روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

برای کودکان و نوجوانان : والدین و معلمان می‌توانند به کودکان و نوجوانان مبتلا به adhd کمک کنند .
برای بزرگسالان : یک ارایه‌دهنده خدمات سلامت روان دارای مجوز می‌تواند به یک بزرگ‌سال مبتلا به adhd کمک کند تا نحوه سازماندهی زندگی خود با ابزارهایی مانند حفظ روتین و شکستن تکالیف بزرگ به وظایف کوچک‌تر و کوچک‌تر را بیاموزد .
آموزش و آموزش
کودکان و بزرگسالان مبتلا به adhd به راهنمایی و درک والدین , خانواده‌ها و معلمان نیاز دارند تا به پتانسیل کامل خود برسند و موفق شوند . متخصصان بهداشت روانی می‌توانند والدین یک کودک را با توجه به شرایط و چگونگی تاثیر آن بر خانواده آموزش دهند . آن‌ها همچنین می‌توانند به کودک و والدین خود کمک کنند تا مهارت‌ها , نگرش‌ها و روش‌های مرتبط با یکدیگر را توسعه دهند . مثال شامل :
آموزش مهارت‌های والدینی مهارت‌های موردنیاز برای تشویق و پاداش رفتارهای مثبت در فرزندان را آموزش می‌دهد .
تکنیک‌های مدیریت استرس می‌توانند با افزایش توانایی مقابله با نا امیدی به والدین کودکان مبتلا به adhd کمک کنند تا بتوانند به آرامی به رفتار کودک خود پاسخ دهند .
گروه‌های حمایتی می‌توانند به والدین و خانواده‌ها در ارتباط با مشکلات و نگرانی‌های مشابه کمک کنند .
اضافه کردن درمان , مشاوره و حمایت عملی می‌تواند به افراد مبتلا به adhd و خانواده‌های آن‌ها کمک کند تا با مشکلات روزمره مقابله کنند .
برنامه‌های درسی
برخی مدارس خدمات آموزشی ویژه‌ای به کودکان مبتلا به adhd دارند . متخصصان آموزشی به کودک , والدین و معلمان کمک می‌کنند تا تکالیف کلاسی و تکالیف را تغییر دهند تا به کودک در موفقیت کمک کنند . مدارس دولتی ملزم به ارائه این خدمات برای کودکان واجد شرایط هستند که ممکن است برای خانواده‌هایی که در ناحیه مدرسه زندگی می‌کنند , رایگان باشد . بیشتر در مورد افراد مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری معلول یاد بگیرید .
پیدا کردن راهنما
مرکز ملی منابع در رابطه با اختلال کاستی توجه / بیش‌فعالی , برنامه کودکان و بزرگسالان با اختلال کاستی توجه / بیش‌فعالی که توسط مرکز کنترل و پیش‌گیری بیماری حمایت می‌شود , اطلاعات و منابع زیادی دارد . شما می‌توانید با تلفن همراه یا تماس تلفنی به این مرکز به صورت آنلاین به این مرکز مراجعه کنید . همچنین می‌توانید به دفترچه راهنمای بیماری روانی مراجعه کنید .
شرکت در یک آزمایش بالینی
مشارکت شما به محققان کمک می‌کند تا در نهایت راه‌های بهتری برای درمان , پیش‌گیری , تشخیص و درک بیماری انسان کشف کنند . شما می‌توانید در یک آزمایش بالینی شرکت کنید . هدف کارآزمایی‌های بالینی تعیین این است که آیا یک آزمایش یا درمان جدید وجود دارد یا خیر . آزمایش‌های بالینی می‌توانند به جنبه‌های دیگر مراقبت مانند بهبود کیفیت زندگی افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن نیز توجه کنند .
محققان موسسه ملی تحقیقات ژنوم انسان , مانند موسسه تحقیقات ژنوم انسان , در بسیاری از زمینه‌ها از جمله شناخت , ژنتیک , اپیدمیولوژی , تصویربرداری مغز و توسعه درمان تحقیق می‌کنند . مطالعات انجام‌شده در مرکز بالینی nih , مریلند است . اگر فکر می‌کنید که ممکن است به شرکت در یک آزمایش بالینی علاقه‌مند باشید , باید با دکتر خود در مورد این موضوع صحبت کنید که آیا آن‌ها برای شما مناسب هستند یا خیر . برای یادگیری در مورد مطالعات روی کودکان adhd که در حال حاضر در حال استخدام هستند ,
برای پیدا کردن یک محاکمه بالینی در نزدیکی شما , از دیدن آن‌ها دیدن کنید . این یک ثبت قابل جستجو و پایگاه نتایج کارآزمایی‌های بالینی در ایالات‌متحده و سراسر جهان است . اطلاع‌رسانی به شما اطلاعاتی در مورد هدف دادگاه می‌دهد که ممکن است در مکان‌ها, مکان‌ها و شماره‌های تلفن برای جزئیات بیشتر شرکت کند . این اطلاعات باید در ارتباط با مشاوره عرضه‌کننده مراقبت‌های بهداشتی شما استفاده شود .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: