روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

بیماری روانی
بیماری‌های روانی در آمریکا رایج است . تقریبا ً یک نفر در پنج بزرگ‌سال آمریکایی با یک بیماری روانی زندگی می‌کند ( ۴۴.۷ میلیون نفر در سال ۲۰۱۶ ) . بیماری‌های روانی شامل شرایط بسیار متفاوتی هستند که در درجه شدت متفاوت هستند ، از ملایم تا متوسط تا شدید . دو گروه گسترده را می‌توان برای توصیف این شرایط استفاده کرد : هر گونه بیماری ذهنی ( AMI و بیماری روانی جدی ( SMI ) . (آی ام آی ) همه بیماری‌های روانی شناخته‌شده را در بر می‌گیرد . SMI زیر مجموعه‌ای کوچک‌تر و more از (AMI محسوب می‌شود . اطلاعات اضافی درباره بیماری‌های روانی را می‌توان در صفحات موضوعات سلامت NIMH یافت .
تعاریف
داده‌های ارایه‌شده در اینجا از بررسی ملی مصرف مواد مخدر و سلامت ( NSDUH ) توسط اداره خدمات بهداشت و سلامت روانی ( SAMHSA ) آمده‌است . برای گنجاندن در برآورده‌ای شیوع NSDUH ، بیماری‌های روانی شامل آن‌هایی هستند که در حال حاضر یا در طول سال گذشته یا در طول مدت کافی برای برآورده کردن معیارهای تشخیصی مشخص‌شده در ویرایش چهارم راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات ذهنی هستند ( DSM - IV ) ؛ و ، رشد و رشد استفاده از مواد را مستثنی می‌کند .
هر بیماری روانی
هر گونه بیماری ذهنی ( AMI به عنوان یک اختلال ذهنی ، رفتاری یا عاطفی تعریف می‌شود . ام آی ام می‌تواند متفاوت باشد ، از عدم وجود نقص به خفیف ، متوسط ، و حتی اختلال شدید ( به عنوان مثال ، افراد مبتلا به بیماری روانی جدی که در زیر تعریف شده‌است ) .
بیماری ذهنی جدی
بیماری روانی جدی ( SMI ) به عنوان یک اختلال ذهنی ، رفتاری یا عاطفی به وجود می‌آید که منجر به اختلال عملکردی جدی می‌شود که به طور قابل‌ملاحظه‌ای با یک یا چند فعالیت اصلی زندگی تداخل پیدا می‌کند . فشار بیماری‌های روانی به طور خاص در میان کسانی متمرکز می‌شود که معلولیت را به دلیل SMI تجربه می‌کنند .
شیوع هر بیماری ذهنی ( AMI
شکل ۱ شیوع سال گذشته ( آی ام آی ای ) در بین بزرگسالان آمریکا را نشان می‌دهد .
در سال ۲۰۱۶ ، تخمین زده شد که ۲۰ میلیون بزرگ‌سال در ۱۸ سال یا بیشتر در آمریکا با کنتور هوشمند بزرگ‌تر هستند . این شمار ۱۸.۳ درصد از تمام بزرگسالان ایالات‌متحده را نشان می‌دهد .
شیوع آی ام آی در بین زنان ( ۲۱.۷ % ) نسبت به مردان ( ۱۴.۵ % ) بیشتر بود .
بزرگسالان جوان در سن ۱۸ تا ۲۵ سالگی بالاترین شیوع کنتور (آی ام آی ای ( ۲۲.۱ % ) را در مقایسه با بزرگسالان بین ۲۶ تا ۴۹ سال ( ۲۱.۱ % ) و ۵۰ سال ( ۱۴.۵ % ) داشتند .
شیوع آی ام آی در بین افراد بزرگ‌سال که دو یا چند نژاد ( ۲۶.۵ درصد ) گزارش کرده‌اند ، در پی آن گروه بومی آمریکایی / آلاسکا ( ۲۲.۸ درصد ) رسید . شیوع آی ام آی در میان گروه آسیایی ( ۱۲.۱ درصد ) پایین‌ترین بود .
درمان روانی - ای ام آی ای - آی ام ای
شکل ۲ ، اطلاعات مربوط به درمان سلامت روانی را در طی سال گذشته توسط بزرگسالان آمریکایی در سن ۱۸ سال یا مسن‌تر با هر بیماری روانی ( AMI نشان می‌دهد . NSDUH درمان سلامت روانی را به عنوان درمان بستری / مشاوره / درمان سرپایی یا مشاوره / مشاوره سرپایی و یا استفاده از داروهای تجویزی برای مشکلات با احساسات ، اعصاب ، یا سلامت روانی تعریف می‌کند .
در سال ۲۰۱۶ ، در بین ۴۴.۷ میلیون بزرگ‌سال ( آی ام آی ام )، ۱۹.۲ میلیون ( ۴۳.۱ درصد ) درمان سلامت روانی را در سال گذشته دریافت کرد .
زنان بیشتری با آی ام آی ( ۴۸.۸ درصد ) درمان سلامت روانی را نسبت به مردان با کنتور گاز ( ۳۳.۹ % ) دریافت کردند .
درصد بزرگسالان جوان ۱۸ تا ۲۵ سال با آی ام ای که درمان سلامت روانی را دریافت کردند ( ۳۵.۱ % ) کم‌تر از بزرگسالان با کنتور ۲۶ - ۴۹ سال ( ۴۳.۱ % ) و ۵۰ سال ( ۴۶.۸ % ) بود .
شیوع بیماری‌های شدید روانی ( SMI )
شکل ۳ شیوع سال گذشته SMI در میان بزرگسالان آمریکایی را نشان می‌دهد .
در سال ۲۰۱۶ ، حدود ۱۰.۴ میلیون بزرگ‌سال در سن ۱۸ سال یا مسن‌تر در ایالات‌متحده با SMI وجود داشت . این رقم برابر با ۴.۲ % از تمام بزرگسالان آمریکا است .
رواج of در بین زنان ( ۵.۳ % ) بالاتر از مردان بود ( ۳ / ۳ % ) .
بزرگسالان جوان در سن ۱۸ تا ۲۵ سالگی بالاترین شیوع of ( ۵.۹ درصد ) در مقایسه با بزرگسالان بین ۲۶ تا ۴۹ سال ( ۵.۳ % ) و ۵۰ سال ( ۲.۷ % ) را داشتند .
شیوع of در میان بزرگسالان بالاتر از دو یا چند مسابقه ( ۷.۵ % ) بود و پس از آن گروه بومی آمریکایی / آلاسکا ( ۴.۹ % ) به دنبال آن بود . شیوع of در میان گروه آسیایی ( ۱.۶ درصد ) پایین‌ترین بود .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: