روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

روش‌های آماری و اندازه‌گیری اندازه‌گیری
این صفحه وب ، داده‌ها را از منابع زیر نشان می‌دهد .
Replication Survey ملی Comorbidity ( NCS - R )
ارزیابی و جمعیت :
The - R یک نماینده ملی ، در سطح رو به رو است ، بررسی خانوار بین فوریه ۲۰۰۱ و آوریل ۲۰۰۳ با نرخ پاسخ of % انجام شد . اختلالات ذهنی DSM - IV با استفاده از نسخه اصلاح‌شده‌ای از مصاحبه تشخیصی سازمان بهداشت جهانی ترکیب شد ( WMH - CIDI ) ، یک مصاحبه تشخیصی مبتنی بر ساختار یافته که هم طبقه‌بندی بین‌المللی بیماری‌ها ، دهم بازبینی ، و تشخیص DSM - IV را ایجاد می‌کند . معیارهای DSM - IV در اینجا مورد استفاده قرار گرفت . شرکت کنندگان برای مصاحبه اصلی بالغ بر ۹، ۲۸۲ نفر از پاسخ دهندگان غیر رسمی ، غیر رسمی و غیر رسمی بودند . اختلالات خوردن در زیر یک زیر نمونه از ۲، ۹۸۰ پاسخ دهندگان مورد ارزیابی قرار گرفتند . مقیاس‌های معلولیت Sheehan ( SDS ) معلولیت را در عملکرد نقش کار ، نگهداری خانوار ، زندگی اجتماعی و روابط نزدیک در مقیاس‌های ۰ - ۱۰ ارزیابی کردند . The - R توسط دانشگاه هاروارد هدایت شد .
بررسی عدم پاسخ :
در سال‌های ۲۰۰۲ - ۲۰۰۲ ، non % از پاسخ دهندگان اولیه و ۱۹.۶ درصد از پاسخ دهندگان ثانویه بودند . دلایل برای عدم پاسخ به مصاحبه عبارتند از: امتناع از مشارکت ( ۷.۳ % از بخش اولیه ، ۶.۳ % از ثانویه ) ؛ پاسخ‌دهنده زیادی درگیر نشد اما ( ۱۷.۷ % از بخش اولیه ، ۱.۷ % از ثانویه ) ؛ و واحدهای خانگی که هرگز با آن‌ها ارتباط برقرار نشد ( ۲ % ) .
برای اطلاعات بیشتر ، PMID : ۱۵۲۹۷۹۰۵ و صفحه مطالعه NIMH - R را ببینید .
ضمیمه National Survey نوجوانان ( NCS - A )
ارزیابی و جمعیت :
The - A تحت یک توافقنامه هم‌کاری تحت حمایت NIMH برای برآورده کردن درخواست کنگره برای تامین اطلاعات ملی در مورد شیوع و ارتباط اختلالات روانی در بین جوانان آمریکایی اجرا شد . NCS - A یک نظرسنجی در سطح ملی از ۱۰، ۱۲۳ نوجوان ۱۳ تا ۱۸ سال در قاره آمریکا بود . این تحقیق براساس طراحی چارچوب دوگانه بود که شامل ۹۰۴ شرکت بالغ از خانوارها بود که در نظرسنجی شرکت ملی بزرگسالان ایالات‌متحده آمریکا و ۹، ۲۴۴ دانش آموزانی که از یک نمونه ملی از ۳۲۰ مدرسه انتخاب شده‌بودند ، شرکت داشتند . این نظرسنجی از فوریه ۲۰۰۱ تا ژانویه ۲۰۰۴ مورد بررسی قرار گرفت . اختلالات ذهنی DSM - IV با استفاده از نسخه تغییر یافته سازمان بهداشت جهانی ترکیب یافته سازمان بهداشت جهانی مورد ارزیابی قرار گرفت .
بررسی عدم پاسخ :
نرخ کلی پاسخ نوجوانان برابر با ۲۴.۴ درصد است . این امر از نرخ non ۱۴.۱ % در نمونه خانوار ، معادل ۱۸.۲ درصد در نمونه مدرسه کور شده ، و ۷۷.۷ درصد در نمونه مدرسه کور شده تشکیل شده‌است . عدم واکنش به میزان زیادی به دلیل امتناع ( ۲۱.۳ % ) بود ، که در خانواده و نمونه‌های مدرسه کور شده به ترتیب از والدین به جای نوجوانان ( ۷۲.۳ % و ۸۱.۰ % ) حاصل شد . تعداد امتناع‌ها در نمونه مدرسه کور ، در مقایسه ، تقریبا ً به طور کامل ( ۹۸.۱ % ) از پدر و مادر که موفق به بازگشت کارت راضی به امضا شده بودند، انجام شد .
اختلالات خوردن
اختلالات خوردن ، جدی هستند و گاهی بیماری‌های مهلک هستند که باعث اختلالات شدید در رفتار خوردن فرد می‌شوند . تغذیه با غذا ، وزن بدن و شکل ممکن است به اختلال تغذیه نیز اشاره کند . اختلالات خوردن مشترک شامل اختلال تغذیه ، bulimia nervosa ، و کم‌تر شایع ، اما بسیار جدی است .
اطلاعات اضافی در مورد اختلالات خوردن را می‌توان در صفحه موضوعات سلامت NIMH در مورد تغذیه اختلالات غذایی یافت .

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: