روانشناسی
نوشته شده توسط : فهیمه

جمعیت :
کل پاسخ دهندگان برای ami و انفارکتوس میوکارد , جمعیت غیر نهادینه‌شده زیر ۱۸ سال یا بیشتر در ایالات‌متحده بودند .
این تحقیق ساکنان خانه‌های ( افرادی که در خانه‌ها یا خانه‌های مسکونی زندگی می‌کنند ) را تحت پوشش قرار می‌دهد .
این تحقیق افرادی را تحت پوشش قرار نداده بود که برای کل سال هیچ نشانی ثابت ( بی‌خانمان , بی‌خانمان و یا گذرا ) نداشتند ; در زمینه فعالیت نظامی فعال بودند ; یا کسانی که در محله‌های گروه سازمانی قرار داشتند ( تسهیلات تادیبی, تسهیلات تادیبی , خانه‌های سالمندان , موسسات روانی , بیمارستان‌های دراز مدت ) .
برخی از افراد در این دسته‌بندی‌ها دارای ami و یا انفارکتوس میوکارد بودند , اما برای ami و یا انفارکتوس میوکارد خاموش درنظر گرفته نشدند .
بررسی عدم پاسخ :
در تجزیه و تحلیل داده‌ها از نرم‌افزار spss استفاده شد .
دلایل عدم پاسخ به مصاحبه عبارتند از: امتناع از مشارکت ( % % ) ; پاسخ‌دهنده در خانه قابل‌دسترسی نیست , و دلایل دیگری مانند عدم صلاحیت فیزیکی / روانی یا موانع زبانی .
افراد مبتلا به بیماری‌های روانی ممکن است به طور نامتناسبی در این دسته واکنشی قرار گیرند . در حالی که وزن دهی شامل تنظیمات غیر پاسخ برای کاهش اریبی است , این تنظیمات ممکن است کاملا ً برای عدم پاسخ به وضعیت بیماری روانی در نظر گرفته نشوند .
لطفا ً برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه این داده‌ها جمع‌آوری و محاسبه شده‌اند , بررسی ملی درباره مصرف مواد مخدر و خلاصه روش‌شناسی بهداشت را مشاهده کنید .
بحث ملی همبودی , مکمل نوجوانان
ارزیابی تشخیصی و جمعیت :
الجزیره - a تحت یک توافقنامه هم‌کاری با حمایت از کنگره برای تامین یک درخواست از کنگره برای ارائه اطلاعات ملی در مورد شیوع و ارتباط بیماری‌های روانی در میان جوانان مسلمان انجام شد . ncs - a یک بررسی ملی و رو به رو بود . روش بررسی : این پژوهش از نوع توصیفی - مقطعی بود . ~~~ جامعه آماری پژوهش شامل کلیه سرپرستان خانوار ساکن در استان مازندران بود . این تحقیق مورد بررسی قرار گرفت . اختلالات روانی dsm - iv با استفاده از نسخه تعدیل‌شده سازمان بهداشت جهانی ساخته شد .
بررسی عدم پاسخ :
به طور کلی میزان پاسخ گویان نسبت به دختران بیشتر بود . این پژوهش با استفاده از آمار توصیفی و تحلیلی و با استفاده از نرم‌افزار spss انجام شده‌است . مواد و روش‌ها : این مطالعه به صورت کارآزمایی بالینی تصادفی شده بر روی ۶۰ بیمار مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک انجام شد . در مقایسه , امتناع والدین از عدم استفاده از کارت تبریک امضای شده , تقریبا ً به طور کامل ( % % ) بود .
برای اطلاعات بیشتر , یک صفحه مطالعه را ببینید .
هرگونه اختلال اضطرابی
تعاریف
طیف وسیعی از اختلالات اضطرابی با اشیا و موقعیت‌هایی متفاوت است که آن‌ها را تحریک می‌کند, اما ویژگی‌های اضطراب بیش از حد و اختلالات رفتاری مرتبط را به اشتراک می‌گذارد . اختلالات اضطرابی می‌تواند با فعالیت‌های روزانه مثل عملکرد شغلی , کار مدرسه و روابط تداخل داشته باشد.
برای داده‌های ارائه‌شده در این صفحه , هرگونه اختلال اضطرابی , اختلال اضطراب فراگیر , اختلال اضطراب فراگیر , اختلال اضطراب اجتماعی ( هراس اجتماعی ) , اختلال استرس پس از سانحه , اختلال وسواس فکری - عملی و اختلال اضطراب جدایی وجود دارد.

منبع سایت





:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: