روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

نوع دیگری از دارو به نام مسدود کننده‌های بتا می‌تواند به کنترل برخی از نشانه‌های فیزیکی اختلال اضطراب مانند ضربان قلب سریع کمک کند . اگر چه پزشکان معمولا ً برای اختلال ترس عامل بتا را تجویز نمی‌کنند ، اما ممکن است در وضعیت‌های ویژه‌ای که مقدم حمله وحشت را بر می‌دارند ، مفید باشند .
Benzodiazepines که داروهای آرام‌بخش هستند به سرعت در کاهش علائم حمله عصبی موثر هستند ، اما اگر به طور مداوم از آن‌ها استفاده کنید ، می‌تواند باعث ایجاد تحمل و وابستگی شود . بنابراین ، اگر به آن‌ها نیاز دارید ، پزشک شما فقط برای مدت‌زمان کوتاهی آن‌ها را تجویز می‌کند .
پزشک شما با شما برای پیدا کردن بهترین دارو و دز مناسب برای شما کار خواهد کرد .
برای اطلاعات بیشتر در مورد این داروها ، مراجعه به وب سایت اداره غذا و دارو ( http: / /www.fda.gov /) برای آخرین اطلاعات درباره هشدارها ، راهنمای دارویی بیمار ، و یا داروهای تازه تایید شده را بررسی کنید .
خیلی سریع رفتار نکن . هم روان‌درمانی و هم دارو می‌توانند کمی وقت صرف کنند . یک سبک زندگی سالم می‌تواند به اختلال در مبارزه با ترس کمک کند . دقت کنید که به اندازه کافی خواب داشته باشید و ورزش کنید، یک رژیم غذایی سالم بخورید و به خانواده و دوستان خود مراجعه کنید که به آن‌ها اعتماد دارید .
پیدا کردن راهنما
برنامه درمان سلامت روانی Locator
سو مصرف مواد و اداره خدمات سلامت روانی ( SAMHSA ) این منبع آنلاین را برای مکان‌یابی تسهیلات درمانی و برنامه‌های درمانی ارایه می‌دهد . بخش درمان روانی خدمات درمانی خدمات درمانی ، لیستی از امکانات ارائه خدمات بهداشت روانی به افراد مبتلا به بیماری‌های روانی ارائه می‌دهد . یک ساختمان در ایالت خود در https: / /findtreatment.samhsa.gov /. برای منابع اضافی پیدا کنید ، از www.nimh.nih.gov / findhelp. دیدن کنید .
سوالاتی که از دکتر خود بپرسید
پرسیدن سوالات و ارائه اطلاعات به پزشک یا ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی می‌تواند باعث بهبود دقت شما شود. صحبت کردن با پزشک باعث ایجاد اعتماد می‌شود و منجر به نتایج بهتر ، کیفیت ، ایمنی و رضایت می‌شود . برای نکاتی در وب سایت موسسه تحقیقات و کیفیت خدمات بهداشتی مراجعه کنید .
Reprints
این نشریه در حوزه عمومی است و ممکن است بدون اجازه از NIMH کپی یا کپی شود . نقل‌قول از NIMH به عنوان یک منبع مورد تقدیر قرار گرفته‌است . ما شما را تشویق می‌کنیم که آن را تکثیر کرده و از آن در تلاش‌های خود برای بهبود سلامت عمومی استفاده کنید . با این حال ، استفاده از مواد دولت به نحوی نامناسب می‌تواند نگرانی‌های قانونی یا اخلاقی را افزایش دهد ، بنابراین از شما می‌خواهیم از این رهنمودها استفاده کنید :
NIMH هیچ محصول ، فرآیندها ، یا خدمات تجاری را تایید یا توصیه نمی‌کند ، و انتشارات ما ممکن است برای اهداف تبلیغاتی یا تایید مورد استفاده قرار نگیرد .
NIMH توصیه‌های پزشکی خاصی را ارایه نمی‌دهد و یا توصیه‌های درمان را ارایه نمی‌دهد ؛ مواد ما ممکن است به روشی استفاده نشود که ظاهر ارائه چنین اطلاعاتی را داشته باشد.
NIMH درخواست می‌کند که سازمان‌های غیر دولتی نشریات ما را به طرقی تغییر ندهند که انسجام و " برند " را هنگام استفاده از این نشریه به خطر بیاندازند .
اضافه شدن logos دولتی غیر دولتی و لینک‌های وب سایت ممکن است اجازه تایید یا تایید هر گونه محصولات یا خدمات تجاری خاص ، یا درمان‌های پزشکی یا خدمات را نداشته باشد .
تصاویر مورد استفاده در نشریات از مدل‌ها هستند و تنها برای اهداف توضیحی استفاده می‌شوند . استفاده از برخی از تصاویر محدود شده‌است .
اگر شما سوالاتی در مورد این رهنمودها و استفاده از انتشارات NIMH دارید ، لطفا ً با مرکز منابع اطلاعات NIMH در ۱ - ۸۶۶ - ۶۱۵ - ۶۴۶۴ یا e ایمیل تماس بگیرید .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: