روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

درمان بین فردی ( ipt )
ipt برای کمک به فرد برای درک و کار از طریق روابطی که ممکن است باعث افسردگی شود یا بدتر شود طراحی شده‌است . زمانی که یک رفتار باعث ایجاد مشکلاتی می‌شود , ipt به شما در تغییر رفتار کمک می‌کند . در ipt , مسائل مهمی را بررسی می‌کنید که ممکن است به افسردگی شما , مانند اندوه , یا زمان تغییر یا گذار اضافه شوند .
درمان حل مساله ( pst )
pst می‌تواند توانایی فرد در مقابله با تجربیات زندگی پر تنش را بهبود بخشد . این یک روش درمان موثر , به ویژه برای بزرگسالان مسن‌تر با افسردگی است . با استفاده از یک فرآیند گام‌به‌گام , مشکلات را شناسایی می‌کنید و با راه‌حل‌های واقع‌بینانه همراه می‌شوید . این یک درمان کوتاه‌مدت است و ممکن است در یک فرمت منفرد یا گروهی انجام شود .
برای افسردگی خفیف تا متوسط , روان‌درمانی ممکن است بهترین گزینه باشد . با این حال , برای افسردگی شدید و یا برای افراد خاص , روان‌درمانی کافی نیست . برای نوجوانان , ترکیبی از دارو و روان‌درمانی شاید موثرترین راه برای درمان افسردگی اساسی و کاهش شانس بازگشت آن باشد . مطالعه دیگری که به درمان افسردگی در سالمندان نشان داد , نشان داد که افرادی که به درمان اولیه دارو واکنش نشان دادند و ipt در صورت تداوم درمان ترکیبی خود به مدت حداقل سه سال , کم‌تر دچار افسردگی شدند .
اطلاعات بیشتر در مورد روان‌درمانی در وب سایت www .
درمان‌های مبتنی بر اینترنت یا اینترنت
یک فنجان قهوه درست کرد و روی کاناپه اتاق نشیمن نشست . صدها مایل دورتر , صورتش روی مانیتور کامپیوتر درمانگر قرار گرفت .
مشاور شما می‌تواند تنها یک کلیک موس یا ایمیل باشد . بسیاری از برنامه‌های درمانی به صورت آنلاین یا روی کامپیوتر وجود دارند . اما نتایج می‌تواند از برنامه به برنامه متفاوت باشد و هر برنامه متفاوت است .
بسیاری از این درمان‌ها مبتنی بر دو نوع اصلی شناختی - رفتاری و ipt هستند . اما ممکن است آن‌ها در فرمت‌های متفاوتی باشند .
برای مثال , ممکن است از مطالب آنلاین یاد بگیرید و از طریق ایمیل از مشاور خود حمایت کنید . ممکن است یک جلسه ویدئو کنفرانس باشد که مانند یک جلسه رودررو پیشرفت می‌کند . یا ممکن است از یک برنامه کامپیوتری استفاده کنید . گاهی از این درمان‌ها به همراه جلسات چهره‌به‌چهره استفاده می‌شود . گاهی نه .
مزایای درمانی در اینترنت یا کامپیوتر وجود دارد . اگر شما در یک منطقه روستایی زندگی می‌کنید که در آن ارائه دهندگان در دسترس نیستند یا اگر جلسات مناسبی در برنامه خود داشته باشید , این گزینه‌ها دسترسی بیشتری به مراقبت دارند . همچنین , نوجوانان زرنگ و دانا که از ملاقات‌های اداری احساس ناراحتی می‌کنند ممکن است برای صحبت کردن با یک مشاور از طریق صفحه کامپیوتر باز باشند .
همچنین معایب : به عنوان مثال , بیمه سلامت شما تنها می‌تواند درمان را پوشش دهد که صورت به صورت است . و اگرچه این قالب‌های مختلف ممکن است برای یک دامنه از بیماران کار کنند , بسته به عوامل مختلفی ممکن است برای بیماران خاصی مناسب نباشند .
اگر علاقمند به بررسی اینترنت یا درمان مبتنی بر کامپیوتر هستید , با پزشک خود یا تامین‌کننده سلامت روانی صحبت کنید . همچنین ممکن است قادر به پیدا کردن یک ارائهکننده خدمات بهداشت روانی آنلاین باشید . اما به یاد داشته باشید که بسیاری از درمانگر آنلاین وجود دارند که ممکن است فاقد آموزش مناسب باشند یا اینکه ممکن است سعی کنند از شما سواستفاده کنند . ابتدا با ارایه‌دهنده خود صحبت کنید تا ببینید آیا می‌تواند یک منبع یا منبع مورد اعتماد برای اطلاعات بیشتر فراهم کند . همچنین می‌توانید اوراق شناسایی آنلاین را چک کنید و درباره رویکرد درمان او بپرسید . گاهی اوقات ممکن است یک مکالمه با بیش از یک ارائهکننده داشته باشید تا برای شما مناسب بیابد . اگر هزینه یک مساله است , باید با تامین‌کننده بیمه سلامت خود تماس بگیرید تا ببینید چه چیزی پوشیده شده و چه چیزی وجود ندارد .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: