روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

در نهایت , fda هشدار داده‌است که ترکیب داروهای ضد افسردگی جدید یا ضد افسردگی با یکی از داروهای رایج مورد استفاده برای درمان سردردهای میگرنی می‌تواند باعث یک بیماری تهدیدکننده زندگی به نام سندرم سروتونین شود. یک فرد مبتلا به سندروم سروتونین ممکن است پریشان باشد , دچار توهم ( یا شنیدن چیزهایی که واقعی نیستند ) , دارای دمای بالا و یا تغییرات فشار خون غیرمعمول هستند . سندروم سروتونین معمولا ً با داروهای ضد افسردگی قدیمی‌تر نامیده می‌شود , اما می‌تواند با داروهای ضد افسردگی جدیدتر همراه باشد .
فواید داروهای ضد افسردگی ممکن است خطرات آن‌ها را به کودکان و نوجوانان مبتلا کند . برای پیدا کردن آخرین اطلاعات , با دکتر خود صحبت کنید و از او دیدن کنید .
آیا داروهای گیاهی برای درمان افسردگی استفاده می‌شود ?
ممکن است در مورد یک داروی گیاهی بنام ماما جان شنیده باشید . خیسانده جو یک گیاه علفی است . گل‌ها و برگ‌ها برای ساختن دارو استفاده می‌شوند . این محصول یکی از مهم‌ترین محصولات گیاه‌شناسی در آمریکا است . اما این روش درمانی برای درمان افسردگی نیست . fda برای درمان افسردگی مورد استفاده قرار نگرفته است و نگرانی‌های جدی در مورد ایمنی و اثربخشی آن وجود دارد .
مصرف داروهای تجویزی می‌تواند بسیاری از داروهای تجویزی مانند :
داروهای ضد افسردگی:
قرص‌های کنترل تولد
این دارو مانع از رد پیوند کلیه می‌شود .
دیگوکسین , داروی قلبی
برخی داروهای ایدز
برخی داروهای سرطان
داروهایی که برای رقیق کردن خون استفاده می‌شدند
نکته سریع : اگر به دنبال افسردگی و افسردگی باشید
برای جایگزین کردن مراقبت‌های معمول و یا به تعویق انداختن درمان یک ارائهکننده مراقبت بهداشتی استفاده نکنید . اگر درمان نشود , افسردگی شدید می‌شود .
به خاطر داشته باشید که مکمل‌های غذایی می‌توانند به صورت صحیح و یا در صورت استفاده در مقادیر زیاد , مشکلات پزشکی ایجاد کنند و برخی ممکن است با داروهایی که مصرف می‌کنید ارتباط برقرار کنند . ارایه‌دهنده خدمات درمانی شما می‌تواند به شما مشاوره بدهد .
بسیاری از مکمل‌های غذایی در زنان باردار , مادران شیرده و یا کودکان مورد آزمایش قرار نگرفته اند . اطلاعات ایمنی کمی در مورد کاتوس لازم برای زنان باردار یا کودکان در دسترس است , بنابراین اگر شما باردار هستید و یا پرستاری می‌کنید و یا در نظر دارید به یک کودک مکمل رژیم غذایی بدهید بسیار مهم است .
به تمام ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی خود درباره هر نوع روش‌های درمانی مکمل که استفاده می‌کنید , بگویید . تصویری کامل از آنچه که برای مدیریت سلامت خود انجام می‌دهید به آن‌ها بدهید .
برای اطلاعات بیشتر , لطفا ً برای اطلاعات بیشتر به وب سایت مرکز ملی سلامت مکمل و یکپارچه مراجعه کنید .
برای اطلاعات بیشتر در مورد داروها برای افسردگی , لطفا ً از وب سایت fda ( fda ) دیدن کنید . همچنین می‌توانید اطلاعاتی در مورد داروها , مکمل‌ها و اطلاعات گیاهی در کتابخانه ملی پزشکی مدلاین پلاس بیابید .
درمان ( روان‌درمانی " )
انواع مختلفی از روان‌درمانی - یا " درمانی " - می‌توانند به افراد مبتلا به افسردگی کمک کنند . انواع مختلفی از داروها وجود دارند که ممکن است در درمان افسردگی موثر باشند . مثال‌ها شامل درمان شناختی - رفتاری , درمان بین فردی و درمان حل مساله هستند.
حالا " m متخصص را به صورت منظم برای " درمان صحبت " می‌بینم , که به من کمک می‌کند تا راه‌هایی برای مقابله با این بیماری در زندگی روزمره خود یاد بگیرم و " ام " را برای درمان افسردگی استفاده می‌کنم . داشتم دوباره مثل خودم احساس می‌کردم . بدون درمان , احساس می‌کردم همه چیز تاریک است - انگار که با شیشه‌های دودی به زندگی نگاه می‌کردم . درمان به آن کمک می‌کند .
درمان شناختی - رفتاری
cbt تنها می‌تواند به فردی کمک کند که افسردگی را تغییر دهد . می‌تواند به شما کمک کند محیط و تعاملات خود را به شیوه‌ای مثبت و واقعگرایانه تفسیر کنید . همچنین ممکن است به شما کمک کند تا چیزهایی را تشخیص دهید که ممکن است به افسردگی کمک کنند و به شما کمک کنند تا رفتارهایی را که ممکن است افسردگی را بدتر کند , به شما کمک کنند .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: