط قانون ایالتی تعریف شده‌اند ، در نظر گرفته می‌شوند . در بسیاری از ایالت‌ها ، تجدید این مجوز به نمایش صلاحیت مستمر و نیاز به ادامه تحصیل بستگی دارد . به علاوه ، اعضای APA به اصول اخلاقی پایبند هستند .
آیا دیدن یک روانشناس به من کمک می‌کند ؟
طبق یک چکیده تحقیق از دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد ، برخی از انواع روان‌درمانی می‌تواند به طور موثر افسردگی ، اضطراب و علائم مرتبط از قبیل درد ، خستگی و حالت تهوع را کاهش دهد . تحقیقات به طور فزاینده‌ای از این ایده حمایت می‌کنند که سلامت جسمی و جسمی ارتباط نزدیکی دارند و دیدن یک روانشناس می‌تواند سلامت کلی person's را بهبود بخشد .
شواهدی قانع‌کننده وجود دارد که اغلب افرادی که حداقل چندین جلسه با یک روانشناس دارند ، بسیار بهتر از افراد مبتلا به مشکلات احساسی هستند که درمان نمی‌شوند . یک مطالعه مهم نشان داد که ۵۰ درصد بیماران به طور قابل‌توجهی بعد از ۸ جلسه بهبود می‌یابند ، در حالی که ۷۵ درصد افراد در درمان تا پایان شش ماه بهبود پیدا کرده‌اند .
من از کجا بدانم که آیا روش درمانی در حال کار کردن است یا نه ؟
همانطور که شروع به درمان می‌کنید ، باید اهداف مشخصی را با روان‌شناس خود ایجاد کنید . ممکن است شما سعی کنید بر احساس ناامیدی ناشی از افسردگی غلبه کنید و یا ترس را کنترل کنید که زندگی روزمره شما را مختل می‌کند . به یاد داشته باشید، اهداف مشخص نیاز به زمان بیشتری برای رسیدن به دیگران دارند . شما و روان‌شناس باید در مورد این که چه چیزی ممکن است انتظار داشته باشید که شاهد پیشرفت باشید ، تصمیم بگیرید .
اگر احساس آسودگی می‌کنید ، نشانه خوبی است . افراد اغلب در طول درمان انواع مختلفی از احساسات را احساس می‌کنند . برخی از نگرانی‌ها در مورد درمان این است که افراد ممکن است ناشی از مشکل داشتن در بحث درباره تجربیات دردناک و مشکل‌ساز باشند . زمانی که احساس آسودگی یا امید می‌کنید ، می‌تواند نشانه مثبتی باشد که نشان می‌دهد شما شروع به کشف افکار و رفتار خود می‌کنید .

منبع سایت سازمان روانشناسی امریکا





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: