روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

دارو
سه نوع داروی مورد استفاده برای درمان اختلال اضطراب اجتماعی وجود دارد :
داروهای ضد اضطراب
Antidepressants
مسدود کننده‌های بتا
داروهای ضد اضطراب قوی هستند و برای کاهش احساسات مضطرب شروع به کار می‌کنند ؛ با این حال ، این داروها معمولا ً برای مدت‌زمان طولانی برداشته نمی‌شوند . اگر در طول یک دوره طولانی برداشته شود ، مردم می‌توانند تحمل تحمل کنند و ممکن است به دوزهای بالاتر و بالاتر نیز نیاز داشته باشند تا تاثیر یکسانی داشته باشند . برخی افراد حتی ممکن است به آن‌ها وابسته شوند . برای اجتناب از این مشکلات ، پزشکان معمولا ً داروهای ضد اضطراب را برای دوره‌های کوتاه‌مدت تجویز می‌کنند ، عملی که برای بزرگسالان مسن‌تر مفید است .
Antidepressants عمدتا ً برای درمان افسردگی به کار می‌روند ، اما برای نشانه‌های اختلال اضطراب اجتماعی نیز مفید هستند . در مقابل داروهای ضد اضطراب ، ممکن است چند هفته طول بکشد تا کار خود را شروع کنند. عوارض جانبی هم چنین ممکن است موجب عوارض جانبی نظیر سردرد ، تهوع یا سختی خوابیدن شود . این عوارض جانبی معمولا ً برای اغلب افراد سخت نیست ، به خصوص اگر مقدار دوز پایین شروع شود و در طول زمان به کندی افزایش یابد . درباره هر گونه عوارض جانبی که دارید با پزشک خود صحبت کنید .
مسدود کننده‌های بتا ، داروهایی هستند که می‌توانند به مسدود کردن برخی از نشانه‌های فیزیکی اضطراب بر روی بدن ، مانند افزایش ضربان قلب ، تعریق و یا لرزش کمک کنند . مسدود کننده‌های بتا معمولا ً دارو انتخابی برای نوع " اضطراب نمایشی " از اضطراب اجتماعی هستند .
پزشک شما برای پیدا کردن بهترین دارو ، دز و مدت درمان با شما کار خواهد کرد . بسیاری از افراد با اختلال اضطراب اجتماعی بهترین نتیجه را با ترکیبی از داروها و CBT و یا other دیگر به دست می‌آورند .
Don't خیلی سریع درمان را رها می‌کنند . هم روان‌درمانی و هم دارو می‌توانند کمی وقت صرف کنند . سبک زندگی سالم نیز می‌تواند به اضطراب مبارزه کمک کند . دقت کنید که به اندازه کافی خواب داشته باشید و ورزش کنید، یک رژیم غذایی سالم بخورید و به خانواده و دوستان خود مراجعه کنید که به آن‌ها اعتماد دارید .
برای اطلاعات اولیه در مورد این و دیگر داروهای سلامت روانی ، مراجعه به وب سایت اداره غذا و دارو ( www.fda.gov /) برای آخرین اطلاعات درباره هشدارها ، راهنمای دارویی بیمار ، و یا داروهای تازه تایید شده .
برای اطلاعات بیشتر
برای یادگیری بیشتر در مورد اختلال اضطراب اجتماعی ، از آن بازدید کنید:
Medline Plus ( کتابخانه ملی پزشکی )
http: / /medlineplus.gov /
( En Espanol : http: / /medlineplus.gov / spanish)
برای اطلاعات در مورد آزمایش‌های بالینی ، بازدید :
ClinicalTrials.gov : https: / /clinicaltrials.gov
( En Espanol : http: / /salud.nih.gov / investigacion-clinica /))
برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایطی که بر سلامت روانی ، منابع و تحقیقات تاثیر می‌گذارند ، از وب سایت NIMH ( www.nimh.nih.gov ) دیدن کنید .
پیدا کردن راهنما
برنامه درمان سلامت روانی Locator
سو مصرف مواد و اداره خدمات سلامت روانی ( SAMHSA ) این منبع آنلاین را برای مکان‌یابی تسهیلات درمانی و برنامه‌های درمانی ارایه می‌دهد . بخش درمان روانی خدمات درمانی خدمات درمانی ، لیستی از امکانات ارائه خدمات بهداشت روانی به افراد مبتلا به بیماری‌های روانی ارائه می‌دهد . یک ساختمان در ایالت خود در www.findtreatment.samhsa.gov /. برای منابع اضافی پیدا کنید ، از www.nimh.nih.gov / findhelp. دیدن کنید .
مغز نوجوانان : ۶ چیز که باید بدانید
مغز نوجوان : ۶ چیز که باید بدانید ( برگه واقعیت )
مطالعه افسردگی نوجوانان : درک افسردگی در نوجوانان
پیوستن به یک مطالعه تحقیقاتی : Enrolling از سراسر کشور
آیا می‌دانستید که تغییرات مهم و مهم در دوران نوجوانی در مغز رخ می‌دهند ؟ در اینجا ۶ نکته وجود دارد که باید در مورد مغز نوجوان بدانید :
مغز شما وقتی بزرگ‌تر می‌شود ، بزرگ‌تر نمی‌شود
برای دختران ، مغز به بزرگ‌ترین سایز فیزیکی خود در حدود ۱۱ سال و برای پسران می‌رسد ، مغز به بزرگ‌ترین سایز فیزیکی خود در حدود ۱۴ سالگی می‌رسد . البته ، این تفاوت در سن به این معنا نیست که بچه‌ها یا دخترها باهوش‌تر از هم نیستند !

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: