روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

شخصیت و خلق و خوی بر واکنش مغز به انتخاب شخصی تاثیر می‌گذارد
مبدا :
Elsevier
خلاصه :
بر طبق یک مطالعه جدید ، ویژگی‌های شخصیتی و سلامت روانی بر این مساله تاثیر می‌گذارند که چگونه مردم در تصمیم‌گیری ، کنترل شخصی خود را به دست می‌آورند .
ویژگی‌های شخصیتی و سلامت روانی بر این که مردم چگونه کنترل شخصی خود را در تصمیم‌گیری بر ارزش می‌گذارند ، بر طبق یک مطالعه جدید در مورد روان‌پزشکی زیستی : عصب‌شناسی شناختی و تصویربرداری عصبی ، تاثیر می‌گذارد . پاداش brain's و سیستم انگیزش فعالیت بالاتری را نشان می‌دهند وقتی که ما احساس می‌کنیم کنترل شخصی در یک موقعیت داریم و وقتی پاداش دریافت کردیم که به دست آوردیم ، به جای اینکه مورد توجه قرار گیرد - - اما این فعالیت در افراد دارای شخصیت منفعل و یا نشانه‌های افسردگی از بین رفته بود . ارتباط بین شخصیت ، انتخاب و افسردگی می‌تواند به هدایت محققان برای درک چگونگی حفاظت از افراد سالم از رشد بیماری کمک کند .
کامرون کارتر ، فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی زیستی : علم اعصاب شناختی و تصویربرداری عصبی گفت : " این مطالعه که از مدل‌های محاسباتی رفتارهای پاداش و MRI استفاده می‌کند نشان‌دهنده پیشرفت در درک ما از نحوه انتخاب شکل پاداش در مغز افراد سالم است ."
در این مطالعه ، محققان از یک اسکنر MRI استفاده کردند تا فعالیت مغزی ۱۲۲ شرکت کنندگان سالم را اندازه‌گیری کنند در حالی که شرکت کنندگان یک بازی کامپیوتری برای کسب پاداش انجام می‌دادند .
دکتر Romaniuk می‌گوید : " ما دریافتیم که منطقه‌ای که برای انگیزه و یادگیری از طریق آزمون و خطا حائز اهمیت است ، هنگامی که به مردم گفته شد که می‌خواهند تصمیم بگیرند ، بسیار فعال بود . "
اگرچه تمام شرکت کنندگان در این مطالعه سالم بودند ، محققان به دنبال روابط بین فعالیت مغزی و علائم افسردگی بودند . فعال‌سازی در the شکمی به افراد مبتلا به افسردگی کاهش یافت که ممکن است به توضیح این موضوع کمک کند که چرا افراد مبتلا به افسردگی انگیزه خود را از دست می‌دهند .
دکتر کارتر می‌گوید : " از آنجایی که این شبکه‌های مغزی در حضور علائم افسردگی subclinical بطور متفاوتی فعال بودند ، این نشان‌دهنده نقش آینده تصویر ذهنی در درک تفاوت‌های فردی در سلامت روانی و اطلاع‌رسانی اولیه و جلوگیری از اختلالات روحی است . "
دکتر Romaniuk گفت : "یافته‌ها همچنین نشان می‌دهند که شخصیت ممکن است فرد را مستعد افسردگی کند " و افزود : " افرادی که با انگیزه بیشتری واکنش نشان می‌دادند ، پاسخ‌های قوی‌تر برای پاداش‌های اکتسابی در منطقه‌ای از کورتکس به نام " insula " داشتند ، در حالی که افراد غیر فعال ‌تری مخالف را نشان می‌دادند .
کند شدن brainwaves مربوط به علائم اولیه سلول‌های مغزی که به دلیل زوال عقل به هم ریخته شدند
مبدا :
Baycrest مرکز مراقبت از سالمندان
خلاصه :
برای برگرداندن ساعت بر روی بیماری Alzheimer's ، بسیاری از محققان به دنبال راه‌هایی برای تشخیص موثر اختلال اعصاب عصبی قبلی هستند . براساس یافته‌های اخیر ، یک روش بالقوه برای انجام این کار ، پی‌گیری فعالیت person's brainwave است که در برخی نواحی مغزی که احتمالا ً تحت‌تاثیر این بیماری قرار گرفته‌اند ، کاهش می‌یابد .
برای برگرداندن ساعت بر روی بیماری Alzheimer's ، بسیاری از محققان به دنبال راه‌هایی برای تشخیص موثر اختلال اعصاب عصبی قبلی هستند .
طبق یافته‌های اخیر محققان Baycrest ، یک روش بالقوه برای انجام این کار ، پی‌گیری فعالیت person's brainwave است که در مناطق خاصی از مغز که احتمالا ً تحت‌تاثیر این بیماری قرار گرفته‌اند ، کاهش می‌یابد .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: