روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

برای آماده شدن برای قرار ملاقات, فهرستی از :
هر علائمی که شما دارید , از جمله چیزهایی که ممکن است ربطی به دلیل قرار ملاقات شما نداشته باشد
علایم شما چه زمانی شروع شد ?
علائم شما چقدر شدید است ?
آیا علایم قبلا ً روی داده‌است ?
اگر علایم قبلا ً رخ داده بودند , چگونه درمان می‌شدند ?
اطلاعات شخصی کلیدی شامل تنش‌های اصلی یا تغییرات زندگی اخیر
همه داروها , ویتامین‌ها , یا مکمل‌های دیگر که شما نیاز دارید , از جمله اینکه چقدر و چقدر
از پزشک خود بپرسید
اگر پزشک اولیه ندارید و یا با کسی که در حال حاضر می‌بینید راحت نیستید , ممکن است وقت آن باشد که دکتر جدید پیدا کنید. چه شما به یک شهر جدید نقل‌مکان کنید , ارائه دهندگان بیمه را تغییر دهید , یا تجربه بدی با پزشک یا پرسنل پزشکی داشته باشید , صرف وقت برای پیدا کردن دکتری که می‌توانید به آن اعتماد کنید , ارزشمند است .
آزمایش‌ها و تشخیص
پزشک یا عرضه‌کننده مراقبت‌های بهداشتی شما را معاینه خواهند کرد و با شما در این ملاقات صحبت خواهند کرد . پزشک شما ممکن است معاینه فیزیکی انجام دهد و سوالاتی در مورد سلامتی و علائم شما بپرسد . هیچ آزمایش ازمایشگاهی وجود ندارد که می‌تواند به طور خاص افسردگی را تشخیص دهد , اما پزشک شما ممکن است برخی تست‌های آزمایشگاهی را برای رد شرایط دیگر ترتیب دهد .
سوال بپرسید که آیا توضیحات یا دستورالعمل پزشک روشن نیست , مشکلاتی ایجاد می‌کند حتی اگر پزشک بپرسد و اجازه دهید دکتر بداند که آیا شما در مورد یک درمان خاص و یا تغییر در زندگی روزمره خود نگران هستید یا خیر.
پزشک شما ممکن است شما را به یک متخصص بهداشت روانی , مانند یک روان‌پزشک , روانشناس , مددکار اجتماعی , یا مشاور بهداشت روانی ارجاع دهد که باید با شما درباره هر گونه سابقه خانوادگی افسردگی یا سایر اختلالات روانی صحبت کند و یک تاریخچه کامل از علائم شما دریافت کند. متخصصان سلامت روانی همچنین ممکن است بپرسند که آیا شما از الکل یا مواد مخدر استفاده می‌کنید , و اگر به مرگ یا خودکشی فکر می‌کنید . اگر پزشک شما شما را به یک متخصص بهداشت روانی ارجاع نمی‌دهد , یا احساس می‌کنید که نگرانی‌های شما به اندازه کافی مورد بررسی قرار نگرفته یا به وب سایت مراجعه کنید .
حالا احتیاج به کمک دارید ?
به مرکز پیش‌گیری از خودکشی ملی بدون عوارض تماس بگیرید .
درمان:
افسردگی با دارو درمان می‌شود ( جایی که فرد با یک متخصص آموزش‌دیده در مورد افکار و احساساتش صحبت می‌کند ; گاهی اوقات " روان‌درمانی " یا ترکیبی از آن دو . به یاد داشته باشید : هیچ دو نفر تحت‌تاثیر افسردگی قرار نمی‌گیرند . هیچ یک اندازه کافی برای درمان وجود ندارد . ممکن است امتحان و خطا برای یافتن درمان مناسب برای شما انجام شود .
دکتر را صدا زدم و درباره اینکه چه احساسی داشتم صحبت کردم . او مرا معاینه کرد و اسم یک متخصص را به من داد که متخصص درمان افسردگی است .
داروها
نکته سریع : داروها
از آنجا که اطلاعات درباره داروها همیشه در حال تغییر است , بخش زیر تمام انواع داروهای موجود برای درمان افسردگی را لیست نمی‌کند . وب سایت اداره غذا و دارو ( fda ) را برای آخرین اخبار و اطلاعات درباره هشدارها , راهنمای داروهای بیمار , یا داروهای تازه تصویب‌شده چک کنید .
داروهای ضد افسردگی داروهایی هستند که افسردگی را درمان می‌کنند . آن‌ها ممکن است به بهبود روش استفاده از مواد شیمیایی خاصی که حالت و یا استرس را کنترل می‌کنند , کمک کنند .
انواع مختلفی از داروهای ضد افسردگی وجود دارد :
بازدارنده‌های انتخابی بازجذب سروتونین
مهارکننده‌های بازجذب سروتونین و نوراپی نفرین
ضد افسردگی سه حلقه‌ای ( tca )
بازدارنده‌های مونو آمین اکسیداز

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: