روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

به عبارت دیگر ، مربع‌های رنگی به دنبال یک الگوی پیچیده‌تر ، با فواصل متفاوت بین مربع‌های قرمز و سبز بودند . این ترتیب برای بیماران Parkinson's آسان‌تر بود تا آن‌ها را دنبال کنند و موفق شوند .
نثار گفت : " ما نشان می‌دهیم که بیمارانی با degeneration cerebellar در استفاده از نشانه‌های غیر ریتمیک آسیب‌دیده اند ، در حالی که بیمارانی که بیماری غدد عصبی اساسی با بیماری Parkinson's در ارتباط هستند با استفاده از نشانه‌های ریتمیک دچار اختلال می‌شوند . "
در نهایت ، نتایج تایید می‌کنند که مغز از دو مکانیزم مختلف برای زمان‌بندی پیش‌بینی ، تیوری چالش برانگیز استفاده می‌کند که یک سیستم منفرد مغز تمام نیازهای زمان‌بندی ما را کنترل می‌کند .
Breska می‌گوید : " نتایج ما حداقل دو روش مختلف را نشان می‌دهد که در آن‌ها مغز برای پیش‌بینی آینده رشد کرده‌است ."
وی افزود : " یک سیستم مبتنی بر ریتم به رویداده‌ای دوره‌ای در جهان که در گفتار و موسیقی ذاتی است ، حساس است و یک سیستم فواصل ، توانایی پیش‌بینی عمومی بیشتری را ، حتی در غیاب یک سیگنال rhyhmic ، فراهم می‌کند .
اسکن‌های MRI نشان می‌دهند که زوال عقل را پیش‌بینی می‌کنند
تغییرات مغز در اسکن مغزی پیش از حافظه ، کاهش شناختی مشهود است.
مبدا :
دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن
خلاصه :
براساس یک مطالعه جدید ، پزشکان ممکن است روزی قادر به اندازه‌گیری میزان خطر جنون مبتلا به جنون مبتلا به یک اسکن MRI باشند . محققان با استفاده از تکنیک جدیدی برای تحلیل داده‌های MRI می‌توانند پیش‌بینی کنند چه کسی کاهش شناختی را با دقت ۸۹ درصد تجربه خواهد کرد .
تحقیقات جدید حاکی از آن است که اسکن مغزی یک روز ممکن است به پیش‌بینی اینکه آیا افراد مسن‌تر به جنون مبتلا خواهند شد یا خیر ، کمک کند .
براساس تحقیقاتی که در دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن در سنت لوییس و دانشگاه کالیفرنیا در سن فرانسیسکو رخ داد ، در مطالعه‌ای کوچک ، تصویربرداری از مغز با دقت ۸۹ درصد پیش‌بینی شد که در عرض سه سال به رشد جنون ادامه خواهند داد .
این یافته‌ها ، که در روز یکشنبه ۲۵ نوامبر در انجمن رادیولوژی of America شمال آمریکا در شیکاگو ارائه شد، حاکی از آن است که پزشکان ممکن است روزی قادر به استفاده گسترده از تست‌های موجود باشند تا به مردم بگویند که خطر توسعه زوال عقل پیش از بروز علایم وجود دارد .
نویسنده برجسته "سایرس " می‌گوید : " در حال حاضر به سختی می‌توان گفت که آیا یک فرد مسن با شناخت طبیعی یا اختلال شناختی خفیف احتمالا ً دچار زوال عقل خواهد شد . " Raji ، MD ، استادیار رادیولوژی در موسسه رادیولوژی واشینگتن University's Mallinckrodt می‌گوید : " ما نشان دادیم که یک اسکن ام‌آرآی نیز می‌تواند به طور متوسط ۲.۶ سال پیش از از دست رفتن حافظه ، دچار زوال عقل شود ، که می‌تواند به پزشکان در توصیه و مراقبت از بیماران کمک کند ."
بیماری Alzheimer's یک اختلال ذهنی پیشرو و پیشرونده است که حافظه و مهارت‌های تفکر را از بین می‌برد . به گفته موسسه ملی بهداشت ، این بیماری بر ۵.۵ میلیون آمریکایی اثر می‌گذارد .
Neurologists می‌تواند تخمینی دقیق از ریسک patient's جنون گاوی با استفاده از پرسشنامه State - Mini یا تست برای فرم ریسک بالای ژن gene دریافت کند ، که ریسک person's of را تا ۱۲ برابر افزایش می‌دهد . هر دوی این تست‌ها حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد صحیح در این مطالعه بودند . ارزیابی‌های دیگر مانند scans PET برای plaques پروتیین Alzheimer's در مغز ، در تشخیص علایم اولیه بیماری Alzheimer's خوب است ، اما برای چند بیمار در دسترس است . اسکن PET به قیمت هزاران دلار هزینه دارد و به مواد رادیو اکتیو نیاز دارد که در یک بیمارستان معمولی یافت نمی‌شوند .
اسکن‌های مغزی MRI بسیار گسترده هستند و به پزشکان یک نگاه اجمالی به what's در داخل مغز person's می‌دهند . Raji و همکارانش در دانشکده پزشکی از جمله Tammie Benzinger ، MD ، پروفسور رادیولوژی ، parinaz Massoumzadeh ، PhD ، و Adedamola Adedokun ، و همچنین radiologist مخرجی ، PhD ، دکترا ، از دانشگاه کالیفرنیا سان‌فرانسیسکو ، اسکن ام‌آرآی برای نشانه‌های فیزیکی کاهش شناختی نزدیک را بررسی کردند .

منبع سایت علم روز





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: