روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

یکی دیگر از انواع روش‌های تحریک مغزی که برای درمان افسردگی شدید مورد استفاده قرار می‌گیرد شامل تحریک مکرر مغناطیسی ترانس کرانیال و تحریک عصب واگ است . ام . در واقع , fda برای استفاده در درمان افسردگی در شرایط خاص موافقت کرد - اگر بیماری بیش از سه سال یا بیشتر طول بکشد , اگر بیماری شدید باشد یا عود کند , و اگر افسردگی بعد از تلاش حداقل چهار درمان دیگر رفع نشود . برای آزمون اثربخشی آن تحقیقات بیشتری مورد نیاز است .
نکته سریع : آخرین اطلاعات را دریافت کنید
این اطلاعات ممکن است از زمان انتشار این دفترچه تغییر کرده باشد , بنابراین لطفا ً برای کاوش در مورد جدیدترین تحقیقات و وب سایت fda برای جدیدترین گزینه‌های درمانی مورد موافقت قرار دهید .
فراتر از درمان : کارهایی که می‌توانید انجام دهید
اگر دچار افسردگی شدید , ممکن است احساس خستگی , درماندگی و ناامیدی داشته باشید . انجام اقدامی برای کمک به خودتان بسیار دشوار است . اما همانطور که شروع به تشخیص افسردگی و شروع درمان می‌کنید , احساس بهتری خواهید داشت . در اینجا نکات دیگری نیز هست که می‌تواند به شما یا کسی که در طول درمان به شما کمک می‌کند, کمک کند :
سعی کنید فعال و ورزش کنید . به یک فیلم , یک یا یک رویداد یا فعالیت دیگر بروید که زمانی از آن لذت می‌برید .
اهدافی واقعگرایانه برای خود تعیین کنید .
کاره‌ای بزرگ را به بخش‌های کوچک تقسیم کنید, اولویت‌ها را تعیین کنید و هر کاری را که می‌توانید انجام دهید .
سعی کنید با دیگران وقت بگذرانید و به یک دوست قابل‌اعتماد یا خویشاوند اعتماد کنید . سعی کنید خود را منزوی نکنید و بگذارید دیگران به شما کمک کنند .
انتظار داشته باشید که حالت بهتر شود , نه بلافاصله . انتظار نداشته باشید ناگهان از افسردگی خود بیرون بیایید . اغلب در طول درمان افسردگی , خواب و اشتها قبل از آسانسور شروع به بهبود می‌کند .
به تعویق انداختن تصمیمات مهم مانند ازدواج یا طلاق یا تغییر شغل , تا زمانی که احساس بهتری داشته باشید . درباره تصمیمات با دیگران صحبت کنید که شما را خوب می‌شناسند و دیدگاه عینی ‌تری نسبت به وضعیت خود دارند .
به یاد داشته باشید که تفکر مثبت جایگزین افکار منفی خواهد شد زیرا افسردگی شما به درمان پاسخ می‌دهد .
به آموزش خود در مورد افسردگی ادامه دهید .
تو تنها نیستی .
افسردگی اساسی یکی از شایع‌ترین اختلالات روانی در ایالات‌متحده است . تو تنها نیستی .
گاهی اوقات زندگی با افسردگی می‌تواند طاقت‌فرسا به نظر برسد , بنابراین یک سیستم حمایتی برای خودتان بسازید . خانواده و دوستان شما جای خوبی برای شروع هستند . با اعضای خانواده و یا دوستان معتمد خود صحبت کنید تا درک کنید که شما چه احساسی دارید و به دنبال توصیه‌های دکتر برای درمان افسردگی خود هستید .
علاوه بر درمان , شما می‌توانید به یک گروه حمایتی نیز بپیوندید . اینها گروه‌های روان‌درمانی نیستند , اما برخی ممکن است پشتیبانی اضافه‌شده را مفید بیابند . در جلسات , افراد تجربیات , احساسات , اطلاعات و راهبردهای مقابله‌ای را برای زندگی با افسردگی به اشتراک می‌گذارند .
به یاد داشته باشید : همیشه پیش از گرفتن مشاوره پزشکی که در گروه خود می‌شنوید با پزشک خود مشورت کنید .
شما می‌توانید از طریق بسیاری از سازمان‌های حرفه‌ای , مصرف‌کننده , حمایتی و خدماتی , یک گروه حمایتی پیدا کنید . در وب سایت www . برخی از این شرکا حامی گروه‌هایی برای اختلالات روانی مختلف از جمله افسردگی هستند . همچنین می‌توانید گروه‌های پشتیبانی آنلاین پیدا کنید , اما باید در مورد گروه‌هایی که به آن‌ها می‌پیوندند دقت کنید . بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که این گروه وابسته به یک سازمان بهداشت و درمان مشهور است .
ناشناس
اگر مطمئن نیستید کجا شروع کنید, با کسی صحبت کنید که به او اعتماد دارید - برای مثال , دکتر , پرستار , مددکار اجتماعی , یا مشاور مذهبی . برخی از ارائه دهندگان بیمه درمانی ممکن است فهرست بیمارستان‌هایی نیز داشته باشند که گروه‌های حمایتی را برای افسردگی ارائه می‌کنند .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: