روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

محققان دریافتند که در طول ۱۵ سال بعد در مقایسه با آن‌هایی که مقادیر pwv کم‌تر دارند ، افراد مبتلا به readings بالا ۶۰ درصد بیشتر به احتمال زیاد دچار زوال عقل خواهند شد.
اگر چه سختی شریانی با بیماری مغزی subclinical و عوامل خطر بیماری‌های قلبی عروقی مرتبط است ، این متغیرهای اشتباه نتایج را توضیح ندادند .
Chendi سویی ، M.S. ، نویسنده اول در مقاله و دانشجوی دکترای سلامت عمومی پیت می‌گوید : " ما انتظار داریم که تنظیم برای علایم بیماری مغزی subclinical ارتباط بین سفتی عروقی و جنون را کاهش دهد . ما انتظار داریم که سختی شریانی خطر جنون را تا حدی با افزایش آسیب مغزی subclinical افزایش دهد . با این حال ، در این بزرگسالان مسن‌تر ، سفتی شریانی و نشانگرهای آسیب مغزی subclinical به طور مستقل به خطر جنون مرتبط هستند ."
That's امیدوارکننده است چون شواهد بسیاری وجود دارد که امکان معکوس کردن بیماری مغزی subclinical وجود دارد ، در حالی که فشار شریانی را می‌توان با تجویز دارو کاهش داد و شاید هم چنین تغییر سبک زندگی سالم مثل ورزش را تغییر دهد . برای مثال ، این مطالعه نشان داد که ورزش در سن متوسط ۷۳ سال بعد با pwv کم‌تر مرتبط بوده‌است . بنابراین ، اگر بیماران مسن‌تر با یک خوانش پریش بالا یا نشانگر آسیب مغزی مواجه شوند ، ممکن است هنوز شانس از بین بردن جنون را داشته باشند .
mackey گفت : " هیجان‌انگیز برای فکر کردن در مورد این است که ارتباط قوی سختی شریانی به جنون در دوران سالخوردگی نشان می‌دهد که حتی در سن ۷۰ یا ۸۰ ، ما هنوز هم ممکن است قادر به تاخیر یا جلوگیری از هجوم جنون باشیم ."
سازمان‌های تحقیقاتی علمی
کودکان به احتمال زیاد زمانی که با یک همتا یاد می‌گیرند ، یاد می‌گیرند
مبدا :
دانشگاه of
خلاصه :
محققان به مکانیزم‌های مربوط به یادگیری زبان در بین کودکان نه ماه نگاه کردند ، جوان‌ترین جمعیتی که در رابطه با کودکان مورد مطالعه قرار می‌گیرند ، به احتمال زیاد در هنگام جفت کردن با نوزاد دیگر ، با توجه به یک مطالعه جدید ، از آموزش‌های صفحه نمایش یاد می‌گیرند .
شما این را درست می‌خوانید : بچه‌های کوچک .
محققان دانشگاه Connecticut و دانشگاه واشنگتن به مکانیزم‌های مربوط به یادگیری زبان در بین کودکان ۹ ماهه نگاه کردند ، که جوان‌ترین جمعیت شناخته‌شده در رابطه با یادگیری در صفحه نمایش است .
آن‌ها شواهدی مبتنی بر عصبی از آموزش اولیه در میان کودکانی پیدا کردند که با یک همتا جفت شده بودند، در مقایسه با آن کودکانی که به تنهایی آموزش می‌دیدند . به طور بحرانی ، هر چه بیشتر افراد جدید و ناآشنا با نوزادان جفت می‌شدند ، نتایج بهتری نشان می‌دادند .
پاتریشیا کی می‌گوید : " تازگی یادگیری را افزایش می‌دهد " . Kuhl ، بنیاد خانواده Bezos در دوران اولیه کودکی در دانشگاه واشنگتن ، گفت : " آنچه که این مطالعه برای اولین بار مطرح می‌کند این است که وقتی به طور مشارکتی یاد می‌گیریم که یک شریک اجتماعی ، برانگیختگی را افزایش می‌دهد و برانگیختگی در عوض یادگیری را افزایش می‌دهد . شرکای اجتماعی نه تنها با نشان دادن نحوه انجام کارها ، بلکه انگیزه برای یادگیری را فراهم می‌کنند ."
Kuhl با آدریان گارسیا - سیرا ، استادیار زبان ، زبان و علوم شنوایی در UConn کار می‌کرد ؛ و سارا roseberry Lytle ، مدیر توسعه و آموزش ، در موسسه آموزش علوم مغز ، دانشگاه واشنگتن .
مقاله آن‌ها ، " دو چیز بهتر از یک : یادگیری زبان نوزادان در حضور شهسواران ، " در ماه جاری در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم ظاهر می‌شود ( PNAS ) .
الگوی واکنش عصبی به نمایش گذاشته شده توسط نوزادان در محیط قرار گیری جفت شده نشان از پردازش مغز بالغ بر صداها ، نوشتن محققان ، و احتمالا ً این است که آن‌ها اولین مراحل یادگیری صوتی نوزادان را نشان می‌دهند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: