روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

آنتی‌بادی elevated ضد streptococcal به چه معناست ؟ این برای بچه من بد است ؟
آنتی‌بادی ضد streptococcal ( مقدار مولکول در خون که عفونت قبلی را نشان می‌دهد ) آزمایشی است که مشخص می‌کند آیا کودک عفونت strep قبلی دارد یا خیر .
یک titer ضد strep به این معنی است که کودک در چند ماه گذشته دچار عفونت strep شده‌است و بدن او آنتی‌بادی تولید می‌کند تا با باکتری strep مبارزه کند .
برخی از کودکان آنتی‌بادی بسیار زیادی ایجاد می‌کنند و titers بسیار بالایی دارند ( بالا تا ۲۰۰۰ ) ، در حالی که برخی از آن‌ها ارتفاعات متواضعانه بیشتری دارند . ارتفاع titer elevation doesn't و titers بالا الزاما ً برای کودک شما بد نیستند . آن‌ها یک واکنش عادی و سالم را اندازه‌گیری می‌کنند - تولید آنتی‌بادی برای مبارزه با عفونت . آنتی‌بادی در بدن برای مدتی بعد از عفونت باقی می‌ماند ، اما مقدار زمانی که آنتی‌بادی باقی می‌ماند ، تا حد زیادی بین افراد مختلف فرق می‌کند . برخی از کودکان پس از یک عفونت ، آنتی‌بادی " مثبتی " دارند .
چه زمانی یک strep در نظر گرفته می‌شود که غیر عادی یا " ترفیع مقام" محسوب می‌شود ؟
آزمایشگاه ملی سلامت strep titers را بین ۰ - ۴۰۰ بررسی می‌کند تا نرمال باشد . آزمایشگاه‌های دیگر حد بالایی را در ۱۵۰ یا ۲۰۰ تنظیم کردند . از آنجا که هر آزمایشگاه به روش‌های متفاوتی عمل می‌کند ، مهم است که دامنه مورد استفاده آزمایشگاهی را بدانید که در آن آزمون انجام شد - فقط بپرسید در کجا مسیر بین titers منفی یا مثبت را رسم می‌کنند .
اگر پزشک کودک من متوجه نشود و یا نمی‌خواهد pandas را در نظر بگیرد چه ؟
با موسسه بین‌المللی OCD ( www.iocdf.org / find-help /) یا the pandas ) تماس بگیرید تا دکتری پیدا کنید که ممکن است در مورد پانداهای اطلاعات داشته باشد .
لطفا ً توجه داشته باشید: NIMH صلاحیت حرفه‌ای و صلاحیت ارائهکنندگان خدمات بهداشت و سلامت را که در این وب سایت‌ها فهرست شده‌اند ، ارزیابی نمی‌کند . منابع تنها برای اهداف اطلاع‌رسانی عمومی تامین می‌شوند . NIMH قصد ارائه مشاوره پزشکی خاص به وب سایت‌ها را ندارد بلکه به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا سلامت و اختلالات روانی را بهتر درک کنند . NIMH توصیه‌های پزشکی ویژه‌ای ارائه نمی‌کند و از شما می‌خواهد با یک پزشک متخصص بهداشت و درمان واجد شرایط برای تشخیص و پاسخ به سوالات شخصی خود مشورت کنید .
درمان:
گزینه‌های درمانی برای کودکان با پاندا چه هستند ؟
درمان با آنتی‌بیوتیک‌ها
بهترین درمان برای قسمت‌های حاد پاندا درمان عفونت strep است که علائم ( اگر هنوز وجود دارد ) با آنتی‌بیوتیک‌ها است .
فرهنگ گلو باید برای مستند کردن حضور باکتری‌های strep در گلو انجام شود .
اگر فرهنگ گلو مثبت باشد ، یک دوره از آنتی‌بیوتیک‌ها ، معمولا ً از عفونت strep خلاص می‌شوند و اجازه می‌دهند که the احیا شوند .
اگر یک فرهنگ گلو به درستی به‌دست‌آمده منفی باشد ، متخصص بالینی باید اطمینان حاصل کند که کودک عفونت نهفته ( پنهان ) strep را ندارد ، مثل عفونت سینوس ( که اغلب توسط باکتری strep ایجاد می‌شود ) و یا باکتری strep که مقعد ، مهبل ، یا باز کردن آلت تناسلی را آلوده می‌کند . اگرچه عفونت مورد دوم نادر است اما گزارش شده‌است که نشانه‌ها را در برخی از بیماران تحریک می‌کند و می‌تواند به طور خاص مشکل‌ساز باشد زیرا آن‌ها برای دوره‌های طولانی‌تر زمان معطل می‌مانند و همچنان تولید آنتی‌بادی متقابل را تحریک می‌کنند .
باکتری strep می‌تواند برای ریشه‌کنی در سینوس‌ها و دیگر سایت‌ها دشوارتر باشد ، بنابراین درمان آنتی‌بیوتیک باید طولانی‌تر از آن باشد که برای گلو strep استفاده می‌شود .
توصیه‌هایی برای والدین یا Caregivers
مسواک زدن و یا جایگزین مسواک در طی و بعد از درمان آنتی‌بیوتیک‌ها ، برای اطمینان از اینکه کودک با strep آلوده نشده است.
همچنین ممکن است از یک ارائهکننده خدمات بهداشت برای انجام فرهنگ‌های گلو بر روی اعضای خانواده کودک استفاده شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ یک از " carriers strep " وجود ندارد که می‌تواند به عنوان منبع باکتری strep عمل کند .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: