روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

سوال این است که این درمان‌ها تا چه حد مرتبط با انواع مختلف باغ و یا بدون سابقه خانوادگی است ؟ داده‌های ما نشان می‌دهند که مکانیسم‌های ژنتیکی مشابه می‌توانند در اشکال ارثی این بیماری‌ها دخیل باشند ، بنابراین این بیماران ممکن است از درمان‌های موجود برای فرم‌های ژنتیکی نادر بهره‌مند شوند ."
درمان قطع درد ، منشا درده‌ای مزمن را درمان می‌کند .
تحریک ganglion ریشه Dorsal امدادرسانی طولانی‌مدت را ارایه می‌دهد ، تحقیقات نشان می‌دهد
مبدا :
انجمن آمریکایی anesthesiologists
خلاصه :
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که افراد مبتلا به کمردرد در برابر درمان ، ممکن است با درمان تحریک ریشه‌ای dorsal ( DRG ) ، درمان ابتکاری که درد مدارهای کوتاه را کاهش می‌دهد ، تسکین یابد و پایدار بماند .
افرادی که در مقابل درد کمر مقاوم در برابر درمان قرار دارند ممکن است با درمان تحریک ریشه‌ای dorsal ( DRG ) ، درمان ابتکاری که درده‌ای کوتاه‌مدت را کاهش می‌دهند ، یک مطالعه ارائه کنند که در جلسه سالانه anesthesiology ® ارائه شده‌است .
درد مزمن - - درد که سه ماه یا بیشتر طول می‌کشد - - زمانی اتفاق می‌افتد که اعصاب بعد از اینکه منبع اصلی درد از بین برود ، به مغز ارسال می‌کنند . یک جایگزین برای تحریک طناب نخاعی ، تحریک DRG سیگنال‌های درد را به طور خاص تحریک می‌کند و اعصاب مسئول درد را هدف قرار می‌دهد . این ممکن است از تحریک غیر ضروری فیبرهای عصبی که از مناطق غیر دردآور ناشی می‌شوند اجتناب کند که ممکن است با تحریک طناب نخاعی رخ دهد . آلوئه ورا هم چنین به رفع نیاز درمان درده‌ای غیر دارویی در انتخاب بیماران کمک می‌کند .
روبرت جی . مک‌کارتی ، Pharm . د . آن‌ها درمان‌های متعددی را از مواد مخدر گرفته تا تحریک طناب نخاعی به جراحی را امتحان کرده بودند ، اما به هیچ دردی ماندگار دچار نشدند . برای اغلب ، تحریک DRG واقعا ً کیفیت زندگی آن‌ها را بهبود بخشید ."
مجموعه‌ای از نورون‌ها که در هر دو طرف هر مهره قرار گرفته‌اند ، به عنوان درد و دروازه احساس بین اعصاب در بخش‌های مختلف بدن و نخاع و مغز عمل می‌کند . درمان تحریک DRG ، سیگنال درد بین بخش دردناک و مغز را قطع می‌کند . دستگاه pacemaker - مانند کاشته‌شده در زیر پوست در قسمت پایین ، پالس‌های الکترونیکی کوچکی را از طریق سیمی که در نزدیکی DRG قرار داده می‌شود و به عصب مربوط به درد متصل است ، می‌فرستد . این نبض ، درد را با احساس قابل‌تحمل دیگری ، مانند سوزش و یا بی‌حسی ، جایگزین می‌کند . سطح فعلی ارایه‌شده توسط دستگاه توسط پزشک متخصص بی‌هوشی و یا متخصص درد دیگر براساس درد patient's برنامه‌ریزی می‌شود .
تحریک DRG دو مزیت را نسبت به تحریک طناب نخاعی ایجاد می‌کند . برای دومی ، یک سیم در امتداد طناب نخاعی قرار داده می‌شود ، بنابراین پالس‌های الکترونیکی در امتداد ستون فقرات فرستاده می‌شوند ، اما don't منبع درد خاص را به عنوان تحریک DRG هدف قرار می‌دهد . علاوه بر این، سطوح پایین‌تر جریان برای رسیدن به فایده تحریک DRG مورد نیاز است چرا که مایع spinal کمتری نسبت به طناب نخاعی وجود دارد .
در این مطالعه ، محققان دستگاه‌های تحریک‌کننده DRG را در ۶۷ نفر مبتلا به کمردرد مزمن ، کار گذاشتند . بیماران به مدت ۳ تا ۱۸ ماه به دنبال آن‌ها بودند . هفده بیمار بیش از یک سال صاحب این دستگاه بوده‌اند . در این مطالعه آمده‌است :
قبل از کاشت دستگاه DRG ، بیشتر شرکت کنندگان درد خود را ۸ به ۱۰ در مقیاس ۱ تا ۱۰ توصیف کردند ( با ۱۰ در بدترین حالت قابل‌تصور ) . بعد از پی‌گیری ، امتیاز متوسط ( معمول‌ترین ) درد به ۵ کاهش یافت ، که ۳۳ درصد کاهش یافت، که این نشان نویسندگان یک بهبود بالینی قابل‌توجه است .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: