روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

کدام داروها افسردگی را درمان می‌کنند ؟
اگر پزشک شما فکر می‌کند که برای کمک به افسردگی به دارو نیاز دارید ، ممکن است یک ضد افسردگی تجویز کند . تعدادی از داروهای ضد افسردگی وجود دارند که به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته‌اند و به آن‌ها کمک می‌کنند . اگر پزشک شما دارو را توصیه می‌کند ، مهم است که پزشک خود را به طور منظم معاینه کرده و در مورد هر عارضه جانبی و اینکه چه احساسی دارید ، به او بگویید ، به خصوص اگر احساس بدتری داشته باشید و یا فکر آسیب زدن به خودتان را داشته باشید . اگرچه دکتر سعی دارد بهترین دارو را برای افسردگی خود " تطبیق دهد ، اما گاهی اوقات یک " آزمون و خطا " کمی طول می‌کشد تا بهترین گزینه را پیدا کند . اگر شما یا یکی از اعضای خانواده نزدیک در گذشته به خوبی عمل کرده‌اید ، این می‌تواند یک پیش‌بینی‌کننده خوب برای موفقیت باشد .
همیشه در هنگام مصرف دارو از دستورها پزشک یا تامین‌کننده مراقبت بهداشتی پیروی کنید . شما باید هر روز یک یا چند دوز از داروهای ضد افسردگی بگیرید و ممکن است برای چند هفته کامل نباشد . برای جلوگیری از بازگشت افسردگی ، اغلب افراد ماه‌ها بعد از اینکه احساس بهتری دارند به مصرف دارو ادامه می‌دهند . اگر افسردگی شما طولانی باشد و یا به طور مکرر برگردد ، ممکن است دیگر نیاز به داروهای ضد افسردگی داشته باشید .
اگرچه تمام داروهای ضد افسردگی می‌توانند اثرات جانبی دیگری داشته باشند، اما برخی احتمال دارد برخی عوارض جانبی خاصی نسبت به برخی دیگر ایجاد کنند . به پزشک خود بگویید که آیا اغلب " حساس " به دارو هستید ؛ شروع با دوز پایین و افزایش تدریجی آن به یک سطح درمانی ، بهترین راه برای به حداقل رساندن عوارض جانبی است . شما ممکن است قبل از پیدا کردن یک داروی ضد افسردگی بیش از یک داروی ضد افسردگی را امتحان کنید قبل از پیدا کردن فردی که علائم شما را بهبود می‌بخشد و باعث ایجاد عوارض جانبی می‌شود که زندگی کردن با آن‌ها مشکل است .
برای افسردگی در http: / /www.nimh.nih.gov / health / topics / mental-health-medications / mental-health-medications.shtml. بیشتر بخوانید .
چه کار دیگری می‌توانم بکنم ؟
علاوه بر دیدن پزشک و مشاور ، شما می‌توانید با صبور بودن با خودتان و با خودتان ، به افسردگی خود کمک کنید . انتظار نداشته باشید که فورا ً بهتر شوید ، اما کم‌کم احساس خواهید کرد که به تدریج در طول زمان بهبود خواهید یافت .
ورزش روزانه ، سپری کردن زمان بیرون از طبیعت و در آفتاب و خوردن غذاهای سالم می‌تواند به شما کمک کند احساس بهتری داشته باشید .
به اندازه کافی استراحت کنید . سعی کنید عادات خواب سازگار داشته باشید و از جلسات درس شبانه دوری کنید .
مشاور شما ممکن است به شما یاد دهد که چطور از احساسات خود آگاه باشید و تکنیک‌های تمدد اعصاب را به شما آموزش دهید . زمانی که احساس ناراحتی می‌کنید و یا ناراحت هستید از آن‌ها استفاده کنید .
از استفاده از مواد مخدر و حداقل به حداقل رساندن ، اگر به طور کامل از الکل دوری نکنید خودداری کنید .
کاره‌ای بزرگ را به پروژه‌های کوچک تقسیم کنید و هر کاری که می‌توانید انجام دهید ؛ سعی کنید کاره‌ای زیادی را بلافاصله انجام ندهید .
سعی کنید زمان خود را با اعضای خانواده و یا دوستان خود سپری کنید و از منابع محوطه دانشگاه مانند گروه‌های پشتیبانی دانش آموزان استفاده کنید . صحبت کردن با والدین ، سرپرست ، یا سایر دانشجویانی که به شما گوش می‌دهند و به شما اهمیت می‌دهند از شما حمایت می‌کند .
سعی کنید با دوستانتان بیرون بروید و چیزهای جالبی را امتحان کنید که به شما در بیان خودتان کمک می‌کنند . وقتی از افسردگی نجات پیدا می‌کنید ، ممکن است متوجه شوید که حتی اگر دوست ندارید با دوستان بیرون بروید ، اگر به خودتان فشار وارد کنید تا این کار را انجام دهید، قادر خواهید بود بیش از آنچه فکر می‌کردید از خودتان لذت ببرید .
به یاد داشته باشید که با درمان افسردگی خود به موفقیت در کالج و بعد از فارغ‌التحصیلی کمک می‌کنید .
علائم هشدار برای خودکشی کدامند ؟
افسردگی یکی از عوامل مهم خطر خودکشی است . در زیر برخی از نشانه‌هایی که ممکن است در خود و یا یک دوست داشته باشید آورده شده‌است که ممکن است دلیل نگرانی باشد .
صحبت کردن در مورد تمایل به مردن یا کشتن خود
به دنبال راهی برای کشتن خود ، مانند جستجو به صورت آنلاین یا خرید اسلحه
صحبت کردن در مورد احساس ناامید کردن و یا نداشتن دلیل برای زندگی
صحبت کردن در مورد احساس به دام افتادن یا درد غیرقابل‌تحمل
صحبت کردن در مورد اینکه باری بر دوش دیگران است و اینکه اگر کسی رفته باشد بهتر است .
افزایش استفاده از الکل یا مواد مخدر
با اضطراب و اضطراب رفتار می‌کرد ؛ رفتار ناشایستی داشت.
به هدر دادن اموال باارزش
خوابیدن کم یا بیش از حد
خارج کردن و یا احساس منزوی کردن

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: