روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

تشخیص در بزرگسالان
بزرگسالانی که به علایم و علائم ASD توجه دارند ، باید با یک پزشک حرف بزنند و درخواست مراجعه به یک ارزیابی ASD را بکنند . در حالی که تست برای ASD در بزرگسالان هنوز refined است ، بزرگسالان را می‌توان به روانشناس یا روان‌شناس با تخصص ASD ارجاع داد . این متخصص در مورد نگرانی‌ها از جمله تعامل اجتماعی و چالش‌های ارتباطی ، مسائل حسی ، رفتارهای تکراری و منافع محدود سوال خواهد کرد . اطلاعات در مورد تاریخچه رشد بزرگسالان در ایجاد یک تشخیص دقیق کمک خواهد کرد ، بنابراین ارزیابی ASD می‌تواند شامل صحبت با والدین یا سایر اعضای خانواده باشد .
درمان ASD ها کدامند ؟
درمان اولیه ASD و دریافت مراقبت‌های درست می‌تواند مشکلات فرد را کاهش داده و توانایی او برای به حداکثر رساندن نقاط قوت و یادگیری مهارت‌های جدید را افزایش دهد . اگر چه بهترین درمان برای ASD وجود ندارد ، کار نزدیک با پزشک بخش مهمی از پیدا کردن برنامه درمان درست است .
داروها
چند کلاس از داروها وجود دارند که ممکن است پزشکان برای درمان برخی از مشکلاتی که مبتلا به ASD هستند ، استفاده کنند . با دارو ، یک فرد مبتلا به ASD می‌تواند مشکلات کمتری داشته باشد :
Irritability
پرخاش:
رفتارهای Repetitive
hyperactivity
مشکلات توجه
اضطراب و افسردگی
اطلاعات بیشتری در مورد آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به هشدارهای دارویی ، راهنمای دارویی بیمار ، و یا داروهای تازه تایید شده در وب سایت اداره غذا و دارو ( FDA ) در سایت www.fda.gov بخوانید .
ASD چه کسی تحت‌تاثیر ASD است ؟
ASD ) بر بسیاری از مردم تاثیر می‌گذارد ، و در سال‌های اخیر بیشتر تشخیص‌داده شده‌است . پسران بیشتری از دختران تشخیص ASD را دریافت می‌کنند .
ASD چیست ؟
دانشمندان دلایل دقیق ASD را نمی‌دانند ، اما تحقیقات نشان می‌دهند که ژن‌ها و محیط نقش‌های مهمی ایفا می‌کنند .
محققان شروع به شناسایی ژن‌ها می‌کنند که ممکن است ریسک ASD را افزایش دهند .
ASD اغلب در افرادی رخ می‌دهد که دارای شرایط ژنتیکی خاص مانند سندرم شکننده ایکس یا sclerosis tuberous هستند .
بسیاری از محققان بر چگونگی تعامل ژن‌ها با یکدیگر و عوامل محیطی مانند شرایط پزشکی خانواده ، سن والدین و دیگر عوامل جمعیتی و مشکلات در زمان تولد یا بارداری متمرکز هستند .
در حال حاضر ، هیچ مطالعات علمی ASD و واکسن‌ها را مرتبط نمی‌دانند .
اختلال دوقطبی
تصویر پوشش اختلال دوقطبی
آیا شما از حالت روحی شدید خارج می‌شوید ؟
آیا شما در روزه‌ای دیگر احساس خوشحالی و انرژی می‌کنید و روزه‌ای دیگر بسیار غمگین و افسرده هستید ؟ این حالت‌ها را برای یک هفته یا بیشتر انجام دهید ؟ آیا حالت روحی شما باعث می‌شود که خوابیدن ، تمرکز ، یا رفتن به سرکار سخت باشد ؟
برخی افراد مبتلا به این علائم اختلال دو قطبی دارند ، یک بیماری روانی جدی . این بروشور اطلاعات بیشتری به شما می‌دهد .
اختلال دو قطبی چیست ؟
اختلال دوقطبی یک بیماری جدی در مغز است . هم چنین آن به بیماری افسرده مبتلا به افسردگی یا افسردگی خفیف نیز گفته می‌شود . افرادی که اختلال دو قطبی دارند از تغییرات حالت عادی خارج می‌شوند . بعضی اوقات احساس خوشحالی می‌کنند و بیدار می‌شوند و بسیار فعال و فعال‌تر از همیشه هستند . این یک اپیزود manic نامیده می‌شود . گاهی اوقات افراد مبتلا به اختلال دوقطبی بسیار غمگین و " پایین " هستند ، انرژی کم دارند و بسیار کم‌تر فعال هستند . این به آن افسردگی یا اپیزود افسردگی گفته می‌شود .
اختلال دوقطبی مانند فراز و نشیب‌های عادی نیست که همه از آن عبور می‌کنند . نوسانات روحی شدیدتر از آن هستند و با تغییرات در خواب ، سطح انرژی و توانایی فکر کردن به وضوح همراه هستند . نشانه‌های دوقطبی بسیار قوی هستند که می‌توانند به روابط آسیب بزنند و به مدرسه بروند یا شغل خود را حفظ کنند . هم چنین آن‌ها می‌توانند خطرناک باشند . برخی افراد مبتلا به اختلال دوقطبی ، سعی می‌کنند خود را مجروح یا خودکشی کنند .
افرادی که اختلال دو قطبی دارند می‌توانند درمان شوند . با کمک ، آن‌ها می‌توانند زندگی موفقی داشته باشند و زندگی موفقی داشته باشند .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: