روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

چگونه می‌توانید علائم neuropsychiatric را مدیریت کنید ؟
کودکانی که مبتلا به بیماری وسواس اجباری هستند از داروهای استاندارد و یا درمان‌های رفتاری مانند درمان رفتاری شناختی بهره‌مند خواهند شد ( CBT ) . علائم OCD با ترکیبی از CBT و بازدارنده انتخابی بازجذب سروتونین ( SSRI ) درمان می‌شوند و tics به انواع مختلفی از داروها واکنش نشان می‌دهند .
کودکان مبتلا به pandas به نظر می‌رسد که نسبت به عوارض جانبی of و دیگر داروها حساس هستند ، بنابراین مهم است که کم شروع کنید و آهسته حرکت کنید ! زمانی که از این داروها استفاده می‌کنید تغذیه کنید . به عبارت دیگر ، متخصصین بالینی باید مقدار کمی از داروها را تجویز کنند و به میزان کافی آن را به اندازه‌ای افزایش دهند که کودک تا آنجا که ممکن است اثرات جانبی کمتری را تجربه کند . اگر علائم pandas بدتر شود ، مقدار SSRI باید فورا ً کاهش یابد . با این حال ، SSRIs و داروهای دیگر نباید به طور ناگهانی متوقف شوند چون ممکن است مشکلاتی نیز ایجاد شود .
برای اطلاعات بیشتر در مورد داروهای سلامت روانی ، لطفا ً از وب سایت NIMH در http: / /www.nimh.nih.gov / health. دیدن کنید .
در مورد درمان pandas با exchange پلاسما و یا immunoglobulin پلاسما چطور ؟
تبادل پلاسما یا immunoglobulin پلاسما ( IVIG ) ممکن است به شدت در نظر گرفته شود و به شدت به کودکان مبتلا به pandas مبتلا شوند . تحقیقات نشان می‌دهند که هر دوی این درمان‌ها می‌توانند عملکرد جهانی ، افسردگی ، فراز و نشیب‌های عاطفی و علائم وسواسی اجباری را بهبود بخشند . با این حال ، چندین عوارض جانبی مرتبط با این درمان‌ها وجود دارد ، از جمله حالت تهوع ، استفراغ ، سردرد و سرگیجه .
علاوه بر این ، خطر ابتلا به هر روش تهاجمی مثل these.Thus وجود دارد ، مانند these.Thus ، درمان باید برای بیماران بسیار بیمار نگهداری شود و توسط یک تیم واجد شرایط متخصصان بهداشت و درمان اداره شود . Clinicians با در نظر گرفتن چنین مداخله‌ای ، برای تماس با گروه تحقیقاتی pandas در the برای مشاوره دعوت شده‌اند . لطفا ً ocdresearch@mail.nih.gov ایمیل بفرستید .
آیا باید یک strep بالا را با آنتی‌بیوتیک‌ها درمان کرد ؟
نه . Elevated titers نشان می‌دهد که بیمار در معرض قرار گرفتن strep قرار دارد ، اما the نمی‌تواند دقیقا ً زمانی که عفونت strep رخ داد به شما بگوید . کودکان پس از یک عفونت ممکن است " مثبت " داشته باشند . از آنجا که این titers بالا صرفا ً نشانگر عفونت قبلی هستند و نه اثبات عفونت در حال پیشرفت ، استفاده از آنتی‌بیوتیک برای titers بالا مناسب نیست . آنتی‌بیوتیک‌ها تنها زمانی توصیه می‌شوند که یک کودک یک تست strep سریع و یا فرهنگ گلو مثبت مثبت داشته باشد .
آیا پنی‌سیلین می‌تواند برای درمان pandas و یا جلوگیری از علائم pandas future future استفاده شود ؟
Penicillin به طور خاص با علایم of رفتار نمی‌کند . Penicillin و دیگر آنتی‌بیوتیک‌ها به دلیل خلاص شدن از شر باکتری‌ها ، گلوی دردناک را درمان می‌کنند . در pandas ، تحقیقات نشان می‌دهند که این آنتی‌بادی تولید شده توسط بدن در واکنش به عفونت strep است که ممکن است موجب علایم pandas شوند، نه خود باکتری‌ها .
محققان در the در حال تحقیق در مورد استفاده از آنتی‌بیوتیک‌ها به عنوان نوعی پیش‌گیری یا پیش‌گیری از مشکلات آتی هستند . با این حال ، در این زمان ، شواهد کافی برای توصیه استفاده طولانی‌مدت از آنتی‌بیوتیک‌ها وجود دارد .
بچه من pandas دارد . Should را removed ؟
تحقیقات فعلی نشان نمی‌دهند که tonsillectomies برای کودکان با pandas مفید هستند . اگر یک tonsillectomy به خاطر اپیزودهای مکرر عفونت لوزه توصیه می‌شود ، مفید خواهد بود که مزایا و معایب روش را با عرضه‌کننده خدمات درمانی child's به خاطر نقش that در مبارزه با عفونت‌های strep مورد بحث قرار دهید .
آزمایش‌های بالینی
آزمایش‌های بالینی چیست ؟
آزمایش‌ها بالینی بخشی از تحقیقات بالینی و در قلب تمامی پیشرفت‌های پزشکی هستند . آزمایش‌ها بالینی به روش‌های جدیدی برای پیش‌گیری ، تشخیص ، یا درمان بیماری نگاه می‌کنند . درمان‌ها ممکن است داروهای جدید یا ترکیبات جدید داروها ، روش‌های جراحی جدید و یا روش‌های جدید برای استفاده از درمان‌های موجود باشد .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: