روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

برخی سوالات در مدول افسردگی بزرگسالان متفاوت از سوالات در مدول افسردگی نوجوانان هستند ؛ به همین دلیل داده‌های اصلی افسردگی برای بزرگسالان در سنین ۱۸ تا ۱۷ سال نباید با داده‌های اپیزود افسردگی بزرگ برای جوانان بین سنین بین ۱۲ تا ۱۷ مقایسه شود .
مقیاس ناتوانی Sheehan ( SDS ) برای ارزیابی تاثیر اپیزود افسردگی اصلی بر روی زندگی فرد مورد استفاده قرار گرفت . SDS یک ابزار خود - گزارش خلاصه با درجه‌بندی از ۰ تا ۱۰ ( با ۱۰ در بالاترین سطح) برای سطح نقص در هر یک از چهار حوزه نقشی است : مدیریت خانگی ، کار ، روابط نزدیک با دیگران و زندگی اجتماعی . رتبه ۷ در حداقل یک دامنه ، اختلال شدید در نظر گرفته می‌شود . پاسخ دهندگان از این موضوع کنار گذاشته شدند که رفتار SDS - اختلال شناسایی نشد یا اگر فعالیت‌های خاص فهرست‌شده در SDS قابل‌استفاده نبودند . برای سطح درمان SDS ، حوزه‌های نقش نوجوانان در سنین بین ۱۲ تا ۱۷ سال کمی تغییر کرده بودند تا بزرگسالان به سن مناسب برسند .
جمعیت :
در کل of پاسخ دهندگان برای بخش اصلی افسردگی ، جمعیت غیر رسمی بین ۱۲ تا ۱۷ سال ( نوجوانان ) و ۱۸ ساله یا مسن‌تر ( بزرگسالان ) در ایالات‌متحده هستند .
این نظرسنجی ساکنان خانواده‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد ( افراد ساکن در خانه‌ها / townhouses ، آپارتمان‌ها ، condominiums ؛ غیر نظامیان ساکن در خانه بر روی پایگاه‌های نظامی و غیره ) و افراد در مناطق غیر دولتی ( به عنوان مثال ، پناه‌گاه‌ها ، اتاق‌های خواب / یا خوابگاه کالج ، اردوگاه‌های کارگران مهاجر ، و نیمه راه ) .
این نظرسنجی افراد را پوشش نمی‌دهد که برای کل سال نشانی ثابتی ندارند ( به عنوان مثال ، بی‌خانمان و / یا افراد گذرا که در پناه‌گاه نیستند ) ؛ یا کسانی که در گروه‌های سازمانی قرار دارند ( به عنوان مثال ، مراکز تادیبی ، خانه‌های سالمندان ، موسسات ذهنی ، بیمارستان‌های دراز مدت ) .
برخی از بزرگسالان و نوجوانان در این دسته‌های حذف‌شده ممکن است در سال گذشته یک اپیزود افسرده مبتلا به افسردگی داشته باشند ، اما این موضوع در برآورده‌ای عمده افسردگی NSDUH صدق نمی‌کند .
بررسی عدم پاسخ :
در سال ۲۰۱۶ ، ۳۱.۶ درصد نمونه NSDUH منتخب این مصاحبه را تکمیل نکرد .
دلایل عدم پاسخ برای مصاحبه عبارتند از: امتناع از مشارکت ( ۲۲.۲ % ) ؛ پاسخ‌دهنده در خانه ( ۴.۵ % ) ؛ و دلایل دیگری از قبیل بی‌کفایتی جسمی / ذهنی یا موانع زبانی ( ۴.۶ % ) .
بزرگسالان و نوجوانان با اپیزود افسردگی بزرگ ممکن است به طور نامتناسبی در این مقولات non قرار گیرند . در حالی که وزن دهی NSDUH شامل تنظیمات غیر پاسخ برای کاهش تعصب است ، این تنظیمات ممکن است به طور کامل برای واکنش غیر - واکنش ناشی از وضعیت بیماری ذهنی نباشند .
اختلال Obsessive - Compulsive ( OCD )
تعریف
اختلال وسواس فکری ( OCD ) اغلب یک اختلال طولانی‌مدت است که در آن فرد غیرقابل‌کنترل ، افکار reoccurring ( وسواس‌های رفتاری) ، و رفتارها ( اجبار ) است که او احساس می‌کند تمایل دارد بارها و بارها تکرار کند .
اطلاعات اضافی درباره اختلال وسواس جبری ممکن است در صفحه موضوعات سلامت NIMH روی اختلال Obsessive - Compulsive یافت شود .
شیوع اختلال Obsessive - Compulsive در میان بزرگسالان
براساس داده‌های مصاحبه تشخیصی از تکرار نظرسنجی ملی Comorbidity ( NCS - R ) ، شکل ۱ شیوع سال گذشته OCD را در میان بزرگسالان بالای ۱۸ سال و یا مسن‌تر نشان می‌دهد . ۱
تخمین زده می‌شود که ۱.۲ درصد از بزرگسالان آمریکایی در سال گذشته مبتلا به OCD می‌باشند .
سال گذشته شیوع OCD در زنان ( ۱.۸ درصد ) بیشتر از مردان ( ۰.۵ % ) بود .
میزان ابتلا به OCD در میان بزرگسالان آمریکا ۲.۳ % بود . ۲

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: