روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

افسردگی بر هر زن متفاوت است .
هر زنی که افسردگی داشته باشد، همه نشانه‌ها را تجربه می‌کند. برخی از زنان تنها چند نشانه را تجربه می‌کنند . برخی دیگر افراد زیادی دارند . شدت و فراوانی نشانه‌ها و اینکه چقدر طول می‌کشد بسته به فرد و بیماری خاص او متفاوت خواهد بود . علایم ممکن است بسته به مرحله بیماری متفاوت باشند .
۴. افسردگی می‌تواند درمان شود .
حتی دشوارترین موارد افسردگی نیز می‌تواند درمان شود . افسردگی معمولا ً با دارو و روان‌درمانی درمان می‌شود ( جایی که فرد با یک متخصص آموزش‌دیده در مورد افکار و احساسات خود صحبت می‌کند ؛ گاهی اوقات " درمان صحبت " ) یا ترکیبی از این دو . اگر این درمان‌ها علایم ، درمان electroconvulsive ( ECT ) و دیگر درمان‌های تحریک مغزی را کاهش ندهند ، ممکن است گزینه‌هایی برای کشف این بیماری وجود داشته باشد .
به یاد داشته باشید: افسردگی بر هر فرد دیگری تاثیر می‌گذارد . هیچ " تناسب " به اندازه کافی برای درمان وجود ندارد . ممکن است برای پیدا کردن این روش درمانی که بهترین کار را انجام می‌دهد ، امتحان و خطا کنید .
شما می‌توانید در مورد انواع مختلف درمان افسردگی در وب سایت NIMH یاد بگیرید ( www.nimh.nih.gov ) . اگر به پیدا کردن یک ارائهکننده خدمات بهداشت نیاز دارید ، کمک NIMH برای Illnesses ذهنی ( www.nimh.nih.gov / findhelp) می‌تواند نقطه مناسبی برای شروع باشد .
برای اطلاعات اولیه در مورد این و دیگر داروهای سلامت روانی ، مراجعه به وب سایت اداره غذا و دارو ( www.fda.gov ) برای آخرین اطلاعات درباره هشدارها ، راهنمای دارویی بیمار ، و یا داروهای تازه تایید شده .
۵. دانشمندان در موسسه ملی بهداشت روانی ( NIMH ) و سراسر کشور به تحقیقات بهداشت روانی زنان اختصاص دارند .
دانشمندان به بررسی افسردگی برای بهبود این بیماری که این وضعیت پزشکی تشخیص‌داده شده‌است و درمان می‌شوند ، ادامه می‌دهند . برای مثال ، NIMH دانشمندان در حال حاضر تلاش می‌کنند تا درک کنند که چگونه تغییرات در هورمون‌های جنسی باعث اختلالات خلقی می‌شوند، چرا که برخی از زنان در معرض خطر بیشتری نسبت به دیگران قرار دارند و چگونه می‌توانند این یافته‌ها را به درمان‌های جدید یا استفاده‌های جدید از درمان‌های موجود تبدیل کنند .
شما می‌توانید با پیوستن به یک آزمایش بالینی نقش خود را در تحقیقات بازی کنید .
تحقیقات بالینی یک تحقیق پزشکی است که شامل افرادی مثل شما می‌شود . افراد داوطلب برای شرکت در مطالعات علمی و تشخیص بیماری‌ها مانند افسردگی ، داوطلب می‌شوند . تحقیقات بالینی شامل آزمایش‌ها هستند که درمان‌های جدید و درمان‌ها و نیز مطالعات تاریخ طبیعی طولانی‌مدت را تست می‌کنند که اطلاعات ارزشمندی در مورد چگونگی بیماری و پیشرفت سلامتی فراهم می‌کنند .
دانشمندان در NIMH تعداد زیادی از مطالعات تحقیقاتی را با بیماران و داوطلبان سالم انجام می‌دهند . دانشمندان NIMH در حال حاضر تلاش می‌کنند علل ، درمان‌های دارویی و predictors ریسک مربوط به اختلالات خلقی مربوط به غدد درون‌ریز از جمله موارد زیر را شناسایی کنند :
افسردگی روحی
اختلال Dysphoric Premenstrual
افسردگی روحی
علاوه بر فرصت‌های تحقیقاتی داوطلبانه برای گروه‌های بیمار فهرست‌شده در بالا ، فرصت‌های تحقیقاتی برای داوطلبان سالم نیز در دسترس هستند . داوطلبان سالم نقش مهمی در مطالعات ما ایفا می‌کنند . صرف‌نظر از اینکه شما یک داوطلب صبور باشید یا یک داوطلب سالم باشید ، نقطه ورود به هر یک از این مطالعات یک‌سان است . برای اولین بار باید یک مصاحبه تلفنی کوتاه انجام دهید که ۵ تا ۱۰ دقیقه طول می‌کشد . این مصاحبه کمک می‌کند تا مشخص شود آیا دلیلی وجود دارد که شما نمی‌توانید در یک مطالعه شرکت کنید . برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه به www.nimh.nih.gov / labs-at-nimh / join-a-study یا تماس با ۳۰۱ - ۴۹۶ - ۹۵۷۶ .
مطالعات NIMH در مرکز بالینی NIH در Bethesda مریلند انجام می‌گیرد و نیاز به بازدیدهای منظم دارد . NIMH همچنین به تحقیقات در سراسر کشور کمک می‌کند . اگر در آن نزدیکی زندگی نمی‌کنید ، اما به پیدا کردن یک آزمایش بالینی در نزدیکی شما علاقه دارید ، از www.clinicaltrials.gov دیدن کنید . در مورد اینکه آیا شما باید در یک محاکمه کلینیکی شرکت کنید یا خیر ، با پزشک خود صحبت کنید و اینکه کدام یک برای شما بهتر است .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: