روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

اگر فکر کنم می‌توانم افسردگی داشته باشم , کجا می‌توانم کمک کنم ?
اگر نشانه‌هایی از افسردگی دارید که با تحصیلات و زندگی اجتماعی خود در ارتباط هستید , درخواست کمک کنید . افسردگی می‌تواند با مراقبت و درمان بهتر شود . صبر کنید تا افسردگی خود را کنار بگذارید یا فکر کنید که می‌توانید همه اینها را خودتان مدیریت کنید و فراموش نکنید که چطور " دوباره احساس می‌کنید " چون فکر می‌کنید می‌توانید آن را توضیح دهید . به عنوان یک دانشجوی کالج , شما " مشغول هستید - اما باید برای کمک گرفتن وقت بگذارید . اگر نیازی به کمک ندارید , افسردگی ممکن است بدتر شود و به مشکلات سلامتی دیگر کمک کند , در حالی که از شما در مورد لذت علمی و اجتماعی و موفقیت که شما را به دانشگاه آورده‌است , سرقت کنید . همچنین می‌تواند منجر به " خوددرمانی " با رفتارهای پرخطر با عواقب جدی خود , مانند می‌گساری و دیگر سو مصرف مواد و داشتن رابطه جنسی ناامن شود .
اکثر دانشگاه‌ها خدمات سلامت روانی را از طریق مراکز مشاوره , مراکز درمانی دانشجویی و یا هر دو ارائه می‌کنند . وب سایت کالج خود را برای اطلاعات بررسی کنید . اگر فکر می‌کنید ممکن است افسردگی داشته باشید , با یک قرار ملاقات با یک پزشک یا یک ارائهکننده مراقبت بهداشتی برای معاینه شروع بکنید . این می‌تواند یک پزشک یا ارایه‌دهنده خدمات بهداشتی در مرکز خدمات درمانی دانشجویی کالج شما باشد , دکتری که در شهر دانشگاهی شما یا در شهر شما دکتری است . دکتر شما می‌توانید مطمئن شوید که مشکل سلامتی دیگری ندارید که باعث افسردگی شما می‌شود .
اگر پزشک شما متوجه می‌شود که مشکل سلامتی دیگری ندارید , او می‌تواند گزینه‌های درمان را مورد بحث قرار دهد و یا شما را به یک متخصص بهداشت روانی , مانند روان‌پزشک , مشاور و یا روان‌شناس ارجاع دهد . یک متخصص بهداشت روانی می‌تواند یک ارزیابی کامل و همچنین درمان افسردگی شما بدهد .
اگر فکر آرزو داشتید که شما مرده بودید یا خودکشی کنید , به یک خط تلفن خط تلفنی نیز مراجعه کنید .
افسردگی چگونه درمان می‌شود ?
درمان‌های موثر برای افسردگی شامل درمان صحبت کردن , شخصی شدن برای وضعیت شما , یا ترکیبی از درمان و درمان است . درمان اولیه بهتر است .
درمان چیست ?
یک درمانگر , مانند یک روان‌پزشک , یک روانشناس , یک مددکار اجتماعی , یا مشاور , می‌تواند به شما در درک و مدیریت حالات و احساسات شما کمک کند . شما می‌توانید احساسات خود را به کسی که درک و حمایت می‌کند , بیان کنید . همچنین می‌توانید یاد بگیرید چطور به منفی فکر کنید و به جنبه‌های مثبت زندگی نگاه کنید . این کار به شما کمک می‌کند تا اعتماد به نفس ایجاد کنید و در مورد خود احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید , همانطور که شروع به کار با مشاور خود می‌کنید تا راه‌حل‌هایی برای مشکلاتی پیدا کنید که ممکن است زمانی که احساس افسردگی و یا حتی ناامیدی داشتید , به نظر غیرقابل‌حل می‌رسید . تحقیقات نشان داده‌است که انواع خاصی از درمان یا روان‌درمانی می‌تواند به جوانان در مقابله با افسردگی کمک کند .
این‌ها شامل :
درمان شناختی رفتاری یا شناختی که بر افکار , رفتارها و احساسات مرتبط با افسردگی تمرکز دارد
روان‌درمانی بین فردی , یا ipt که روی کار بر روی روابط تمرکز می‌کند
رفتار دیالکتیکی یا dbt , که به ویژه زمانی مفید است که افسردگی با رفتار مخرب یا خود آسیب زدن همراه باشد .
برای مثال , اگر افسردگی با اضطراب یا اختلال خوردن ارتباط داشته باشد , همه درمان‌ها می‌توانند با مشکلات هر فرد تطبیق یابند . مرکز مشاوره کالج شما ممکن است مشاوره فردی و گروهی را ارائه دهد . بسیاری نیز کارگاه‌هایی برای پشتیبانی از شما ارائه می‌کنند .
بیشتر در مورد روش‌های درمانی صحبت کنید

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: