روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

بیماران به علت درد , یک درصد کاهش ( میانه ) در معلولیت یا محدودیت‌های گزارش‌شده به بیمار را گزارش کردند .
۹۷ درصد بیماران گزارش دادند که درمان مفید بوده‌است .
روش کار : این مطالعه کارآزمایی بالینی بر روی پنج بیمار بستری در بیمارستان امام رضا ( ع ) انجام شد .
جان مک‌کارتی گفت : " نیاز واقعی به درمان غیر دارویی برای افراد مبتلا به درد مزمن وجود دارد . " با اینکه قرار دادن الکترودها به لحاظ فنی دشوارتر است , ممکن است گزینه‌ای برای بیمارانی باشد که از درمان‌های دیگر درد بهره‌مند نمی‌شوند و ممکن است نیاز به مخدرها را کاهش یا از بین ببرند . "
افسردگی پس از زایمان با درد مادر پس از زایمان ارتباط داشت
مطالعه جدید بر اهمیت مدیریت درد در طی بهبودی تاکید دارد.
منبع :
انجمن متخصصین بی‌هوشی آمریکا
خلاصه :
در حالی که درد زایمان با افسردگی پس از زایمان ارتباط دارد , مقصر ممکن است درد تجربه‌شده توسط مادر پس از زایمان باشد .
در حالی که درد زایمان با افسردگی پس از زایمان ارتباط دارد , مجرم ممکن است درد تجربه‌شده توسط مادر پس از زایمان باشد , نه در طی فرآیند زایمان و زایمان .
تحقیقات قبلی نشان داده‌اند که درد ناشی از تولد می‌تواند خطر افسردگی پس از زایمان را افزایش دهد اما مشخص نکرده است که کدام بخش از فرآیند زایمان ( قبل و بعد از زایمان ) می‌تواند منشا مشکل باشد . این اولین مطالعه برای افتراق درد پس از زایمان از درد زایمان و تشخیص آن به عنوان یک عامل خطر مهم برای افسردگی پس از زایمان است .
در سال‌های زیادی , ما نگران چگونگی مدیریت درد زایمان بوده‌ایم , اما درد ریکاوری پس از زایمان و زایمان اغلب نادیده گرفته می‌شود . " تحقیقات ما نشان می‌دهد که ما نیاز به تمرکز بیشتر بر کمک به مادران جدید برای مدیریت درد بعد از تولد نوزاد داریم . "
علائم افسردگی پس از زایمان - شامل اندوه شدید , انرژی کم , اضطراب , حوادث گریه , تحریک‌پذیری و تغییر در الگوهای خواب یا خوردن - - در مورد بیماری در زنان باردار , براساس مراکز کنترل و پیش‌گیری بیماری‌ها ( cdc ) . افسردگی پس از زایمان می‌تواند منجر به نرخ‌های پایین شیردهی و پیوند ضعیف با نوزاد شود .
در این مطالعه , گروه تحقیقاتی ژو ژو نمره درد ( از شروع زایمان تا ترخیص از بیمارستان ) را برای مادران باردار اول که زایمان یک کودک مجرد یا زایمان سزارین را در بیمارستان " بریگام یانگ " و " زایمان سزارین " ( بخش c - بخش ) در بیمارستان‌های بریگام و زنان ( بخش c - بخش ) بررسی کرده‌اند . آن‌ها نمره درد پس از زایمان را یک هفته پس از زایمان مقایسه کردند .
( p < 0.05 ) . مادران با افسردگی پس از زایمان , شکایات مرتبط با درد را طی ریکاوری نشان دادند و اغلب به درمان درده‌ای اضافی نیاز داشتند . زنان در گروه افسردگی پس از زایمان به احتمال زیاد توسط بخش c تحویل داده شدند . آن‌ها همچنین گزارش‌های بیشتری از کنترل درد پس از زایمان داشتند .
عوامل متعددی می‌توانند به افسردگی پس از زایمان کمک کنند . محققان دریافتند که افسردگی پس از زایمان در میان زنانی که دارای اضافه‌وزن یا چاقی بودند بیشتر بود ; چه کسی از پرینه پاره‌شده ( ناحیه مجاور دهانه واژن ) رنج می‌برد ; چه کسی سابقه افسردگی , اضطراب و یا درده‌ای مزمن داشت .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: