روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

نوع دیگر تحریک مغزی با استفاده از یک محرک مغناطیسی بعنوان محرک مغناطیسی transcranial شناخته می‌شود . تی. اس یک درمان افسردگی تایید شده است و نزدیک به یک دهه مورد استفاده قرار گرفته‌است . تی. اس یک درمان کم‌تر از ECT است ، اما یک سری جلسات TMS نزدیک به روز در طول چند هفته برای حداقل نیمی از افرادی که یک سری کامل را تکمیل می‌کنند مفید است . برای اطلاعات بیشتر در مورد روش‌های درمان مغز ، مراجعه به www.nimh.nih.gov ( جستجو : درمان‌های مغزی ) .
" من علاقه به بچه‌ها را از دست دادم و کارهایی را که انجام می‌دادیم را از دست دادم . they'd از مادرشان می‌پرسید : " چرا پدر بیدار نمی‌شود و نمی‌خواهد کاری با ما بکند ؟ آیا ما کار اشتباهی انجام دادیم ؟ " آن‌ها هیچ کاری برای من انجام نمی‌دهند . من فقط می‌خواهم کاری انجام دهم ."
رنه ، افسر پلیس
چگونه می‌توانم به کسی که افسرده است کمک کنم ؟
مهم است به یاد داشته باشید که فرد مبتلا به افسردگی نمی‌تواند به سادگی از آن خارج شود و همچنین مهم است که بداند که ممکن است علائم او را تشخیص ندهد و ممکن است نمی‌خواهد درمان حرفه‌ای داشته باشد .
اگر فکر می‌کنید که کسی دچار افسردگی شده‌است ، می‌توانید با کمک به او برای پیدا کردن پزشک یا متخصص سلامت روانی و سپس کمک به او برای تعیین قرار ملاقات ، از او حمایت کنید . حتی مردانی که مشکل تشخیص این موضوع را دارند که افسرده هستند ممکن است توافق کنند که به دنبال کمک به نشانه‌های فیزیکی مانند احساس خستگی یا دویدن باشند . آن‌ها ممکن است تمایل داشته باشند با متخصص بهداشت و سلامت خود درباره یک مشکل جدید صحبت کنند ، آن‌ها در حال کار کردن یا از دست دادن علاقه به انجام کارهایی هستند که معمولا ً از آن لذت می‌برند . صحبت کردن با یک ارائهکننده مراقبت اولیه می‌تواند اولین قدم برای یادگیری در مورد افسردگی و درمان افسردگی احتمالی باشد .
راه‌های دیگر برای کمک عبارتند از:
پیشنهاد کمک ، درک ، صبر و تشویق
با دقت گوش می‌داد و با او حرف می‌زد
هرگز نظرات خود درباره خودکشی را نادیده نگیرید و به مشاور یا پزشک خود هشدار دهید.
کمک به او برای افزایش سطح فعالیت فیزیکی و اجتماعی با دعوت از او برای افزایش قیمت‌ها ، بازی‌ها و رویداده‌ای دیگر . اگر او می‌گوید ، " نه ، " سعی نکنید ، اما don't به او فشار می‌آورد که خیلی زود دست‌به‌کار شود .
تشویق به گزارش هر گونه نگرانی در مورد دارو به ارایه‌دهنده خدمات درمانی
اطمینان از اینکه او به قرارهای doctor's خود می‌رسد
با گذشت زمان و درمان افسردگی ، افسردگی بالا خواهد رفت .
اگر افسرده باشم چطور می‌توانم به خودم کمک کنم ؟
دیرتر از آن ، می‌تواند علائم را سریع‌تر و کاهش دهد و طول درمان زمان مورد نیاز را کاهش دهد .
چیزهای دیگری که ممکن است به آن‌ها کمک کند عبارتند از:
صرف زمان با افراد دیگر و صحبت کردن با یکی از دوستان یا نسبت به احساسات خود
افزایش سطح فعالیت جسمانی . ورزش منظم می‌تواند به افراد مبتلا به افسردگی متوسط و متوسط کمک کند و ممکن است بخشی از یک برنامه درمانی برای افراد مبتلا به افسردگی شدید باشد . با متخصص مراقبت‌های بهداشتی خود در مورد این که چه نوع ورزشی برای شما مناسب است صحبت کنید .
مرتب کردن کاره‌ای بزرگ به پروژه‌های کوچک و رسیدگی به آنچه که می‌توانید انجام دهید . Don't سعی می‌کنند کاره‌ای خیلی زیادی را انجام دهند .
تصمیم‌های مهم را تا زمانی که احساس بهتری داشته باشید ، به تاخیر می‌اندازد . تصمیمات خود را با افراد دیگری که شما را به خوبی می‌شناسند ، مورد بحث قرار دهید .
داشتن روال‌های کاری روزانه ثابت . برای مثال خوردن و رفتن به رختخواب همزمان هر روز .
اجتناب از الکل
همانطور که به درمان خود ادامه می‌دهید ، کم‌کم احساس بهتری خواهید داشت . به یاد داشته باشید که اگر یک ضد افسردگی بخورید ، ممکن است چند هفته طول بکشد تا شروع به کار کند . سعی کنید کارهایی را انجام دهید که قبل از این که افسردگی داشته باشید از آن لذت ببرید . آرام بگیر .
کجا می‌تونم کمک کنم ؟
اگر مطمئن نیستید کجا برای کمک مراجعه کنید ، از پزشک خانواده تان و یا تامین‌کننده مراقبت‌های بهداشتی سوال کنید . همچنین می‌توانید منابع آنلاین از جمله وب سایت NIMH در www.nimh.nih.gov / FindHelp، را پیدا کنید و یا با حامل بیمه خود چک کنید تا کسی را پیدا کنید که در برنامه شما شرکت کند . پزشکان بیمارستان می‌توانند در شرایط اضطراری کمک کنند .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: