روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

آیا من اختلال کم‌توجهی - کسری ( اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی ) را دارم ؟
آیا من اختلال کم‌توجهی - کسری ( اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی ) را دارم ؟ پیدا کردن پاسخ به ADHD به عنوان یک بزرگ‌سال
آیا احساس می‌کنید که در طول زندگی خود با تمرکز ضعیف ، بی‌توجهی ، بی‌توجهی ، یا سازماندهی و سازماندهی دست و پنجه نرم کرده‌اید ؟ آیا فکر کرده‌اید که آیا ممکن است اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی دچار شوید ( ADHD ) ؟ جامعه ما از ADHD به عنوان وضعیتی که بزرگسالان و کودکان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد آگاهی بیشتری دارد و بزرگسالان بسیاری وجود دارند که با این اختلال مبارزه می‌کنند . در عین حال ، دیگر استرس زا استرس زا یا شرایط سلامت روانی نیز می‌تواند موجب بروز علائم مشابهی شود . یک ارزیابی از روان‌پزشک یا روانشناس که در تشخیص اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی تجربه دارد را در نظر بگیرید . به دست آوردن یک ارزیابی می‌تواند به شما کمک کند پاسخ صحیح به struggles را پیدا کنید و درمان را مشخص کنید که باید احساس بهتری داشته باشید .
ADHD چیست ؟
ADHD به عنوان یک الگوی ماندگار از بی‌توجهی و / یا بیش‌فعالی ( impulsivity ) تعریف می‌شود که با عملکرد یا توسعه تداخل می‌کند .
Inattention به این معنی است که یک فرد در حال دور شدن از کار است ، فاقد استقامت است، به سختی تمرکز خود را حفظ می‌کند ، و آشفته است ؛ این مشکلات ناشی از مخالفت یا عدم درک مطلب نیستند .
hyperactivity به این معنی است که فرد در زمانی که مناسب نباشد حرکت می‌کند ، و یا با بی‌قراری ، ضربه‌ها ، و یا گفتگوها سر و کار دارد . در بزرگسالان ، ممکن است به عنوان بیقراری شدید و یا پوشیدن دیگران با فعالیت خود ظاهر شود .
Impulsivity به معنی اقدامات عجولانه ای هستند که در لحظه‌ای بدون فکر کردن فرد ، یا تمایل به پاداش یا ناتوانی فوری برای به تاخیر انداختن رضایت رخ می‌دهند . اقدامات بازدارنده ممکن است پتانسیل بالایی برای آسیب داشته باشند . یک فرد impulsive ممکن است به طور اجتماعی به طور اجتماعی مداخله کرده و دیگران را به طور کامل قطع کند یا تصمیمات مهمی بدون در نظر گرفتن عواقب بلند مدت بگیرد .
ADHD ( ADHD ) آغاز می‌شود و یک اختلال رشد محسوب می‌شود ، اما ممکن است فرد تا بلوغ یا بزرگسالی یک تشخیص را دریافت نکند .
برای دریافت تشخیص ADHD به عنوان یک بزرگ‌سال :
علائم متعددی باید قبل از سن ۱۲ سالگی وجود داشته باشد .
یک فرد باید حداقل پنج علامت از بی‌توجهی و یا کم‌توجهی را داشته باشد .
نشانه‌ها باید در دو یا چند بار ، مانند خانه و محل کار ، وجود داشته باشند .
باید شواهدی وجود داشته باشد که نشانه‌ها با عملکرد person's در این تنظیمات تداخل داشته باشند.
بیماری‌های روانی متعدد دیگری عموما ً با اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی ، از جمله اختلال رفتاری ، اختلالات یادگیری ، اختلالات اضطراب و افسردگی رخ می‌دهد .
اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی چگونه بر بزرگسالان تاثیر می‌گذارد ؟
برخی از کودکان با ADHD به داشتن شرایط بزرگسالی ادامه می‌دهند .
بسیاری از بزرگسالان که ADHD دارند این را نمی‌دانند . این بزرگسالان ممکن است احساس کنند که سازماندهی کردن ، چسبیدن به یک شغل و یا به یاد داشتن قرار ملاقات غیر ممکن است . کاره‌ای روزانه مانند بیدار شدن در صبح ، آماده شدن برای ترک خانه برای کار ، رسیدن به کار بر روی زمان ، و سازنده بودن در این شغل می‌تواند به ویژه برای بزرگسالان دارای اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی ، چالش برانگیز باشد . این افراد بالغ ممکن است سابقه مشکلات تحصیلی ، مشکلات در سر کار ، یا روابط دشوار یا شکست‌خورده را داشته باشند . بسیاری از آن‌ها چندین تصادف رانندگی داشته‌اند . مانند نوجوانان ، بزرگسالان مبتلا به اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی ممکن است ناآرام به نظر برسند و ممکن است تلاش کنند که چندین کار را بلافاصله انجام دهند ، اغلب آن‌ها ناموفق بوده‌اند. آن‌ها همچنین تمایل دارند " راه‌حل‌های سریع " را ترجیح دهند تا گام‌های لازم برای رسیدن به پاداش‌های بیشتر را بردارند .
ممکن است فرد مبتلا به ADHD تا بزرگسالی تشخیص داده نشود چون شرایط توسط معلمان یا خانواده در سن پایین شناخته‌نشده است ، فرد دارای شکل خفیف اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی است ، یا او بدون نیاز بزرگسالی موفق عمل کرده‌است . با این حال ، برای بزرگسالان جوان دارای اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی است تا با مشکلات تحصیلی در کالج مواجه شوند ، به دلیل تمرکز شدید مورد نیاز توسط آموزش عالی .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: