روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

مطالعات در the و جاه‌ای دیگر نشان داده‌اند که آنتی‌بادی متقابل " ضد reactive " مغز را هدف قرار می‌دهد - که منجر به OCD ، tics و دیگر علایم neuropsychiatric of می‌شود .
آیا یک بزرگ‌سال می‌توانست pandas را توسعه دهد ؟
pandas به عنوان اختلال کودکان در نظر گرفته می‌شود و به طور معمول در کودکی از ۳ سالگی تا بلوغ به نظر می‌رسد . واکنش‌ها نسبت به عفونت‌های strep بعد از سن ۱۲ سالگی نادر هستند ، اما محققان تشخیص می‌دهند که pandas ممکن است رخ دهد ، هر چند که به ندرت در میان نوجوانان رخ می‌دهد . بعید است که کسی این علائم neuropsychiatric را برای اولین بار به عنوان بزرگ‌سال تجربه کند ، اما به طور کامل مورد مطالعه قرار نگرفته است .
ممکن است که نوجوانان و بزرگسالان مبتلا به OCD - mediated باشند ، اما این موضوع مشخص نیست . مطالعات تحقیقاتی در زمینه OCD - mediated در the به کودکان محدود می‌شود .
نشانه‌ها و نشانه‌ها
چگونه تشخیص داده می‌شود ؟
تشخیص of یک تشخیص بالینی است ، که به این معنی است که هیچ تست آزمایشگاهی وجود ندارد که بتواند pandas را تشخیص دهد. در عوض ، ارائهکنندگان خدمات بهداشت از معیارهای تشخیصی برای تشخیص pandas استفاده می‌کنند ( مراجعه به پایین ) . در حال حاضر ، ویژگی‌های بالینی بیماری تنها وسیله‌ای برای تعیین این مساله هستند که آیا ممکن است کودک pandas داشته باشد یا نه .
معیارهای تشخیصی این موارد عبارتند از:
حضور اختلال وسواس اجباری و / یا اختلال tic
علایم بیماری کودکان ( سن ۳ سال تا بلوغ )
دوره Episodic شدت نشانه‌ها ( مراجعه به اطلاعات زیر )
انجمن با گروه " بتا - streptococcal infection " ( فرهنگی مثبت برای strep یا سابقه تب سرخ )
انجمن با اختلالات عصبی ( بیش‌فعالی ، یا حرکات نامنظم و نامنظم که در کنترل کودک نیستند )
بیماری بسیار ناگهانی و یا بدتر شدن علائم
اگر علائم بیش از یک هفته وجود داشته باشد ، ممکن است تست خون برای ثبت یک عفونت streptococcal قبل از آن انجام شود .
آیا علایم دیگری هم در ارتباط با pandas وجود دارد ؟
بله . کودکان مبتلا به pandas اغلب یک یا چند علایم زیر را همراه با OCD و / یا tics خود تجربه می‌کنند :
علائم اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی ( بیش‌فعالی ، بی‌توجهی ، بی‌قراری )
اضطراب جدایی ( کودک " clingy " است و برای جدا کردن مراقبان خود مشکل دارد ؛ برای مثال ، کودک ممکن است نمی‌خواهد در اتاق دیگری در خانه از پدر و مادرش باشد ) .
تغییرات در حال خلق ، مانند زودرنجی ، ناراحتی ، lability عاطفی ( تمایل به خندیدن یا گریه به طور غیر منتظره‌ای در چیزی که ممکن است لحظه اشتباه به نظر برسد )
مشکل خواب ، مرطوب شدن شبانه ، ادرار کردن مکرر و یا ادرار کردن مکرر و یا هر دوی اینها
تغییرات در مهارت‌های حرکتی ( به عنوان مثال تغییرات در دستخط )
درده‌ای مشترک
یک دوره ناهنجار از نشانه‌ها چیست ؟
کودکان مبتلا به pandas به نظر می‌رسد فراز و نشیب‌های بسیاری در شدت OCD و / یا tics دارند . OCD یا tics که تقریبا ً همیشه در یک سطح نسبتا ً ثابت حضور دارند ، یک دوره episodic را نشان نمی‌دهند . بسیاری از کودکان مبتلا به OCD یا tics روزه‌ای خوب و روزه‌ای بد ، یا حتی هفته‌های خوب و هفته‌های بد دارند . با این حال ، کودکان مبتلا به pandas ظهور ناگهانی و یا بدتر شدن علائم خود را دارند و پس از آن یک بهبود تدریجی و تدریجی را دنبال می‌کنند . اگر کودکان مبتلا به pandas عفونت strep دیگری به دست آورند ، علائم آن‌ها ناگهان دوباره بدتر می‌شود . شدت علایم مشاهده‌شده معمولا ً حداقل تا چند هفته ادامه دارد، اما ممکن است چند ماه یا بیشتر دوام بیاورد .
کودک من پیش از این گلو strep دارد ، و مبتلا به OCD ، OCD یا هر دو آن را دارد . منظورم این است که او pandas دارد ؟
نه ، بسیاری از کودکان مبتلا به OCD و / یا tics هستند و تقریبا ً همه کودکان مدرسه‌ای در برخی موارد گلوی strep دارند . در حقیقت ، هر ساله دانش‌آموز کلاس متوسط به طور متوسط دارای دو یا سه عفونت گلو مبتلا خواهد بود .
pandas به عنوان یک تشخیص زمانی در نظر گرفته می‌شود که رابطه بسیار نزدیکی بین شروع ناگهانی یا بدتر شدن OCD و یا عفونت strep وجود دارد . اگر strep در رابطه با دو یا سه قسمت از OCD ، tics یا هر دوی آن‌ها یافت شود ، ممکن است که کودک pandas داشته باشد .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: