روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

چگونه می‌توانم در تحقیق شرکت کنم ?
تحقیقات بالینی شامل افرادی مثل شما می‌شود . افراد داوطلب می‌شوند تا به دقت بررسی‌هایی انجام دهند که در نهایت راه‌هایی را برای درمان , پیش‌گیری , تشخیص و درک بیماری انسان کشف کنند . تحقیقات بالینی شامل کارآزمایی‌های بالینی است که درمان‌های جدید و درمان‌های جدید و همچنین مطالعات طولانی‌مدت تاریخ طبیعی را آزمایش می‌کنند که اطلاعات ارزشمندی در مورد چگونگی بیماری و پیشرفت بیماری ارائه می‌دهند .
توجه داشته باشید : تصمیمات در مورد شرکت در یک آزمایش بالینی و تعیین اینکه کدامیک برای شما مناسب هستند بهترین است .
چگونه یک محاکمه کلینیکی پیدا می‌کنم ?
محققان در آزمایشگاه تحقیقات بالینی را در حوزه‌های مختلف مطالعه شامل شناخت , ژنتیک , اپیدمیولوژی و روان‌پزشکی انجام می‌دهند . این آزمایش‌ها بالینی در مرکز بالینی nih در واقع در مریلند انجام می‌شود . پس از یک مصاحبه تلفنی اولیه , شما به یک قرار ملاقات در کلینیک خواهید آمد و با متخصص بالینی ملاقات خواهید کرد . مراجعه به کارآزمایی‌های بالینی تصادفی - شرکت کنندگان یا پیوستن به صفحات مطالعه برای اطلاعات بیشتر در مورد شرکت در کارآزمایی‌های بالینی .
برای پیدا کردن یک محاکمه بالینی در کنار شما , می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید . این وب سایت , یک ثبت قابل جستجو و پایگاه نتایج کارآزمایی‌های بالینی در ایالات‌متحده و سراسر جهان است . به شما اطلاعاتی در مورد هدف دادگاه می‌دهد که ممکن است در آن, مکان‌ها و شماره‌های تلفن برای جزئیات بیشتر شرکت کند . این اطلاعات باید همراه با مشاوره متخصصان بهداشت استفاده شود .
کجا می‌توانم کمکی پیدا کنم ?
مکان یاب روانی
برای اطلاعات بیشتر , منابع و تحقیقات در مورد بیماری‌های روانی , به وب سایت وب سایت www . کتابخانه ملی علوم پزشکی ایران نیز اطلاعاتی در زمینه طیف وسیعی از اختلالات روانی دارد .
برای اطلاعات کلی در زمینه بهداشت روانی و تعیین محل خدمات درمانی , مراجعه به مواد مخدر و اداره خدمات سلامت روان به عنوان خط تلفن خط مراجعه در مرکز خدمات بهداشتی - درمانی به کمک سازمان بهداشت جهانی انجام شد . علاوه بر این , یک مکان یاب درمان نیز در وب سایت خود دارد .
از پزشک خود بپرسید
پرسیدن و ارائه اطلاعات به پزشک یا ارایه‌دهنده خدمات بهداشتی می‌تواند مراقبت شما را بهبود بخشد . صحبت کردن با پزشک , اعتماد را ایجاد می‌کند و منجر به نتایج بهتر , کیفیت , ایمنی و رضایت می‌شود . مراجعه به آژانس تحقیقات مراقبت‌های بهداشتی و وب سایت کیفیت برای چند نکته
اختلال اضطراب فراگیر : وقتی نگرانی از کنترل خارج می‌شود
اختلال اضطراب فراگیر : وقتی نگرانی از کنترل خارج می‌شود
اضطراب چیست ?
اضطراب اتفاقی یک بخش عادی از زندگی است . ممکن است نگران چیزهایی مثل سلامتی , پول یا مشکلات خانوادگی باشید . اما افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر ( gad ) بسیار نگران هستند و یا احساس اضطراب می‌کنند . افراد مبتلا به اضطراب فراگیر , کنترل اضطراب و تمرکز بر تکالیف روزانه را دشوار می‌یابند .
خبر خوب این است که gad قابل‌درمان است . به دکتر خود زنگ بزنید تا از علائم شما صحبت کند تا بتوانید احساس بهتری بکنید .
علائم و نشانه‌های اضطراب فراگیر چیست ?
گاد به آرامی رشد می‌کند . این بیماری اغلب در دوران نوجوانی یا بزرگسالی شروع می‌شود . افراد مبتلا به اضطراب فراگیر ممکن است :
نگران چیزهای روزمره باشید
مشکلات و احساسات خود را کنترل کنید
می‌دانند که بیش از آن نگران هستند
احساس بی‌قراری بکنید و استراحت کنید .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: