روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

نشانه‌ها عبارتند از:
Chronically ملتهب و ملتهب
غدد لنفاوی در ناحیه گردن و فک
مینای دندان پوسیده و دندان‌های پوسیده و پوسیده ( ناشی از قرار گرفتن در معرض اسید معده )
اختلال در برگشت اسید و دیگر مشکلات دستگاه گوارش
پریشانی و سوزش Intestinal از سو استفاده از ملین
کاهش شدید آب زدایی از پاک‌سازی
عدم تعادل هورمونی ( خیلی کم یا بیش از حد بالای سدیم ، کلسیم ، پتاسیم و مواد معدنی دیگر ) که می‌تواند منجر به سکته یا حمله قلبی شود .
اختلال پرخوری چیست ؟
افراد مبتلا به اختلال در پرخوری کنترل خود را از دست می‌دهند . بر خلاف bulimia nervosa ، دوره‌های پرخوری و پرخوری از طریق پاک‌سازی ، ورزش بیش از حد ، یا روزه گرفتن پیروی نمی‌شوند . در نتیجه افراد مبتلا به اختلال در پرخوری غالبا ً اضافه‌وزن دارند و یا چاق هستند .
نشانه‌ها عبارتند از:
خوردن مقادیر زیاد غذا در مقدار مشخصی از زمان ، مانند یک دوره ۲ ساعته
خوردن سریع در هنگام می‌گساری
خوردن حتی زمانی که کامل یا گرسنه نباشد
خوردن تا زمانی که به طور ناراحت‌کننده‌ای پر شود
تنها غذا خوردن و یا به طور مخفی برای جلوگیری از شرمندگی
احساس ناراحتی ، شرمندگی یا گناه در مورد خوردن
رژیم غذایی اغلب بدون کاهش وزن
اختلالات خوردن چگونه درمان می‌شوند ؟
مهم است که به دنبال درمان اولیه برای اختلالات خوردن باشید . افراد مبتلا به اختلالات تغذیه‌ای در معرض خطر بالاتری برای مشکلات خودکشی و پزشکی قرار دارند . برخی افراد مبتلا به اختلالات خوردن ممکن است اختلالات ذهنی دیگری ( مانند افسردگی یا اضطراب ) و یا مشکلاتی با مصرف مواد داشته باشند .
برنامه‌های درمانی برای خوردن اختلالات شامل روان‌درمانی ، مراقبت‌های پزشکی و نظارت ، مشاوره تغذیه‌ای ، دارو و یا ترکیبی از این رویکردها است . اهداف درمانی معمول شامل بازیابی مواد غذایی مناسب ، رساندن وزن به یک سطح سالم ، کاهش ورزش اضافی و توقف رفتار درمانی و پرخوری است . بهبودی کامل ممکن است .
انواع خاصی از روان‌درمانی ( یا " درمان کننده " ) و رویکردهای رفتاری شناختی می‌تواند برای درمان اختلالات تغذیه‌ای ویژه موثر باشد . برای اطلاعات بیشتر در مورد psychotherapies ، از https: / /www.nimh.nih.gov / health / topics / psychotherapies / index.shtml. دیدن کنید .
تحقیقات همچنین نشان می‌دهند که داروها ممکن است به درمان اختلالات خوردن و اضطراب و یا افسردگی مرتبط با اختلالات خوردن کمک کنند . اطلاعات در مورد داروها به کرات تغییر می‌کند ، بنابراین با متخصص مراقبت‌های بهداشتی خود صحبت کنید و وب سایت اداره غذا و داروی آمریکا ( FDA ) را برای آخرین هشدارها ، راهنمای دارویی بیمار ، و یا داروهای تازه تایید شده چک کنید .
چگونه درمان را پیدا کنم ؟
The یک موسسه تحقیقاتی فدرال است و نمی‌تواند توصیه‌های پزشکی یا مراجعات تخصصی را ارایه دهد . با این حال ، ابزارها و منابع موجود در www.nimh.nih.gov / findhelp وجود دارند که ممکن است به شما در پیدا کردن یک ارائهکننده یا درمان کمک کنند .
چگونه می ‌توان اینگونه اختلالات تغذیه‌ای را مورد بررسی قرار داد ؟
موسسه ملی بهداشت روانی در حال انجام و پشتیبانی تحقیقاتی است که می‌تواند به یافتن راه‌هایی جدید و بهبود یافته برای تشخیص و درمان اختلالات تغذیه‌ای کمک کند . برای مثال برنامه تحقیقات اختلالات تغذیه‌ای از تحقیقات در زمینه علل ، نشانه‌ها ، تشخیص و درمان در موسسات پزشکی سراسر کشور حمایت می‌کند . این روش همچنین از مطالعاتی که می‌تواند به توضیح عوامل خطر ناشی از خوردن اختلالات خوردن برای شروع یا reoccur کمک کند ، پشتیبانی می‌کند . مطالعات برنامه در زمینه درمان به حرکت دادن یافته‌های علوم پایه از نیمکت آزمایشگاهی به کنار بس‌تر بیمار کمک می‌کند .
چند نمونه از تحقیقات NIMH کدامند ؟
اختلالات خوردن معمولا ً در خانواده‌ها ایجاد می‌شوند ، بنابراین یک نمونه از تحقیقات مورد حمایت NIMH شامل مطالعه ژنتیک انسان است . محققان در تلاشند تا تغییرات DNA را شناسایی کنند که با خطر افزایش اختلالات تغذیه‌ای در ارتباط هستند . این تحقیق می‌تواند به توسعه استراتژی‌هایی برای تشخیص اولیه کمک کند .
مطالعات تصویربرداری مغزی نیز درک بهتری از اختلالات تغذیه‌ای را ارایه می‌دهد . به عنوان مثال ، محققان تفاوت در الگوهای رشد مغز و فعالیت در افراد مبتلا به اختلالات تغذیه‌ای در مقایسه با افراد سالم را یافته‌اند . این تحقیق ممکن است منجر به روش‌های جدید یا بهبود یافته برای تشخیص و درمان اختلالات تغذیه‌ای شود .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: