روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

اتحاد ملی در مورد بیماری روانی
این سازمان بزرگ‌ترین سازمان بهداشت روانی مردمی است که به ایجاد زندگی بهتر برای میلیونها آمریکایی مبتلا به بیماری روانی اختصاص دارد . تقریبا ً همه سازمان‌های دولتی و سازمان‌های وابسته در سراسر کشور وجود دارند . بسیاری از گروه‌های وابسته, مجموعه‌ای از برنامه‌های حمایتی و آموزشی رایگان ارائه می‌دهند . برای پیدا کردن محل زندگی محلی تان
ندا برای نوجوانان : افسردگی
این وب سایت برای نوجوانان یک پروژه موسسه ملی سو مصرف مواد ( ندا ) , موسسه ملی بهداشت است . این وب سایت اطلاعات دقیق و به موقع را برای استفاده در و خارج از کلاس فراهم می‌کند . اطلاعات و بحث‌های مربوط به افسردگی را بیابید ( جستجو : افسردگی ) .
: افسردگی
این مقاله به بررسی این موضوع پرداخته‌است . این وب سایت رسمی پزشکی , تلاشی مشترک برای موسسه ملی پیری و کتابخانه ملی پزشکی است که بخشی از موسسات ملی بهداشت ( nih ) می‌باشد . در دسترس است
پرسشنامه‌های افسردگی و افسردگی
این برگه اطلاعاتی حاوی اطلاعاتی در مورد کاتوس می‌باشد . این کتاب شامل اطلاعاتی در مورد نقش fda برای نظارت بر استفاده از این گیاه , چگونگی استفاده از این گیاه , چگونگی استفاده از آن برای درمان افسردگی و یک مشاور تعامل با دارو است . آن را خواند
از پزشک خود بپرسید
پرسیدن سوالات و ارائه اطلاعات به پزشک و دیگر ارائه دهندگان مراقبت می‌تواند مراقبت شما را بهبود بخشد . صحبت کردن با پزشک , اعتماد را ایجاد می‌کند و منجر به نتایج بهتر , کیفیت , ایمنی و رضایت می‌شود . مراجعه به آژانس تحقیقات مراقبت‌های بهداشتی و وب سایت کیفیت برای چند نکته
مجدد
این کتاب در حوزه عمومی قرار دارد و ممکن است بدون اجازه از سوی دولت, تکثیر یا کپی شود . ما شما را به بازتولید آن تشویق می‌کنیم و از آن برای بهبود سلامت عمومی استفاده می‌کنیم . استناد به منابع به عنوان یک منبع ارزشمند است . با این حال , استفاده نادرست از مصالح دولتی می‌تواند نگرانی‌های قانونی یا اخلاقی را افزایش دهد, بنابراین از شما می‌خواهیم از این دستورالعمل‌ها استفاده کنید :
رب. ~~~ ۵ هیچ گونه محصولات , فرآیندها , یا خدمات تجاری را تایید یا توصیه نمی‌کند , و نشریات ما ممکن است برای اهداف تبلیغاتی یا تایید استفاده نشوند .
پزشکان توصیه‌های پزشکی خاصی یا توصیه‌های درمان یا ارجاع را ارایه نمی‌دهند ; مواد ما ممکن است به شیوه‌ای استفاده نشود که ظاهر چنین اطلاعاتی را داشته باشد.
درخواست‌ها نشان می‌دهند که سازمان‌های غیر فدرال نشریات ما را به روش‌هایی تغییر نمی‌دهند که یکپارچگی و برند را هنگام استفاده از انتشار به خطر بیاندازند .
اضافه کردن لوگوی دولت فدرال و لینک‌های وب سایت‌ها ممکن است ظاهر غیر قانونی محصولات یا خدمات یا خدمات تجاری خاصی را نداشته باشد .
تصاویر مورد استفاده در نشریات , مدل‌هایی هستند و تنها برای مقاصد گویا مورد استفاده قرار می‌گیرند . استفاده از برخی تصاویر محدود است .
اگر در مورد این راهبردها و استفاده از نشریات تخصصی سوال دارید , لطفا ً با مرکز منابع اطلاعاتی وب سایت مرکز اطلاعات تماس بگیرید .
ذکر این کتاب
وزارت بهداشت و خدمات انسانی , موسسه ملی بهداشت , موسسه ملی بهداشت روانی . . افسردگی ( nih ) ۱ .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: