روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

بحث ملی همبودی , مکمل نوجوانان
ارزیابی تشخیصی و جمعیت :
الجزیره - a تحت یک توافقنامه هم‌کاری با حمایت از کنگره برای تامین یک درخواست از کنگره برای ارائه اطلاعات ملی در مورد شیوع و ارتباط بیماری‌های روانی در میان جوانان مسلمان انجام شد . ncs - a یک بررسی ملی و رو به رو بود . روش بررسی : این پژوهش از نوع توصیفی - مقطعی بود . ~~~ جامعه آماری پژوهش شامل کلیه سرپرستان خانوار ساکن در استان مازندران بود . این تحقیق مورد بررسی قرار گرفت . اختلالات روانی dsm - iv با استفاده از نسخه تعدیل‌شده سازمان بهداشت جهانی ساخته شد .
بررسی عدم پاسخ :
به طور کلی میزان پاسخ گویان نسبت به دختران بیشتر بود . این پژوهش با استفاده از آمار توصیفی و تحلیلی و با استفاده از نرم‌افزار spss انجام شده‌است . مواد و روش‌ها : این مطالعه به صورت کارآزمایی بالینی تصادفی شده بر روی ۶۰ بیمار مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک انجام شد . در مقایسه , امتناع والدین از عدم استفاده از کارت تبریک امضای شده , تقریبا ً به طور کامل ( % % ) بود .
اختلالات شخصیت
تعاریف
اختلالات شخصیت یک الگوی پایدار از تجربه و رفتار درونی است که به طور قابل‌توجهی از انتظارات فرهنگ فردی به ازای هر راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی , ویرایش پنجم , انحراف دارد . این الگوها در سراسر موقعیت‌ها ثابت و ثابت هستند و منجر به پریشانی یا اختلال می‌شوند . اطلاعات اضافی درباره اختلال شخصیت مرزی در این صفحه گنجانده شده‌است .
اختلال شخصیت مرزی یک اختلال روانی جدی است که با الگوی بی‌ثباتی در حالات , رفتار , خود - تصویر و عملکرد مشخص می‌شود . این تجربیات اغلب منجر به اقدامات تکانشی و روابط ناپایدار می‌شود . فرد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی ممکن است حوادث شدید خشم , افسردگی و اضطراب را تجربه کند که ممکن است تنها از چند ساعت تا چند روز طول بکشد . اطلاعات تکمیلی در مورد اختلال شخصیت مرزی را می‌توان در صفحه مباحث مربوط به اختلالات شخصیت مرزی یافت .
شیوع اختلالات شخصیت در بزرگسالان
با توجه به داده‌های مصاحبه تشخیصی از نوع مطالعه ملی همبودی , آمار سال گذشته نشان می‌دهد که شیوع اختلالات شخصیت در بزرگسالان مسن‌تر و مسن‌تر با اختلالات شخصیت بیشتر است . باب
هدف از این مطالعه بررسی شیوع اختلال شخصیت مرزی در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی بود .
جنسیت و نژاد ارتباطی با شیوع اختلالات شخصیت نداشتند .
با سایر اختلالات روانی در بزرگسالان
براساس نتایج حاصل از مصاحبه تشخیصی , بیمار مبتلا به اختلال شخصیت با اختلالات روانی مرکزی در dsm - iv می‌باشد . باب
تعداد زیادی از افراد مبتلا به اختلالات شخصیت سال گذشته دارای یک یا چند اختلال روانی دیگر بودند . باب
درمان اختلالات شخصیت در بزرگسالان:
براساس داده‌های مصاحبه تشخیصی از cd - r , جدول ۶ - 7 درمان اختلالات شخصیت در بین افراد بزرگ‌سال را نشان می‌دهد . باب
بیش از یک سوم ( % % ) از پاسخ دهندگان با اختلال شخصیت و ۹۹ % از پاسخ دهندگان مبتلا به اختلال شخصیت مرزی در چند ماه گذشته تحت درمان سلامت روانی قرار گرفتند.

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: