روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

به یاد داشته باشید : پیوستن به یک گروه حمایتی جایگزین پزشک و درمان شما شده توسط پزشک شما نمی‌شود . اگر عضو گروه پشتیبانی پیشنهادی به شما بدهد که علاقمند به تلاش هستید , ابتدا با پزشک خود صحبت کنید . فرض نکنید که برای شخص دیگر چه کار می‌کند برای شما کارساز خواهد بود .
اگر فکر می‌کنید کسی عاشق است
اگر کسی را می‌شناسید که افسرده‌است , بر شما نیز تاثیر می‌گذارد . مهم‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که به دوست خود یا نسبت به تشخیص و درمان کمک کنید . شاید لازم باشد برای ملاقات با دکتر قرار ملاقات بگذاریم . فرد مورد علاقه شما را به ماندن در درمان تشویق کنید و یا به دنبال درمان‌های مختلف باشید .
برای کمک به دوست یا خویشاوند خود :
حمایت عاطفی , درک , صبر و تشویق را ارائه دهید .
با او صحبت کنید و با دقت گوش کنید .
هرگز احساسات را نادیده نگیرید, بلکه واقعیت‌ها را مشخص کرده و امید ارائه دهید .
هرگز درباره خودکشی نظرات خود را نادیده نگیرید و آن‌ها را به درمانگر یا پزشک خود گزارش دهید .
از عزیزان خود برای پیاده‌روی , گردش‌های و فعالیت‌های دیگر دعوت کنید . سعی کنید تلاش کنید که او کاهش پیدا کند, اما او را مجبور نکنید که خیلی زود دست‌به‌کار شود .
ارائه کمک به انتصابات پزشکان .
به عزیزان خود یادآوری کنید که با گذشت زمان و درمان , افسردگی از بین می‌رود .
مراقبت از کسی با افسردگی آسان نیست . فردی با افسردگی ممکن است برای مدت طولانی به حمایت مداوم نیاز داشته باشد. دقت کنید که برای خود و نیازهای خودتان وقت بگذارید . اگر احساس می‌کنید که به حمایت بیشتری نیاز دارید , برای مراقبان نیز گروه‌های حمایتی وجود دارد .
منابع مفید
اگر به اطلاعات و پشتیبانی بیشتری نیاز دارید , می‌توانید منابع زیر را برای مفید بودن بیابید .
مراکز مدیکر و مدیکید ( cms )
cms یک اداره فدرال است که مسئول مدیریت مدیکر , مدیکید , بیمه سلامت کودکان و چندین برنامه دیگر است که به مردم در پرداخت مراقبت‌های بهداشتی کمک می‌کنند . برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید .
آزمایش‌های بالینی و شما
کارآزمایی‌های بالینی بخشی از تحقیقات بالینی و در قلب تمام پیشرفت‌های پزشکی هستند . آزمایش‌های بالینی به روش‌های جدیدی برای پیش‌گیری , تشخیص , یا درمان بیماری نگاه می‌کنند . درمان‌ها ممکن است داروهای جدید یا ترکیبات جدید داروها , روش‌های جدید جراحی و یا روش‌های جدید برای استفاده از درمان‌های موجود باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت در یک دادگاه بالینی , لطفا ً مراجعه کنید.
افسردگی ( pdq )
pdq یک پایگاه‌داده جامع سرطان موسسه سرطان ملی است . خلاصه اطلاعات مربوط به سرطان pdq , خلاصه‌ای از موضوعات شامل درمان سرطان بزرگسالان و کودکان , مراقبت تسکینی و تسکین‌دهنده , غربالگری , پیش‌گیری , ژنتیک و پزشکی جایگزین و جایگزین هستند . مراجعه کنید ( جستجو : افسردگی ) .
محل مراقبت بهداشتی در محل خود را مشخص کنید
در داخل دولت فدرال , اداره منابع و اداره خدمات بهداشتی یک پایگاه اطلاعاتی مرکز بهداشتی برای یک هیات‌مدیره ملی ارائه می‌کند تا مراقبت‌های بهداشتی پایین یا بدون هزینه دریافت کند . شروع به جستجو در گوگل
برنامه درمانی بهداشت روانی
مصرف مواد و اداره خدمات بهداشت روانی از ارائه این منبع آنلاین برای مکان‌یابی تسهیلات و برنامه‌های درمان سلامت روانی خرسند است . بخش یاب درمان روانی , بخش یاب خدمات درمانی خدمات درمانی , امکانات ارائه خدمات بهداشت روانی به افراد مبتلا به بیماری روانی را لیست می‌کند . یک ساختمان در ایالت تان پیدا کنید

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: