روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

اگر من یا کسی که می‌دانم در بحران است چه ؟
مردانی با افسردگی در معرض خطر خودکشی قرار دارند . اگر شما یا فردی که می‌شناسید در بحران است ، سریعا ً کمک بگیرید .
با دکتر خود تماس بگیرید .
تماس با ۹۱۱ برای خدمات اورژانس .
به نزدیک‌ترین اتاق اورژانس بیمارستان بروید .
تماس تلفنی رایگان ، ۲۴ ساعته مرکز پیش‌گیری از خودکشی در ساعت ۱ - ۸۰۰ - ۲۷۳ - TALK ( ۱ - ۸۰۰ - ۲۷۳ ) ؛ TTY : ۱ - ۸۰۰ - ۷۹۹ - ۴ TTY ( ۱ - ۸۰۰ - ۷۹۹ - ۴۸۸۹ ) .
سربازان قدیمی می‌توانند با شماره ۱ - ۸۰۰ - ۲۷۳ - ۸۲۵۵ تماس بگیرند و سپس فشار ۱ را فشار دهند .
در بسیاری از موارد ، می ‌توان از بحران اجتناب کرد وقتی که دوستان یا اعضای خانواده درگیر درمان هستند و می‌توانند علائم هشدار بحران را تشخیص دهند . علائم هشدار بحران برای افراد مختلف متفاوت هستند . ممکن است یک نفر مشکل بیشتری در خواب داشته باشد و بیشتر پریشان شود . فرد دیگر ممکن است بیشتر بخوابد ، غذا را متوقف کند، و بر افکار مزاحم تمرکز کند . ایجاد برنامه‌ای که علایم هشدار دهنده را لیست می‌کند - آن کارهایی که معمولا ً قبل از بحران رخ می‌دهند - و اطلاعات تماس دهنده مراقبت‌های بهداشتی می‌تواند به جلوگیری از بروز بحران کمک کند .
" به آرامی شروع می‌شود و تنها کسی که با آن صحبت می‌کنید خودتان است . گم شدی . هوا تاریک است ، درد ۲۴ / ۷ است . تو فقط می‌خواهی آن را پایان دهی … مشروب I'd و … سعی کردم سرم را بی‌حس کنم … اما تو باید با آن کنار بیایی . این کار فقط از بین می‌رود ."
پاتریک ، گروهبان بازنشسته
" این طرز فکر شما را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . آن احساسی که شما احساس می‌کنید را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . این روش بر روش عشق شما تاثیر می‌گذارد … فقط پوششی است که همه چیز را پوشش می‌دهد … و این فقط یک پتو است . و گاهی شما به اندازه کافی به اندازه کافی حرف می‌زنید . این فقط به اندازه کافی حس می‌کند ."
استیو ، نویسنده
بزرگسالان مسن‌تر و افسردگی
بزرگسالان مسن‌تر و افسردگی
نشانه‌ها را یاد بگیرید و درمان کنید .
آیا شما احساس خستگی ، درماندگی و ناامیدی می‌کنید ؟
آیا شما علاقه خود را به بسیاری از فعالیت‌ها و علایق گذشته از دست داده‌اید ؟
آیا شما برای کار کردن، خوابیدن ، خوردن و کار مشکل دارید ؟
آیا امروز شما این روش را احساس کرده‌اید ؟
اگر پاسخ مثبت بدهید ، ممکن است افسردگی را تجربه کنید .
وقتی بزرگ‌تر می‌شوید ، ممکن است به تغییرات زیادی در زندگی عزیزان ، بازنشستگی ، رویداده‌ای استرس زا ، یا مشکلات پزشکی بروید . طبیعی است که مضطرب ، استرس زده، و یا در مورد این تغییرات احساس ناراحتی بکنید . اما بعد از تطبیق ، بسیاری از بزرگسالان سالخورده دوباره احساس خوبی دارند .
افسردگی متفاوت است . این یک شرایط پزشکی است که با زندگی روزمره و عملکرد نرمال تداخل می‌کند . این یک بخش عادی از پیری ، نشانه ضعف ، یا یک نقص اخلاقی نیست . بسیاری از بزرگسالان مسن‌تر به درمان نیاز دارند تا احساس بهتری داشته باشند.
انواع افسردگی
چندین نوع افسردگی وجود دارد . رایج‌ترین موارد عبارتند از:
افسردگی شدید - علائم شدید که با توانایی شما در کار ، خواب ، تمرکز ، خوردن و لذت بردن از زندگی تداخل دارند . برخی افراد ممکن است تنها یک قسمت در طول زندگی خود تجربه کنند ، اما بیشتر اوقات یک فرد ممکن است چندین قسمت را تجربه کند .
علائم افسردگی پایدار ( dysthymia ) - علائم افسردگی که کم‌تر از افسردگی اصلی هستند ، اما برای مدت طولانی ( حداقل دو سال ) .
افسردگی خفیف - علائم افسردگی که از افسردگی و افسردگی شدید کم‌تر است و نشانه‌ها زیاد طول نمی‌کشد .
تابلوها را می‌شناسید ؟
افسردگی ممکن است گاهی در برخی افراد بزرگ‌سال تشخیص داده نشود چون ناراحتی نشانه اصلی آن‌ها نیست . آن‌ها ممکن است علائم افسردگی دیگری هم داشته باشند و یا ممکن است تمایلی به صحبت در مورد احساسات خود نداشته باشند . مهم است که نشانه‌ها را بدانید و اگر نگران هستید به دنبال کمک باشید .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: