روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

افسردگی : چیزی که باید بدانید
افسردگی - چیزی که شما نیاز دارید که تصویر را بدانید
درباره این دفترچه
این رساله که توسط موسسه ملی سلامت روان ( NIMH ) تهیه‌شده ، مروری بر افسردگی ارائه می‌دهد . موسسه ملی بهداشت part بخشی از موسسه ملی بهداشت و درمان و حمایت از تحقیقات پزشکی است .
این بروشور به شما کمک می‌کند چهار چیز زیر را یاد بگیرید که همه باید در مورد افسردگی بدانند :
افسردگی یک بیماری واقعی است .
افسردگی به روش‌های مختلف بر مردم تاثیر می‌گذارد .
افسردگی قابل‌درمان است .
اگر شما افسردگی داشته باشید ، تنها نیستید .
این رساله شامل اطلاعاتی در مورد علایم و علائم افسردگی ، درمان و حمایت از گزینه‌های پشتیبانی و فهرستی از منابع اضافی است . این برنامه تنها برای اهداف اطلاعاتی در نظر گرفته می‌شود و نباید به عنوان راهنما برای تصمیم‌گیری‌های پزشکی در نظر گرفته شود . لطفا ً این اطلاعات را مرور کنید و در مورد آن با پزشک یا تامین‌کننده خدمات درمانی تان صحبت کنید . برای اطلاعات بیشتر در مورد افسردگی ، لطفا ً به وب سایت NIMH در سایت www.nimh.nih.gov مراجعه کنید .
حالا نیاز به کمک داری ؟
در ساعت ۱ - ۸۰۰ - ۲۷۳ - TALK ( ۸۲۵۵ ) تماس بگیرید و یا به www.suicidepreventionlifeline.org بروید .
افسردگی یک بیماری واقعی است .
من آتش‌نشان و نیروی دریایی سابق هستم . من باید با هر چیزی سر و کار داشته باشم . ولی من خواب ضعیفی داشتم و همیشه در وضعیت بدی بودم . کار من عذاب اور بود ، چون نمی‌توانستم تمرکز کنم . حس می‌کردم دارم حرکت می‌کنم و در این فکر بودم که اوضاع چطور است . من هیچ وقت فکر نمی‌کردم که یک وضعیت اساسی داشته باشم . به این نتیجه رسیدم که زندگی همین است .
ناراحتی چیزی است که همه ما تجربه می‌کنیم . این یک واکنش طبیعی به زمان‌های سخت در زندگی است و معمولا ً با کمی زمان سپری می‌شود .
وقتی فرد دچار افسردگی می‌شود ، با زندگی روزمره و عملکرد نرمال تداخل می‌کند . این می‌تواند باعث ایجاد درد هم برای فرد مبتلا به افسردگی شود و هم کسانی که به او و یا او اهمیت می‌دهند . پزشکان این وضعیت را " اختلال افسردگی " یا " افسردگی بالینی " می‌نامند و یک بیماری واقعی است . این نشانه ضعف یک فرد یا یک عیب اخلاقی نیست . شما نمی‌توانید از " افسردگی بالینی " دور شوید . اغلب افرادی که افسردگی را تجربه می‌کنند به درمان نیاز دارند تا بهتر شوند .
نشانه‌ها و نشانه‌ها
اندوه تنها بخش کوچکی از افسردگی است . برخی از افراد مبتلا به افسردگی ممکن است احساس ناراحتی نکنند . افسردگی علایم دیگری از جمله علائم فیزیکی دارد . اگر علائم و علائم زیر را برای حداقل ۲ هفته تجربه کرده‌اید ، ممکن است از افسردگی رنج ببرید :
افسردگی مداوم ، نگران ، یا " خالی "
احساس ناامیدی و بدبینی
احساس گناه ، بی‌ارزشی و درماندگی
از دست دادن علاقه یا لذت در سرگرمی‌ها و فعالیت‌ها
"انرژی باد "، خستگی ، " کم کردن "
سختی تمرکز ، یادآوری ، تصمیم‌گیری و تصمیم‌گیری
سختی در خواب ، بیداری صبح زود ، یا بیدار شدن
میل و / یا تغییرات وزن
اندیشه مرگ یا خودکشی و تلاش‌های خودکشی
Restlessness ، زودرنجی
علائم فیزیکی پایدار
عواملی که در افسردگی نقش بازی می‌کنند .
بسیاری از عوامل ممکن است در افسردگی نقش داشته باشند ، از جمله ژنتیک ، زیست‌شناسی مغزی و شیمی ، و رویداده‌ای زندگی مانند ضربه روحی، از دست دادن یک فرد محبوب ، یک رابطه سخت ، تجربه اولیه کودکی ، یا هر وضعیت استرس زا.
افسردگی در هر سنی می‌تواند رخ دهد ، اما اغلب در سنین نوجوانی یا اوایل دهه ۲۰ یا ۳۰ سالگی شروع می‌شود . بیشتر اختلالات روحی و اضطراب در بزرگسالان به عنوان سطوح بالایی از اضطراب در کودکان آغاز می‌شوند . در حقیقت ، سطح بالایی از اضطراب به عنوان یک کودک می‌تواند به معنای خطر بالاتر افسردگی به عنوان یک فرد بالغ باشد .
افسردگی می‌تواند با بیماری‌های جدی پزشکی مانند دیابت ، سرطان ، بیماری‌های قلبی و پارکینسون به وجود آید . افسردگی می‌تواند این شرایط را بدتر کند و برعکس . گاهی اوقات داروهایی که برای این بیماری‌ها گرفته می‌شوند ممکن است موجب افسردگی شوند . یک پزشک متخصص در درمان این بیماری‌های پیچیده می‌تواند به حل بهترین استراتژی درمان کمک کند .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: