روشهای آماری و اندازهگیری اندازهگیری
این صفحه وب ، دادهها را از منابع زیر نشان میدهد .
Replication Survey ملی Comorbidity ( NCS - R )
ارزیابی و جمعیت :
The - R یک نماینده ملی ، در سطح رو به رو است ، بررسی خانوار بین فوریه ۲۰۰۱ و آوریل ۲۰۰۳ با نرخ پاسخ ۷۰.۹ % انجام شد . اختلالات ذهنی DSM - IV با استفاده از نسخه اصلاحشدهای از مصاحبه تشخیصی سازمان بهداشت جهانی ترکیب شد ( WMH - CIDI ) ، یک مصاحبه تشخیصی مبتنی بر ساختار یافته که هم طبقهبندی بینالمللی بیماریها ، دهم بازبینی ، و تشخیص DSM - IV را ایجاد میکند . معیارهای DSM - IV در اینجا مورد استفاده قرار گرفت . شرکت کنندگان برای مصاحبه اصلی بالغ بر ۹، ۲۸۲ نفر از پاسخ دهندگان غیر رسمی ، غیر رسمی و غیر رسمی بودند . اختلالات خوردن در زیر یک زیر نمونه از ۲، ۹۸۰ پاسخ دهندگان مورد ارزیابی قرار گرفتند . مقیاسهای معلولیت Sheehan ( SDS ) معلولیت را در عملکرد نقش کار ، نگهداری خانوار ، زندگی اجتماعی و روابط نزدیک در مقیاسهای ۰ - ۱۰ ارزیابی کردند . The - R توسط دانشگاه هاروارد هدایت شد .
بررسی عدم پاسخ :
در سالهای ۲۰۰۲ - ۲۰۰۲ ، non % از پاسخ دهندگان اولیه و ۱۹.۶ درصد از پاسخ دهندگان ثانویه بودند . دلایل برای عدم پاسخ به مصاحبه عبارتند از: امتناع از مشارکت ( ۷.۳ % از بخش اولیه ، ۶.۳ % از ثانویه ) ؛ پاسخدهنده زیادی درگیر نشد اما ( ۱۷.۷ % از بخش اولیه ، ۱.۷ % از ثانویه ) ؛ و واحدهای خانگی که هرگز با آنها ارتباط برقرار نشد ( ۲ % ) .
برای اطلاعات بیشتر ، PMID : ۱۵۲۹۷۹۰۵ و صفحه مطالعه NIMH - R را ببینید .
ضمیمه National Survey نوجوانان ( NCS - A )
ارزیابی و جمعیت :
The - A تحت یک توافقنامه همکاری تحت حمایت NIMH برای برآورده کردن درخواست کنگره برای تامین اطلاعات ملی در مورد شیوع و ارتباط اختلالات روانی در بین جوانان آمریکایی اجرا شد . NCS - A یک نظرسنجی در سطح ملی از ۱۰، ۱۲۳ نوجوان ۱۳ تا ۱۸ سال در قاره آمریکا بود . این تحقیق براساس طراحی چارچوب دوگانه بود که شامل ۹۰۴ شرکت بالغ از خانوارها بود که در نظرسنجی شرکت ملی بزرگسالان ایالاتمتحده آمریکا و ۹، ۲۴۴ دانش آموزانی که از یک نمونه ملی از ۳۲۰ مدرسه انتخاب شدهبودند ، شرکت داشتند . این نظرسنجی از فوریه ۲۰۰۱ تا ژانویه ۲۰۰۴ مورد بررسی قرار گرفت . اختلالات ذهنی DSM - IV با استفاده از نسخه تغییر یافته سازمان بهداشت جهانی ترکیب یافته سازمان بهداشت جهانی مورد ارزیابی قرار گرفت .
بررسی عدم پاسخ :
نرخ کلی پاسخ نوجوانان برابر با ۲۴.۴ درصد است . این امر از نرخ non ۱۴.۱ % در نمونه خانوار ، معادل ۱۸.۲ درصد در نمونه مدرسه کور شده ، و ۷۷.۷ درصد در نمونه مدرسه کور شده تشکیل شدهاست . عدم واکنش به میزان زیادی به دلیل امتناع ( ۲۱.۳ % ) بود ، که در خانواده و نمونههای مدرسه کور شده به ترتیب از والدین به جای نوجوانان ( ۷۲.۳ % و ۸۱.۰ % ) حاصل شد . تعداد امتناعها در نمونه مدرسه کور ، در مقایسه ، تقریبا ً به طور کامل ( ۹۸.۱ % ) از پدر و مادر که موفق به بازگشت کارت راضی به امضا شده بودند، انجام شد .
هر اختلال اضطراب
تعاریف
انواع زیادی از اختلالات اضطراب با اشیا یا شرایطی متفاوت است که آنها را تحریک میکند، اما ویژگیهایی از اضطراب بیش از حد و اختلالات رفتاری مربوط به آنها را به اشتراک میگذارد . اختلالات اضطراب میتوانند با فعالیتهای روزمره مانند عملکرد شغلی ، کار مدرسه و روابط تداخل داشته باشند .
برای دادههای ارایهشده در این صفحه ، هر گونه اختلالات اضطرابی شامل اختلال اضطراب ، اختلال اضطراب تعمیمیافته ، اختلال اضطراب اجتماعی ، اختلال اضطراب اجتماعی ( ترس اجتماعی ) ، اختلال استرس پس از حادثه ، اختلال اضطراب وسواس فکری، و اختلال اضطراب جدایی است .
منبع سایت
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0