روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

اگرچه تحقیقات بر روی بافت پوششی روده متمرکز هستند ، دیویس و dailey مظنون هستند که ANS به طور مستقیم تکثیر سلولی را در بخش‌های دیگر بدن کنترل می‌کند . در حقیقت ، آن‌ها به تازگی یک مقاله دیگر منتشر کردند که در مجله آمریکایی فیزیولوژی منتشر شد و این مورد را به پدیده وسیع‌تر با استفاده از نشانه‌های چندگانه از مطالعات دیگر تبدیل کرد .
دیویس می‌گوید : " در علوم اعصاب ، مردم می‌توانند the را به عنوان زرق و برقی یا هیجان‌انگیز ببینند ، اما این اعصاب به بسیاری از سلول‌ها در بدن ، از جمله سلول‌های بنیادی ، می‌رسند . چه اتفاقی خواهد افتاد اگر این ایده بزرگ و هیجان‌انگیز را که می‌توانیم از سیستم عصبی برای کنترل سلول‌های بنیادی استفاده کنیم ؟ "
dailey اضافه می‌کند : " The isn't کنترل‌شده توسط خود - - it's کنترل‌شده توسط مغز و سیستم عصبی مرکزی . ما فکر می‌کنیم مغز در حال کنترل بازسازی تمامی این بافت‌های بدن است . اما این تصویر بزرگ‌تری را به همراه می‌آورد . برای مثال ، برای افراد مبتلا به افسردگی شدید و یا اختلال استرس پس از حادثه ، شما انحطاط برخی از اعضای خود را مشاهده می‌کنید . این می‌تواند نوعی اثر استرس ناشی از استرس ناشی از کاهش پتانسیل اندام‌ها باشد . براساس یافته‌های ما ، به نظر می‌رسد که این کار می‌تواند یک اثر مستقیم باشد ."
عامل خطر جنون گاوی در بزرگسالان مسن‌تر شناسایی شد.
مبدا :
دانشکده حقوق سلامت دانشگاه پیتسبورگ
خلاصه :
سفتی آئورت - - بیشتر از فشار خون و یا بیماری مغزی - - عامل خطر اصلی برای زوال عقل است . از آنجا که سفتی بدن توسط دارو و تغییر سبک زندگی سالم کاهش می‌یابد ، این نتایج نشان می‌دهند که افراد هنوز هم می‌توانند خطر جنون خود را به سن پیری کاهش دهند .
برای بزرگسالان مسن‌تر ، ممکن است به نظر برسد که مردن در حال حاضر با توجه به شانس رشد جنون در حال حاضر وجود دارد ، اما تحقیقات جدید از دانشگاه پیتسبورگ یک عامل خطر جنون را در میان بزرگسالان مسن‌تر نشان داده‌است که باید حتی به سن پیری نیز تبدیل شوند .
این مطالعه که داده‌های جمع‌آوری‌شده از صدها نفر از افراد مسن را به مدت بیش از ۱۵ سال به خود جلب می‌کند ، امروز در ژورنال بیماری Alzheimer's منتشر شد . یافته اصلی این است که سفتی شریانی یک شاخص خوب برای پیش‌بینی اینکه چه کسی به رشد جنون ادامه خواهد داد ، یک پروکسی مناسب است . حتی نشانه‌های خفیف بیماری مغز نیز به این شکل بیان نشده است . از آنجایی که stiffness شریانی را می‌توان با داروهای antihypertensive کاهش داد و به احتمال زیاد مداخلات سبک زندگی را نیز کاهش داد ، این یافته‌ها نشان می‌دهند که بیماران در معرض خطر ممکن است قدرت جلوگیری یا تاخیر در هجوم جنون را داشته باشند .
نویسنده ارشد ، راشل mackey ، استاد اپیدمیولوژی ، استاد اپیدمیولوژی ، دانشگاه کالج تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیتسبورگ می‌گوید : " با وجودی که عروق بزرگ محکم‌تر می‌شوند ، توانایی آن‌ها در کاهش فشار خون از قلب کاهش می‌یابد ، و این باعث افزایش آسیب مغزی به مغز می‌شود که خطر جنون را افزایش می‌دهد .
نویسندگان این ارتباط بین سختی شریانی و جنون بین ۳۵۶ بزرگ‌سال مسن‌تر با میانگین سنی ۷۸ را آنالیز کردند که بخشی از مطالعه مطالعه مطالعه سلامت قلبی - عروقی ( CHS - CS ) بودند ، یک مطالعه بلند مدت برای شناسایی عوامل خطر جنون . این مطالعه غیر معمول است زیرا ۱۵ سال از پی‌گیری وضعیت شناختی و نتایج برای شرکت‌کنندگان مسن‌تر دارد .
همه شرکت کنندگانی که در این مطالعه حاضر بودند ، هنگامی که این مطالعه در سال ۱۹۹۸ آغاز شد ، دچار زوال عقل بودند . در طول مدت مشابه ، mackey و تیم او سفتی بدن خود را با سرعت موج پالس ( pwv ) تست کردند ، یک سنجش ناپذیری از سرعتی که در آن پالس فشار خون از طریق شریان‌ها عبور می‌کند . شرکت کنندگان در مطالعه همچنین اسکن‌های MRI از مغز خود برای اندازه‌گیری علایم بیماری مغزی subclinical داشتند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: