روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

به خاطر داشته باشید:
اگر کسی به شما بگوید که او می‌خواهد خود یا خودش را بکشد ، او را تنها نگذارد .
به کسی قول ندهید که افکار خودکشی او را محرمانه نگه دارید . مطمئن شوید که به یک دوست قابل‌اعتماد یا عضو خانواده تان و یا یک فرد بالغ که احساس راحتی می‌کنید ، بگویید .
تا جایی که ممکن است کمک بگیرید . تماس با ۹۱۱ را برای خدمات اورژانس تماس بگیرید و / یا فرد را به نزدیک‌ترین اتاق اورژانس بیمارستان ببرید .
شما همچنین می‌توانید با ۱ - ۸۰۰ - ۲۷۳ - TALK ( ۸۲۵۵ ) ، شماره رایگان برای پیش‌گیری از خودکشی ملی ( NSPL ) ، که روزانه ۲۴ ساعت در روز در دسترس است ، تماس بگیرید . خدمات برای همه در دسترس است . همه تماس‌ها آزاد و محرمانه هستند . همچنین می‌توانید با the آنلاین ( http: / /www.suicidepreventionlifeline.org ) گپ بزنید .
خط متن بحران یک منبع رایگان دیگر است که ۲۴ ساعت در روز و هفت روز در هفته در دسترس است. " خانه " برای ۷۴۱۷۴۱ و مشاور بحران آموزش‌دیده با پشتیبانی و اطلاعات از طریق پیام متنی به شما پاسخ خواهد داد . به https: / /www.crisistextline.org مراجعه کنید .
چه می‌شود اگر کسی پیام‌های خودکشی را ارسال کند و یا چیزی مزاحم رسانه‌های اجتماعی شود ؟
اگر شما پیام‌ها و یا جریان زنده در رسانه‌های اجتماعی را ببینید ، سریعا ً با ۹۱۱ تماس بگیرید ، تماس با شماره‌تلفن رایگان جلوگیری از خودکشی را در ساعت ۱ - ۸۰۰ - ۲۷۳ - TALK ( ۸۲۵۵ ) تماس بگیرید ، یا متن خط بحران را متنی کنید ( خانه متن تا ۷۴۱۷۴۱ ) .
برخی از سایت‌های ارتباط جمعی نیز فرآیندی برای گزارش محتوای خودکشی دارند و به فرد ارسال پیام کمک می‌کنند . هر کدام گزینه‌های مختلفی در مورد نحوه واکنش نشان می‌دهند اگر در مورد پست‌ها در مورد خودکشی صحبت کنید . برای مثال :
صفحه وب سایت پیش‌گیری از خودکشی فیس بوک می‌تواند در www.facebook.com / help / ۵۹۴۹۹۱۷۷۷۲۵۷۱۲۱ / [ استفاده از عبارت جستجوی " خودکشی " یا " پیش‌گیری از خودکشی " یافت شود .
اینستاگرام از ابزارهای خودکار در برنامه برای تامین منابع استفاده می‌کند ، که همچنین می‌تواند بصورت آنلاین در https: / /help.instagram.com پیدا شود [ از عبارت جستجو ، " خودکشی ، " خود آسیب "، " یا " پیش‌گیری از خودکشی " ) .
حمایت Snapchat راهنمایی در مورد https: / /support.snapchat.com [ استفاده از عبارت جستجو ، " خودکشی " یا " پیش‌گیری از خودکشی " را ارایه می‌دهد .
Tumblr مشاوره و webpage منابع پیش‌گیری می‌تواند در https: / /tumblr.zendesk.com [ استفاده از اصطلاح جستجوی " مشاوره " یا " پیش‌گیری " پیدا شود ، سپس بر روی " مشاوره و منابع پیش‌گیری " کلیک کنید.
بهترین شیوه‌های تویی‌تر در مقابله با خودکشی و خودکشی در https: / /support.twitter.com [ از عبارت جستجوی " خودکشی "، " خود آزاری " ، "یا " پیش‌گیری از خودکشی " استفاده می‌کنند .
صفحه وب سایت ایمنی یوتیوب را می‌توان در https: / /support.google.com / youtube یافت [ از واژه جستجو برای خودکشی و خود آسیب ] استفاده کنید ] .
از آنجا که کمک از طریق این فرایندها ممکن است به تاخیر بیفتد ، هنوز مهم است که به ۹۱۱ زنگ بزنید اگر کسی پیام‌های خودکشی را ارسال کند و یا چیزی مزاحم رسانه‌های اجتماعی شود . مردم - حتی غریبه‌ها - با هوشیار بودن جان خود را از دست داده‌اند .
خوردن اختلالات : در حدود بیش از غذا
دادن تصویر پوشش اختلالات
آیا میل دارید غذای کمتری بخورید و یا غذای بیشتری از کنترل خارج شود ؟
آیا شما بیش از حد نگران ظاهر بیرونی خود هستید ؟
اگر اینطور است ، ممکن است اختلال تغذیه داشته باشید .
اختلالات تغذیه‌ای چه هستند ؟
اختلالات خوردن ، بیماری‌های جدی پزشکی هستند که با اختلالات شدید نسبت به رفتارهای غذایی فرد مشخص می‌شوند . تغذیه با غذا ، وزن بدن و شکل ممکن است نشانه‌هایی از اختلال تغذیه باشد . این اختلالات می‌توانند سلامت جسمی و روانی فرد را تحت‌تاثیر قرار دهند ؛ در برخی موارد ، آن‌ها می‌توانند تهدید کننده زندگی باشند . اما درمان اختلالات می‌تواند درمان شود . یادگیری بیشتر در مورد آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند علائم هشدار را تشخیص دهید و به دنبال درمان اولیه باشید .
به یاد داشته باشید: اختلالات خوردن یک انتخاب سبک زندگی نیستند . آن‌ها بیماری‌های پزشکی از لحاظ بیولوژیکی هستند .
چه کسی در معرض خطر خوردن اختلالات غذایی قرار دارد ؟
اختلالات خوردن می‌تواند بر افراد در تمام سنین ، زمینه‌های نژادی / قومی ، وزن بدن و جنس تاثیر بگذارد . اگر چه اختلالات خوردن اغلب در سنین نوجوانی و یا بزرگسالی جوان ظاهر می‌شوند ، ممکن است در دوران کودکی یا بعدا ً در زندگی ( ۴۰ سال و بزرگ‌تر ) رشد کنند .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: