روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

به سرعت درمان را رها نکنید . هم روان‌درمانی و هم درمان می‌تواند مدتی طول بکشد . در حالی که درمانی برای ocd وجود ندارد , درمان‌های کنونی اغلب افراد مبتلا به این اختلال را قادر می‌سازند تا علایم خود را کنترل کنند و زندگی پربار و پربار را رهبری کنند. سبک زندگی سالم که شامل آرام‌سازی و مدیریت استرس است نیز می‌تواند به مبارزه با ocd کمک کند . اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی خواب و ورزش داشته باشید, رژیم غذایی سالم بخورید و به خانواده و دوستانی برگردید که به آن‌ها اعتماد دارید .
پیدا کردن راهنما
برنامه درمانی بهداشت روانی
مصرف مواد و خدمات بهداشت روانی این منبع آنلاین را برای مکان‌یابی تسهیلات درمانی و برنامه‌های درمانی فراهم می‌کند . بخش یاب درمان روانی , بخش یاب خدمات درمانی خدمات درمانی , امکانات ارائه خدمات بهداشت روانی به افراد مبتلا به بیماری روانی را لیست می‌کند . برای منابع اضافی , یک ساختمان در ایالت خود پیدا کنید .
از پزشک خود بپرسید
پرسیدن سوالات و ارائه اطلاعات به ارایه‌دهنده خدمات مراقبتی تان می‌تواند مراقبت شما را بهبود بخشد . صحبت کردن با پزشک , اعتماد را ایجاد می‌کند و منجر به نتایج بهتر , کیفیت , ایمنی و رضایت می‌شود . مراجعه به آژانس تحقیقات مراقبت‌های بهداشتی و وب سایت کیفیت برای چند نکته
مجدد
این کتاب در حوزه عمومی قرار دارد و ممکن است بدون اجازه از سوی دولت, تکثیر یا کپی شود . استناد به منابع به عنوان یک منبع ارزشمند است . ما شما را به بازتولید آن تشویق می‌کنیم و از آن برای بهبود سلامت عمومی استفاده می‌کنیم . با این حال , استفاده نادرست از مصالح دولتی می‌تواند نگرانی‌های قانونی یا اخلاقی را افزایش دهد, بنابراین از شما می‌خواهیم از این دستورالعمل‌ها استفاده کنید :
رب. ~~~ ۵ هیچ گونه محصولات , فرآیندها , یا خدمات تجاری را تایید یا توصیه نمی‌کند , و نشریات ما ممکن است برای اهداف تبلیغاتی یا تایید استفاده نشوند .
پزشکان توصیه‌های پزشکی خاصی را ارایه نمی‌دهند یا توصیه‌های درمانی یا ارجاع را ارائه نمی‌دهند ; مواد ما ممکن است به شیوه‌ای استفاده نشود که ظاهر چنین اطلاعاتی را داشته باشد .
درخواست‌ها نشان می‌دهند که سازمان‌های غیر فدرال نشریات ما را به روش‌هایی تغییر نمی‌دهند که یکپارچگی و برند را هنگام استفاده از انتشار به خطر بیاندازند .
افزودن لوگوی دولت غیر فدرال و لینک‌های وب سایت‌ها ممکن است ظاهر غیر قانونی محصولات یا خدمات یا خدمات تجاری خاصی را نداشته باشد .
تصاویر مورد استفاده در نشریات , مدل‌هایی هستند و تنها برای مقاصد گویا مورد استفاده قرار می‌گیرند . استفاده از برخی تصاویر محدود است .
اختلال هراس : وقتی ترس وجود دارد
اختلال هراس : وقتی ترس وجود دارد
مقدمه
آیا گاهی اوقات حمله ناگهانی اضطراب و ترس شدید را به مدت چند دقیقه انجام می‌دهید ? شاید قلبتان , عرق کرده و احساس می‌کنید که می‌توانید نفس بکشید یا فکر کنید . آیا این حملات در زمان‌های غیرقابل‌پیش‌بینی با هیچ محرک مشخصی رخ می‌دهند و باعث می‌شود که شما نگران احتمال داشتن یک نفر دیگر در هر زمانی باشید ?
اگر اینطور است , ممکن است نوعی اختلال اضطراب به نام اختلال اضطراب داشته باشید . اختلال اضطراب موجب کاهش کیفیت زندگی شما می‌شود زیرا ممکن است منجر به ترس‌های دیگر و اختلالات روانی , مشکلات در کار یا مدرسه و انزوای اجتماعی شود .
اختلال اضطراب چیست ?
یک روز , بدون هیچ هشدار یا دلیلی , احساس اضطراب وحشتناکی به سراغم آمد . احساس کردم نمی‌توانم به اندازه کافی هوا بگیرم , مهم نیست چقدر سخت نفس می‌کشیدم . قلبم از سینه‌ام می‌تپید و فکر می‌کردم ممکن است بمیرم . عرق کرده بودم و احساس سرگیجه می‌کردم . احساس می‌کردم هیچ کنترلی بر این احساسات ندارم و مثل غرق شدن هستم و نمی‌توانستم مستقیم فکر کنم .
بعد از چیزی که مثل یک ابدیت به نظر می‌رسید , تنفسم آرام شد و بالاخره اجازه دادم که از ترس و افکارم بیرون بروم , اما کاملا ً خسته و خسته بودم . این حملات هر دو هفته شروع شد و من فکر کردم که عقلم را از دست داده‌ام . دوستم دید که من داشتم می‌جنگیدم و به من گفت که به دکتر زنگ بزنم . "

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: