روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

آزمایش‌های بالینی
آزمایش‌های بالینی چیست ?
کارآزمایی‌های بالینی بخشی از تحقیقات بالینی و در قلب تمام پیشرفت‌های پزشکی هستند . آزمایش‌های بالینی به روش‌های جدیدی برای پیش‌گیری , تشخیص , یا درمان بیماری نگاه می‌کنند . درمان‌ها ممکن است داروهای جدید یا ترکیبات جدید داروها , روش‌های جدید جراحی و یا روش‌های جدید برای استفاده از درمان‌های موجود باشد . هدف کارآزمایی‌های بالینی تعیین این است که آیا یک آزمایش یا درمان جدید وجود دارد یا خیر . آزمایش‌های بالینی می‌توانند به جنبه‌های دیگر مراقبت مانند بهبود کیفیت زندگی افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن نیز توجه کنند . برای یادگیری بیشتر در مورد آزمایش‌های بالینی , از آزمایش‌های بالینی nih و وب سایت استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد مطالعاتی که در مورد اختلال وسواس - عملی انجام شده‌است , لطفا ً به ایمیل مراجعه کنید .
من چگونه آزمایش‌های بالینی برای پاندا پیدا می‌کنم ?
در سراسر کشور و سراسر جهان
nih آزمایش‌ها بالینی را برای بسیاری از بیماری‌ها و شرایط از جمله پاندا انجام می‌دهد . شما می‌توانید به دنبال دیگر بیماری‌ها و شرایط باشید . این وب سایت دارای یک ثبت قابل جستجو و پایگاه نتایج کارآزمایی‌های بالینی در ایالات‌متحده و سراسر جهان است . به شما اطلاعاتی در مورد هدف دادگاه می‌دهد که ممکن است در آن, مکان‌ها و شماره‌های تلفن برای جزئیات بیشتر شرکت کند . این اطلاعات باید در ارتباط با مشاوره متخصصان مراقبت‌های بهداشتی استفاده شود .
تحقیقات بالینی nih
nih یک پایگاه‌داده آنلاین از مطالعات کارآزمایی بالینی را در مرکز بالینی خود که در دانشگاه nih , مریلند واقع شده‌است , حفظ می‌کند . مطالعات توسط بسیاری از مراکز و مراکز nih انجام شده‌است . مرکز بالینی , طیف وسیعی از مطالعات را از بیماری‌های نادر تا بیماری‌های مزمن و همچنین مطالعه داوطلبان سالم به عهده دارد . بازدید کنندگان می‌توانند با تشخیص , علامت , علامت و یا دیگر کلمات کلیدی در وب سایت جستجو کنند .
برای یادگیری مطالعات مربوط به اختلالات دوران کودکی , مراجعه به وب سایت پزشکی اطفال و اعصاب توسعه یافت .
پیوستن به فهرست ملی داوطلبان تحقیق
مسابقه تحقیقاتی یک ابتکار با سرمایه‌گذاری nih می‌باشد . این یک ثبت امن و امن است که برای عموم آسان‌تر شود و در مطالعات بالینی که به بهبود سلامت در آینده کمک می‌کنند , مشارکت کنند .
اختلال هراس : وقتی ترس وجود دارد
اختلال هراس : وقتی ترس وجود دارد
مقدمه
آیا گاهی اوقات حمله ناگهانی اضطراب و ترس شدید را به مدت چند دقیقه انجام می‌دهید ? شاید قلبتان , عرق کرده و احساس می‌کنید که می‌توانید نفس بکشید یا فکر کنید . آیا این حملات در زمان‌های غیرقابل‌پیش‌بینی با هیچ محرک مشخصی رخ می‌دهند و باعث می‌شود که شما نگران احتمال داشتن یک نفر دیگر در هر زمانی باشید ?
اگر اینطور است , ممکن است نوعی اختلال اضطراب به نام اختلال اضطراب داشته باشید . اختلال اضطراب موجب کاهش کیفیت زندگی شما می‌شود زیرا ممکن است منجر به ترس‌های دیگر و اختلالات روانی , مشکلات در کار یا مدرسه و انزوای اجتماعی شود .
اختلال اضطراب چیست ?
یک روز , بدون هیچ هشدار یا دلیلی , احساس اضطراب وحشتناکی به سراغم آمد . احساس کردم نمی‌توانم به اندازه کافی هوا بگیرم , مهم نیست چقدر سخت نفس می‌کشیدم . قلبم از سینه‌ام می‌تپید و فکر می‌کردم ممکن است بمیرم . عرق کرده بودم و احساس سرگیجه می‌کردم . احساس می‌کردم هیچ کنترلی بر این احساسات ندارم و مثل غرق شدن هستم و نمی‌توانستم مستقیم فکر کنم .
بعد از چیزی که مثل یک ابدیت به نظر می‌رسید , تنفسم آرام شد و بالاخره اجازه دادم که از ترس و افکارم بیرون بروم , اما کاملا ً خسته و خسته بودم . این حملات هر دو هفته شروع شد و من فکر کردم که عقلم را از دست داده‌ام . دوستم دید که من داشتم می‌جنگیدم و به من گفت که به دکتر زنگ بزنم . "

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: