روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

بر خلاف معیارهای DSM - IV ، در DSM - R و NCS - A ، DSM فعلی - ۵ دیگر اختلال استرس پس از حادثه یا اختلال وسواس اجباری در مقوله اختلال اضطراب وجود ندارد . آن‌ها در فهرست‌های DSM۵ جدید فهرست شده‌اند .
بررسی عدم پاسخ :
در سال‌های ۲۰۰۲ - ۲۰۰۲ ، ۲۹.۱ % از پاسخ دهندگان اولیه و ۱۹.۶ درصد از پاسخ دهندگان ثانویه بودند .
دلایل برای عدم پاسخ به مصاحبه عبارتند از: امتناع از مشارکت ( ۷.۳ % از بخش اولیه ، ۶.۳ % از ثانویه ) ؛ پاسخگو بیش از حد درگیر است اما ( ۱۷.۷ % از بخش اولیه ، ۱.۷ % از ثانویه ) ؛ و واحدهای خانگی که هرگز با آن‌ها تماس گرفته نشده اند ( ۲ ) .
برای اطلاعات بیشتر ، PMID : ۱۵۲۹۷۹۰۵ و صفحه مطالعه NIMH - R را ببینید .
ضمیمه National Survey نوجوانان ( NCS - A )
ارزیابی و جمعیت :
The - A تحت یک توافقنامه هم‌کاری تحت حمایت NIMH برای برآورده کردن درخواست کنگره برای تامین اطلاعات ملی در مورد شیوع و ارتباط اختلالات روانی در بین جوانان آمریکایی اجرا شد . NCS - A یک نظرسنجی در سطح ملی از ۱۰، ۱۲۳ نوجوان ۱۳ تا ۱۸ سال در قاره آمریکا بود . این تحقیق براساس طراحی چارچوب دوگانه بود که شامل ۹۰۴ شرکت بالغ از خانوارها بود که در نظرسنجی شرکت ملی بزرگسالان ایالات‌متحده آمریکا و ۹، ۲۴۴ دانش آموزانی که از یک نمونه ملی از ۳۲۰ مدرسه انتخاب شده‌بودند ، شرکت داشتند . این نظرسنجی از فوریه ۲۰۰۱ تا ژانویه ۲۰۰۴ مورد بررسی قرار گرفت . اختلالات ذهنی DSM - IV با استفاده از نسخه تغییر یافته سازمان بهداشت جهانی ترکیب یافته سازمان بهداشت جهانی مورد ارزیابی قرار گرفت .
بررسی عدم پاسخ :
نرخ کلی پاسخ نوجوانان برابر با ۲۴.۴ درصد است . این امر از نرخ non ۱۴.۱ % در نمونه خانوار ، معادل ۱۸.۲ درصد در نمونه مدرسه کور شده ، و ۷۷.۷ درصد در نمونه مدرسه کور شده تشکیل شده‌است . عدم واکنش به میزان زیادی به دلیل امتناع ( ۲۱.۳ % ) بود ، که در خانواده و نمونه‌های مدرسه کور شده به ترتیب از والدین به جای نوجوانان ( ۷۲.۳ % و ۸۱.۰ % ) حاصل شد . تعداد امتناع‌ها در نمونه مدرسه کور ، در مقایسه ، تقریبا ً به طور کامل ( ۹۸.۱ % ) از پدر و مادر که موفق به بازگشت کارت راضی به امضا شده بودند، انجام شد .
افسردگی عمده :
تعاریف
افسردگی عمده یکی از شایع‌ترین بیماری‌های روانی در ایالات‌متحده است . برای برخی افراد ، افسردگی عمده می‌تواند منجر به نقص شدید شود که با توانایی فرد برای انجام فعالیت‌های مهم زندگی تداخل پیدا کند.
اطلاعات اضافی را می‌توان در صفحه موضوعات سلامت NIMH در مورد افسردگی یافت .
داده‌های مربوط به شیوع سال گذشته در اینجا برای اپیزود افسردگی اصلی از بررسی ملی استفاده از مواد مخدر و بهداشت ( NSDUH ) در سال ۲۰۱۶ ارائه شده‌است . تعریف مطالعه NSDUH از قسمت افسردگی اصلی عمدتا ً براساس ویرایش چهارم راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات ذهنی است ( DSM - IV ) :
یک دوره دو هفته یا بیشتر طول می‌کشد که در آن حالت افسردگی یا از دست دادن علاقه یا لذت وجود دارد ، و حداقل چهار نشانه دیگر که نشان‌دهنده تغییر در عملکرد ، مانند مشکلات خواب ، خوردن ، انرژی ، تمرکز ، تصویر نفس یا خودکشی یا خودکشی است .
بر خلاف تعریف در DSM - IV ، هیچ گونه استثنا برای یک اپیزود افسرده افسردگی ناشی از بیماری پزشکی ، داغدیدگی ، یا اختلالات استفاده از ماده ایجاد نشد .
شیوع عمده قسمت depressive در میان بزرگسالان :
شکل ۱ شیوع بیماری افسردگی بزرگ در میان بزرگسالان در ۱۸ سال یا بیشتر در سال ۲۰۱۶ را نشان می‌دهد .
برآورد می‌شود که ۱۶.۲ میلیون بزرگ‌سال در آمریکا حداقل یک اپیزود افسرده مبتلا به افسردگی داشته باشند . این عدد ۷ / ۷ % از تمام بزرگسالان آمریکا را نشان می‌دهد .
شیوع بیماری‌های عمده افسردگی در میان زنان بزرگ‌سال ( ۸.۵ درصد ) در مقایسه با مردان ( ۴.۸ درصد ) بیشتر بود .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: