روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

سپس دانشمندان از مدل‌های برای یادگیری در مورد هر یک از مغز person's استفاده کردند ، از جمله :
زمانی که it's تحریک می‌شود ، مغز به راحتی به حالت فعال می‌پرد .
کدام مناطق مغزی هماهنگ می‌شوند و فعالیت مشابهی را به نمایش می‌گذارند ، زمانی که قشر پایینی پیشانی چپ مغز، ناحیه‌ای از مغز که برای زبان مهم است ، تحریک می‌شود .
این تحقیق برخی روابط بین این ویژگی‌های مغز را شناسایی کرد و این که چگونه به سرعت افراد قادر به انجام سه کار درخواست زبان بودند : گفتن اولین فعل که با یک اسم مطرح شد ؛ در یک جمله از قلم افتاده پر شد ؛ و تعداد زیادی را خواند . ( هر یک از شرکت کنندگان هر فعالیت را چندین بار قبل و بعد از دریافت تحریک مغناطیسی transcranial به the چپ پیشانی انجام دادند ).
در حالی که کوچک است ، این مطالعه پتانسیل مدلسازی برگرفته از داده را برای یادگیری در مورد ارتباط بین ساختار مغز و عملکرد وظیفه نشان می‌دهد .
کاربردهای احتمالی در درمان بیماری‌ها ، افزایش کارایی
توسعه مدل‌های شخصی فعالیت‌های مغز نه تنها می‌تواند تحقیقات عصب‌شناسی را بهبود بخشد، بلکه همچنین باعث پیشرفت‌هایی در استفاده از تحریک مغزی برای درمان بیماری‌ها یا ارتقای عملکرد انسان در وظایف مختلف می‌شود .
دکتر جان Medaglia ، استادیار روانشناسی در دانشگاه Drexel و استادیار بخش عصب‌شناسی دانشگاه Pennsylvania می‌گوید : " این ایده جالب در اینجا این است که ما می‌توانیم فعالیت‌های پیچیده در هر کدام از شبکه‌های مغزی person's را بررسی کنیم . سپس ، ما می‌توانیم اقدامات نسبتا ً ساده‌ای را تعریف کنیم که به شدت به عملکرد دنیای واقعی مرتبط هستند . این تعادل بین شبیه‌سازی فرآیندهای پیچیده و ایجاد پیش‌بینی‌های ساده برای تحریک تحقیقات تحریک مغزی پیش رو ضروری است ."
به گفته ژان Vettel ، محقق ارشد در at که وابسته به دانشگاه پنسیلوانیا و دانشگاه کالیفرنیا ، سانتا باربارا است ، گفت : " ارتش چالشی برای ایجاد سیستم‌های سرباز در مقیاس بزرگ برای هزاران نظامی دارد که از شهروندان ما در سراسر جهان محافظت می‌کنند " و این به این معنی است که سیستم‌ها باید برای بهترین مهارت‌ها در سراسر کشور طراحی شوند . همانطور که در این تحقیق نشان داده شد ، تحقیقات ARL برای یافتن رویکردهای جدید برای تعیین کمیت تفاوت میان سربازان به روشی که امکان توسعه سیستم‌های فردی را فراهم می‌آورد تا بر تخصص منحصر به فرد هر سرباز سرمایه‌گذاری کنند ، تلاش می‌کند ."
نویسندگان می‌گویند که در هر دو درمان پزشکی و عملکرد کاری ، درک مغز افراد - - برخلاف مغز انسان - - می‌تواند فوایدی داشته باشد . این به این دلیل است که تغییرات در معماری و عملکرد مغز ممکن است بر چگونگی پاسخ ارگ به neurostimulation تاثیر بگذارد که منجر به نتایج مختلف برای افراد مختلف می‌شود .
دنیل bassett ، ادواردو د . استاد دانشکده Glandt و استاد مهندسی و مهندسی برق و سیستم‌ها در دانشگاه پنسیلوانیا در این مطالعه شرکت داشته‌است . او همچنین وابسته به دانشگاه ایالت پنسیلوانیا ، عصب‌شناسی و فیزیک و ستاره‌شناسی است .
این تحقیق با تامین بودجه ماموریت به ARL ، با نویسندگان خاصی که توسط بنیاد مک آرتور ( آلفرد پی ) حمایت شده‌اند ، تامین شده‌است . بنیاد ملی بهداشت روانی و انستیتو ملی بهداشت روانی .
دانشمندان دریافتند که تکثیر سلول‌های بنیادی به طور مستقیم توسط سیستم عصبی کنترل می‌شود .
مبدا :
دانشگاه علوم کشاورزی ، مصرف‌کننده و علوم محیطی
خلاصه :
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که گسترش سلول بنیادی به طور مستقیم توسط سیستم عصبی خود مختار کنترل می‌شود .
سلول‌های بنیادی Somatic ، workhorses میکروسکوپی هستند ، که به طور مداوم در سراسر بدن تولید می‌شوند : پوست و آستر روده . و به دانشگاه of عصب شناسان ، آن‌ها پتانسیل بکر خود را نشان می‌دهند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: