روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

پزشک شما برای پیدا کردن بهترین دارو ، دز و مدت درمان با شما کار خواهد کرد . بسیاری از افراد با اختلال اضطراب اجتماعی بهترین نتیجه را با ترکیبی از داروها و CBT و یا other دیگر به دست می‌آورند .
Don't خیلی سریع درمان را رها می‌کنند . هم روان‌درمانی و هم دارو می‌توانند کمی وقت صرف کنند . سبک زندگی سالم نیز می‌تواند به اضطراب مبارزه کمک کند . دقت کنید که به اندازه کافی خواب داشته باشید و ورزش کنید، یک رژیم غذایی سالم بخورید و به خانواده و دوستان خود مراجعه کنید که به آن‌ها اعتماد دارید .
برای اطلاعات اولیه در مورد این و دیگر داروهای سلامت روانی ، مراجعه به وب سایت اداره غذا و دارو ( www.fda.gov /) برای آخرین اطلاعات درباره هشدارها ، راهنمای دارویی بیمار ، و یا داروهای تازه تایید شده .
اختلال توجه - اختلال / اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی : اصول
اختلال توجه - اختلال / اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی : تصویر پوشش اصول
دانلود PDF
دانلود ePub
سفارش غذای رایگان سفارش دهید
En
مرور
آیا به سختی می‌توانید به آن توجه کنید ؟ آیا احساس می‌کنید که باید به طور مداوم در طول زمان‌هایی که نباید حرکت کنید ؟ آیا به طور مداوم سخنان دیگران را قطع می‌کنید ؟ اگر این مسائل در حال پیشرفت هستند و شما احساس می‌کنید که تاثیر منفی بر زندگی روزمره شما می‌گذارند ، می‌تواند نشانه اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی ( ADHD ) باشد .
اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی ، اختلالی است که باعث می‌شود فرد برای توجه و کنترل رفتارهای تکانشی بسیار مشکل باشد . او همچنین ممکن است بی‌قرار بوده و تقریبا ً همیشه فعال باشد .
ADHD فقط یک اختلال کودکی نیست . با اینکه علائم اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی در دوران کودکی آغاز می‌شوند ، ADHD می‌تواند از نوجوانی و بزرگسالی ادامه دهد . با وجود این که بیش‌فعالی معمولا ً به نوجوان تبدیل می‌شود ، مشکلات با بی‌توجهی ، disorganization ، و کنترل ضربه ضعیف اغلب در سال‌های نوجوانی و بزرگسالی ادامه می‌یابد .
اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی معمولا ً باعث اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی می شه؟
محققان موسسه ملی بهداشت روانی ( NIMH ) ، موسسه ملی بهداشت ( NIH ) و سراسر کشور در حال مطالعه علل اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی هستند . تحقیقات فعلی حاکی از آن است که اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی ممکن است براثر فعل و انفعالات بین ژن‌ها و عوامل محیطی یا غیر ژنتیکی ایجاد شود . مانند بسیاری از بیماری‌های دیگر ، ممکن است تعدادی از عوامل به اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی کمک کنند :
ژن‌ها
سیگار کشیدن ، مصرف الکل و مصرف مواد مخدر در دوران بارداری
قرار گرفتن در معرض مواد سمی محیطی ، از جمله سطوح بالای سرب ، در سنین پایین
وزن زاد و ولد کم
آسیب‌های مغزی
علائم هشدار
افرادی که ADHD دارند الگوی مداوم سه نوع بیماری را نشان می‌دهند :
صعوبت توجه ( بی‌توجهی )
بیش فعال بیش فعال
بازیگری بدون تفکر ( impulsivity )
این نشانه‌ها در مسیر کارکرد و یا پیشرفت قرار می‌گیرند . افرادی که ADHD دارند ترکیبی از این علائم هستند :
از دست دادن جزئیات یا از دست دادن جزئیات ، اشتباه‌ات بی‌توجهی در مدرسه ، کار ، یا در طول فعالیت‌های دیگر را انجام دهید .
مشکلات حفظ توجه در کارها یا بازی ، از جمله گفتگوها ، سخنرانی‌ها یا خواندن طولانی را داشته باشید.
Seem که هنگام صحبت کردن به طور مستقیم به حرف‌های آن‌ها گوش ندهید
عدم پیروی از دستورالعمل ، شکست دادن تکالیف ، کاره‌ای روزمره، یا تکالیف در محل کار ، یا شروع کارها ، اما به سرعت تمرکز خود را از دست می‌دهد و به راحتی گیج می‌شود .
مشکلات سازمان دهی وظایف و فعالیت‌هایی مانند انجام وظایف در توالی ، حفظ مواد و لوازم به ترتیب ، حفظ کار سازمان‌یافته ، مدیریت زمان ، و تعیین حدود زمانی
از کارهایی که نیاز به تلاش مداوم ذهنی ، مانند تکالیف مدرسه یا تکالیف ، یا برای نوجوانان و بزرگسالان مسن‌تر ، تهیه گزارش‌ها ، تکمیل فرم و یا مرور مدارک طولانی دارند خودداری کنید.
چیزهای لازم را برای کارها و فعالیت‌ها ، مانند لوازم مدرسه ، مداد ، کتاب ، ابزار ، کیف پول ، کلید ، کاغذ، عینک ، عینک ، عینک ، و تلفن‌های همراه را از دست بدهید.
به راحتی از افکار و یا محرک‌های نامرتبط خود دور شوید
فعالیت‌های روزمره مانند کاره‌ای روزمره ، انجام دادن کارها ، بازگشت به تماس‌ها ، و نگه داشتن قرارها

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: