روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

Lowry گفت : " اگر به میدان پروبیوتیک ها نگاه کنید ، نشان داده می‌شود که اثرات قوی در حوزه عملکرد شناختی ، اضطراب و ترس دارند .
Lowry یک روز را در زمان M پیش‌بینی می‌کند . vaccae ( که برای اولین بار از گل در سواحل دریاچه Kyoga در اوگاندا جدا شد ) را می‌توان به افرادی که در معرض خطر PTSD هستند هدایت کرد - - مانند سربازانی که برای استقرار یا کارکنان اتاق اورژانس آماده می‌شوند - - برای بافر کردن اثرات استرس بر روی مغز و بدن . همچنین می ‌توان از آن برای جلوگیری از اختلال شناختی ناشی از sepsis استفاده کرد .
در همین حال ، Lowry در حال کار با محققانی در دانشگاه دنور کلرادو در مطالعه‌ای است که بررسی می‌کند که آیا سربازان قدیمی مبتلا به PTSD می‌توانند از an شفاهی شامل نژاد باکتریایی متفاوت ، لاکتوباسیلوس reuteri بهره‌مند شوند یا خیر.
او گفت : " تحقیقات بیشتری لازم است ، اما امکان پذیر نیست که برخی دیگر از باکتری‌های مفید یا پروبیوتیک ها ممکن است اثر مشابهی بر مغز داشته باشند ."
ارتباط جدید بین التهاب و افسردگی در دیابت نوع ۱ تشخیص داده شد
مبدا :
جامعه غدد
خلاصه :
به گفته تحقیقات جدید ، افسردگی در بیماران دیابتی نوع ۱ با سطوح بالاتر پروتیین inflammatory galectin - ۳ مرتبط است . این یافته‌ها پیشنهاد می‌کنند که سطح galectin - ۳ ممکن است برای تشخیص افسردگی مفید باشد و یا ممکن است هدف جدیدی برای درمان افسردگی مرتبط با دیابت نوع ۱ باشد ، که می‌تواند منجر به مراقبت بهتر بیمار شود .
افسردگی در بیماران دیابتی نوع ۱ با سطوح بالاتر پروتیین inflammatory galectin - ۳ مرتبط است ، طبق تحقیقات منتشر شده در اتصالات endocrine . این یافته‌ها پیشنهاد می‌کنند که سطح galectin - ۳ ممکن است برای تشخیص افسردگی مفید باشد و یا ممکن است هدف جدیدی برای درمان افسردگی مرتبط با دیابت نوع ۱ باشد ، که می‌تواند منجر به مراقبت بهتر بیمار شود .
مشخص شده‌است که افرادی که مبتلا به دیابت نوع ۱ و دیابت نوع ۲ هستند ریسک ابتلا به افسردگی ، اختلال سلامتی ذهنی ناتوان‌کننده‌ای را با پیامدهای بالقوه جدی دارند ، اما دلایل کمی درک می‌شوند . Galectin - ۳ یک پروتیین کلیدی است که در ترویج واکنش‌های سیستم ایمنی التهابی نقش دارد که برای ترمیم آسیب بافت در بدن در واکنش به آسیب و یا بیماری مورد نیاز است . با این حال ، سطوح بالا از galectin - ۳ نیز به خطر افزایش بیماری‌های التهابی از جمله بیماری‌های قلبی عروقی و بیماری‌های قلبی عروقی متصل شده‌اند . تحقیقات پیشین نشان داده‌است که هم افسردگی و هم دیابت ممکن است با افزایش میزان التهاب در بدن مرتبط باشد اما نقش of - ۳ در این شرایط مورد بررسی قرار نگرفته است .
در این مطالعه ، دکتر اوا Olga Melin و همکارانش در دانشگاه لوند در سوئد تعداد ۲۸۳ - ۳ مرد و زن را با دیابت نوع ۱ سالگی به مدت حداقل یک سال اندازه‌گیری کردند . Incidence افسردگی در این بیماران خود - گزارش‌شده و با استفاده از مقیاس مقیاس افسردگی و افسردگی بیمارستان ارزیابی و ارزیابی شد و تاثیرات اشتباه عوامل سبک زندگی از جمله بیماری‌های قلبی ، سیگار کشیدن یا دیابت ضعیف مدیریت‌شده در این آنالیز محاسبه شد . محققان دریافتند که هم مردان و هم زنان مبتلا به دیابت نوع ۱ و افسردگی نیز به میزان قابل‌توجهی از سطح galectin - ۳ برخوردار بودند .
دکتر Melin می‌گوید : " ما دریافتیم که افراد مبتلا به دیابت نوع ۱ و افسردگی در سطوح galectin - ۳ بالاتری داشتند ، با این حال ، هیچ تغییر متابولیک مربوط به دیابت در این سطوح بالاتر وجود ندارد ."

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: