روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

افرادی که clomipramine را می‌گیرند ، که در رده متفاوتی از دارو از the قرار دارند ، گاهی اوقات دهان خشک ، یبوست ، ضربان قلب سریع و سرگیجه در حالت ایستاده را تجربه می‌کنند . این عوارض جانبی معمولا ً برای اغلب افراد سخت نیست و به عنوان درمان ادامه می‌یابد، به خصوص اگر مقدار دوز پایین شروع شود و در طول زمان به کندی افزایش یابد . درباره هر گونه عوارض جانبی که دارید با پزشک خود صحبت کنید . لطفا ً ابتدا بدون حرف زدن با پزشک خود دارو مصرف کنید . پزشک شما با شما برای پیدا کردن بهترین دارو و دز مناسب برای شما کار خواهد کرد . برای اطلاعات اولیه در مورد داروهای سلامت روانی ، لطفا ً از http: / /www.nimh.nih.gov بازدید کنید ( عبارت جستجو : داروها ) .
اطلاعات در مورد داروها به طور مرتب تغییر می‌کند . وب سایت اداره غذا و دارو ( http: / /www.fda.gov /) برای آخرین اطلاعات درباره هشدارها ، راهنمای دارویی بیمار ، و یا داروهای تازه تایید شده را بررسی کنید .
خیلی سریع رفتار نکن . هم روان‌درمانی و هم دارو می‌توانند کمی وقت صرف کنند . در حالی که هیچ درمانی برای OCD وجود ندارد ، درمان‌های فعلی بیشتر افراد مبتلا به این اختلال را قادر می‌سازند تا علایم بیماری خود را کنترل کرده و زندگی پربار و مولد داشته باشند . سبک زندگی سالم که شامل استراحت و مدیریت استرس است نیز می‌تواند به مبارزه با OCD کمک کند . دقت کنید که به اندازه کافی استراحت کنید و ورزش کنید ، یک رژیم غذایی سالم بخورید و به خانواده و دوستانی که به آن‌ها اعتماد دارید مراجعه کنید .
پیدا کردن راهنما
برنامه درمان سلامت روانی Locator
سو مصرف مواد و اداره خدمات سلامت روانی ( SAMHSA ) این منبع آنلاین را برای مکان‌یابی تسهیلات درمانی و برنامه‌های درمانی ارایه می‌دهد . بخش درمان روانی خدمات درمانی خدمات درمانی ، لیستی از امکانات ارائه خدمات بهداشت روانی به افراد مبتلا به بیماری‌های روانی ارائه می‌دهد . یک ساختمان در ایالت خود در www.findtreatment.samhsa.gov /. برای منابع اضافی پیدا کنید ، از www.nimh.nih.gov / findhelp. دیدن کنید .
سوالاتی که از دکتر خود بپرسید
درخواست از سوالات و ارائه اطلاعات به ارایه‌دهنده خدمات درمانی تان می‌تواند دقت شما را بهبود بخشد. صحبت کردن با پزشک باعث ایجاد اعتماد می‌شود و منجر به نتایج بهتر ، کیفیت ، ایمنی و رضایت می‌شود . برای نکاتی در وب سایت موسسه تحقیقات و کیفیت خدمات بهداشتی مراجعه کنید .
pandas - سوال‌ها و پاسخ‌ها
تصویر conver conver برای انتشار pandas .
مرور
pandas چیست ؟
pandas مخفف Autoimmune اختلالات مربوط به کودکان است . یک کودک را می‌توان با pandas تشخیص داد وقتی که:
اختلال وسواسی جبری ( OCD ) و یا اختلالات عصبی به طور ناگهانی در پی عفونت strep ( مانند گلو strep یا تب سرخ ) ظاهر می‌شوند .
علائم OCD یا علایم تیک به طور ناگهانی بعد از عفونت strep بدتر می‌شوند .
علایم معمولا ً چشمگیر هستند ، " یک شبه و خارج از " آبی " اتفاق می‌افتد و می‌تواند شامل موتور و / یا صوتی ، وسواس‌های ، و یا اجبار باشد . علاوه بر این نشانه‌ها ، کودکان نیز ممکن است کج‌خلق و کج‌خلق شوند ، حملات اضطرابی را تجربه کنند و یا نگرانی خود را در رابطه با جدا کردن والدین یا عزیزان خود نشان دهند .
چه چیزی موجب pandas می‌شود ؟
باکتری‌های strep موجودات بسیار باستانی هستند که با پنهان شدن از سیستم ایمنی تا جایی که ممکن است در میزبان انسان زنده می‌مانند . آن خود را با قرار دادن مولکول‌ها در دیواره سلولی اش پنهان می‌کند به طوری که تقریبا ً شبیه به مولکول‌های یافت‌شده در قلب ، مفاصل ، پوست و بافت‌های مغزی است . این پنهان کردن " mimicry مولکولی " نامیده می‌شود و به باکتری strep اجازه می‌دهد که برای مدتی طولانی از تشخیص فرار کند .
با این حال ، مولکول‌های باکتری strep در نهایت به عنوان خارجی به بدن شناخته می‌شوند و سیستم ایمنی بدن با تولید آنتی‌بادی به آن‌ها واکنش می‌دهد . به خاطر تقلید مولکولی از باکتری ، سیستم ایمنی نه تنها به مولکول‌های strep واکنش می‌دهد بلکه به مولکول‌های میزبان انسان نیز واکنش می‌دهد .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: