روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

اگر شما یا کسی که می‌شناسید در بحران است به سرعت کمک کنید .
به حرفه‌ای سلامتی خود زنگ بزنید .
برای اورژانس تماس بگیرید .
به نزدیک‌ترین اتاق اورژانس بیمارستان بروید .
این خط تلفن با شماره‌تلفن رایگان , 24 ساعته از خط حیاتی پیش‌گیری از خودکشی در مرکز ملی پیش‌گیری از خودکشی است .
افسردگی در زنان : چیزهایی که باید بدانید
افسردگی در تصویر زنان
بارگیری pdf
بارگیری مجدد
نظم آزاد
غمگین بودن یک واکنش عادی به زمان‌های دشوار زندگی است . اما معمولا ً غم با کمی زمان می‌رود . افسردگی , متفاوت است - این یک شرایط پزشکی است که ممکن است باعث ایجاد علایم شدیدی شود که می‌تواند بر روی نحوه احساس , فکر کردن و مدیریت فعالیت‌های روزانه مانند خواب , خوردن و یا کار تاثیر بگذارد . افسردگی در زنان شایع‌تر از مردان است , به احتمال زیاد به خاطر عوامل زیست‌شناختی , هورمونی و اجتماعی که مختص زنان هستند .
این بروشور خلاصه‌ای از پنج چیزی است که همه باید درباره افسردگی در زنان بدانند . هدف اطلاع‌رسانی فقط برای اهداف اطلاع‌رسانی است و نباید به عنوان راهنمایی برای تصمیم‌گیری‌های پزشکی در نظر گرفته شود . لطفا ً این اطلاعات را بررسی کنید و با پزشک خود یا عرضه‌کننده مراقبت‌های بهداشتی آن را بررسی کنید . برای اطلاعات بیشتر در مورد افسردگی , لطفا ً از وب سایت موسسه ملی بهداشت روان در سایت www .
افسردگی بک یک وضعیت پزشکی واقعی است .
افسردگی یکی از شایع‌ترین اختلالات خلقی است . علایم افسردگی می‌تواند با توانایی شما در کار کردن, خواب , مطالعه , خوردن و لذت بردن از زندگی شما تداخل کند . تحقیقات فعلی نشان می‌دهد که افسردگی ناشی از ترکیبی از عوامل ژنتیکی , زیستی , محیطی و روانی است . بیشتر افراد مبتلا به افسردگی به درمان نیاز دارند تا احساس بهتری داشته باشند.
شما می‌توانید از افسردگی استفاده کنید .
دوستان یا اعضای خانواده ممکن است تلاش کنند تا با افسردگی به کسی بگویند که " فقط مثبت باشد " یا " اگر سخت‌تر تلاش کنید , خوشحال‌تر خواهید بود . اما افسردگی نشانه ضعف فرد یا نقص شخصیتی نیست . حقیقت این است که بیشتر افرادی که افسردگی را تجربه می‌کنند به درمان نیاز دارند .
اگر شما دوست یا عضو خانواده با افسردگی هستید , می‌توانید حمایت عاطفی , درک , صبر و تشویق را به شما ارائه کنید . اما هرگز احساسات خود را رد نکرد . او را به صحبت با دکترش تشویق کنید و به او یادآوری کنید که با گذشت زمان و درمان , می‌تواند احساس بهتری داشته باشد.
بیشتر افراد مبتلا به افسردگی به درمان نیاز دارند تا احساس بهتری داشته باشند.
اگر فکر می‌کنید ممکن است افسردگی داشته باشید با قرار دادن یک قرار ملاقات برای دیدن پزشک یا عرضه‌کننده مراقبت‌های بهداشتی شروع بکنید . این می‌تواند یک پزشک اولیه یا یک ارایه‌دهنده خدمات بهداشتی باشد که متخصص تشخیص و درمان بیماری‌های روانی است . برخی داروها و برخی شرایط پزشکی مانند ویروس‌ها و یا اختلال تیرویید , می‌توانند منجر به نشانه‌های مشابه افسردگی شوند . دکتر می‌تواند این احتمالات را با انجام یک امتحان فیزیکی , مصاحبه و تست‌های آزمایشگاهی حل کند . پزشک یا عرضه‌کننده مراقبت‌های بهداشتی شما را بررسی کرده و در مورد گزینه‌های درمان و گام‌های بعدی با شما صحبت خواهند کرد .
افسردگی بک می‌تواند آسیب ببیند .
غم تنها بخش کوچکی از افسردگی است . در واقع برخی افراد مبتلا به افسردگی احساس غم نمی‌کنند . فرد مبتلا به افسردگی ممکن است علایم جسمانی زیادی مانند درد یا درد , سردرد , گرفتگی عضلات یا مشکلات هاضمه را تجربه کند . فرد مبتلا به افسردگی ممکن است با خوابیدن مشکل داشته باشد, صبح بیدار شود و احساس خستگی کند .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: